Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Απέλυσαν τη γυναίκα του «Scorpios είναι για σένα» που έγινε viral στο TikTok

Απέλυσαν τη γυναίκα του «Scorpios είναι για σένα» που έγινε viral στο TikTok

Τι καταγγέλλει η ίδια για την ιδιοκτήτρια.

Τις τελευταίες εβδομάδες, ένα μπαρ στην Καλλιθέα έγινε viral στο Tik Tok εξαιτίας της παρουσίασης του στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Κι ενώ το μπαρ υπήρχε καιρό τώρα, από τον Δεκέμβριο συγκεκριμένα, ξαφνικά φωτίστηκε μια αθέατη πλευρά του –όχι σε βάθος, αλλά φωτίστηκε.

Η Μαρίνα Μπομπέτσι και η ατάκα της «Scorpios είναι για σένα. ΠΑΜ» έγινε μόλις σε λίγες ώρες γνωστή καθώς χιλιάδες χρήστες έκαναν μοίραζαν και ξαναμοίραζαν την ατάκα της μέσα από το αρχικό βίντεο, το οποίο και έγινε αφορμή για «δημιουργικές» παρεμβάσεις.

Φαίνεται όμως, ότι η μεγάλη έκταση που πήρε η διαφήμιση του μπαρ δεν βοήθησε, τελικά, τη Μαρίνα Μπομπέτσι μιας και η ιδιοκτήτρια, η Μαρία Ιορδάνοβα, την απέλυσε, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η ίδια μιλώντας στη Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα On Time.

Εγώ δεν έχω καλή σχέση με τα social media. Ένας γείτονας μου λέει «έχεις γίνει διάσημη, παίζεις παντού» και μου το έδειξε. Μπήκα να διαβάσω τι είναι το viral

Η διαφήμιση με την Μαρίνα Μπομπέτση

Τι υποστηρίζει η ίδια η Μαρίνα Μπομπέτση

-Είστε φίλες με την ιδιοκτήτρια του μπαρ; Πόσα χρόνια την ξέρετε;

Είμαστε πολλά χρόνια φίλες. Δουλεύαμε μαζί χρόνια. Αποφάσισε να ανοίξει δικό της μαγαζί και ήθελε να μαζέψει ομάδα δυνατή. Εννοείται ότι θα πήγαινα.

-Πώς προέκυψε το viral βίντεο με εσάς, που έκανε το μαγαζί γνωστό στο πανελλήνιο;

Το «Scorpios είναι για σένα» (γελάει) άνοιξε στις 20 Δεκεμβρίου του 2023. Σκεφτόμασταν όλη η ομάδα πώς να το μάθει ο κόσμος, πέρα από τους φίλους και γνωστούς μας. Προσπαθήσαμε μέσω Facebook και Instagram, όταν ένας φίλος μάς πρότεινε να κάνουμε λογαριασμό στο TikTok και να το διαφημίσουμε εκεί. Όντως, η Μαρία (ιδιοκτήτρια του μαγαζιού) έκανε λογαριασμό και ξεκινήσαμε με βίντεο από το εσωτερικό του μαγαζιού, τα ποτά… Είχε κάνει το πρώτο βίντεο η Αντωνία (Ρωσίδα, δύναμη!) και αργότερα ένα δεύτερο η Πέπα, μια άλλη κοπέλα. Το τρίτο βίντεο ήταν το δικό μου.

-Πώς γυρίστηκε; Είχατε σενάριο;

Ντρεπόμουν. Τελικά ήπιαμε δύο βότκες κι έγινε το βίντεο που όλοι γνωρίζετε…

-Μετά την επιτυχία του βίντεο, που έφτασε τουλάχιστον τα δέκα εκατ. προβολές, τι έγινε;

Εγώ δεν έχω καλή σχέση με τα social media. Ένας γείτονας μου λέει «έχεις γίνει διάσημη, παίζεις παντού» και μου το έδειξε. Μπήκα να διαβάσω τι είναι το viral. Να πω την αλήθεια, στην αρχή στενοχωρήθηκα. Σκεφτόμουν τι θα λένε για μένα. Διάβαζα και τα σχόλια. Έχω κι ένα παιδάκι, μην πουν κάτι κακό.

-Τώρα, όμως;

Με αναγνωρίζει ο κόσμος στο δρόμο. Μου μιλούν, με χαιρετούν. Άλλοι ζητούν να βγάλουν με φωτογραφία, άλλοι μου ζητούν να πω την ατάκα «ΠΑΜ!», Θετικά σχόλια…

Η Μαρία (Ιορδάνοβα) με σταμάτησε από το μαγαζί. Δεν της άρεσε ότι ο κόσμος ερχόταν και με ζητούσε. Έλεγαν «πού είναι η μελαχρινή που λέει το ΠΑΜ;». Ήθελε να καρπωθεί την επιτυχία εκείνη και το μαγαζί

Η διαφήμιση με τη Μαρία Ιορδάνοβα, την ιδιοκτήτρια

-Δουλεύετε ακόμη στο μαγαζί; Πώς σας αντιμετωπίζουν;

Αυτό είναι το θέμα. Μετά την επιτυχία του βίντεο με εμένα και όσα είπα, δεν συνεργάζομαι πια με το «Scorpios». Ερχόταν κόσμος, θαυμαστές και με ζητούσαν, άλλοι με κερνούσαν σαμπάνιες. Μάλιστα, κάποιοι έρχονταν από Σπάρτη, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις να με δουν, μου έφερναν δώρα, άλλοι μου έδιναν χρήματα για να πω «Scorpios είναι για σένα». Αυτό δεν άρεσε στην ιδιοκτήτρια. Όταν μπαίνουν τα χρήματα στη μέση, οι φιλίες πάνε περίπατο…

-Δηλαδή; Τι συνέβη;

Η Μαρία (Ιορδάνοβα) με σταμάτησε από το μαγαζί. Δεν της άρεσε ότι ο κόσμος ερχόταν και με ζητούσε. Έλεγαν «πού είναι η μελαχρινή που λέει το ΠΑΜ;». Ήθελε να καρπωθεί την επιτυχία εκείνη και το μαγαζί. Έβγαλε ζήλια, θεωρώ, και κακία. Κρίμα, γιατί γνωριζόμαστε τόσα χρόνια…

-Έπειτα από τόσα χρόνια συνεργασίας και φιλίας σας έδιωξε;

Η Μαρία δεν εκτιμάει αυτό που έγινε. Γενικότερα, δεν εκτιμάει όλους που δουλεύουν εκεί. Δεν συμπεριφέρεται όμορφα. Πλήρωσε 50 ευρώ το μοντάζ για τα βίντεο, δεν της ανήκουμε. Στα social media, που της σχολιάζουν ότι η επιτυχία έγινε χάρη σε εμένα και ζητούν να δουν βίντεο για το μαγαζί με εμένα, απαντά προσβλητικά.

-Από εδώ και πέρα τι θα κάνεις;

Λέω να γίνω influencer. Είχα προτάσεις για να κάνω βίντεο promo και να λέω το σύνθημα για διάφορες επιχειρήσεις και μαγαζιά. Ευχαριστώ όλους. Είναι μεγάλη η ευκαιρία με αυτή την επιτυχία του βίντεο.

Must in

Ολυμπιακός: Το συγκλονιστικό βίντεο για την συλλεκτική Κάρτα Φιλάθλου των 100 ετών

Ο Ολυμπιακός μέσα στο 2025 κλείνει 100 χρόνια από την ίδρυση του και ο Ερασιτέχνης παρουσίασε τη συλλεκτική Κάρτα Φιλάθλου, με πρωταγωνιστές αθλητές από διάφορα αθλήματα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο