Το αφεντικό της Nike εντόπισε την «αχίλλειο πτέρνα» της εταιρείας: Το Zoom
Τα σχόλια του διευθύνοντος συμβούλου έρχονται σε μια δύσκολη στιγμή για την εταιρεία
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nike Τζον Ντόναχιου κατηγόρησε την Παρασκευή την τηλεργασία για την υστέρηση της εταιρείας στην καινοτομία, λέγοντας ότι είναι δύσκολο να είσαι ανατρεπτικός όταν οι άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι.
Σε συνέντευξή του στη Σάρα Άιζεν του CNBC από το Παρίσι, ο Ντόναχιου ρωτήθηκε για την έλλειψη νέων καινοτόμων προϊόντων στη γκάμα της εταιρείας, η οποία είχε προκαλέσει ανησυχία στους επενδυτές.
«Αυτό που λείπει είναι το είδος της τολμηρής, ανατρεπτικής καινοτομίας για την οποία είναι γνωστή η Nike και όταν κοιτάζουμε πίσω, οι λόγοι είναι αρκετά απλοί», δήλωσε ο Ντόναχιου.
Επεσήμανε ότι τα εργοστάσια υποδημάτων στο Βιετνάμ αναγκάστηκαν να κλείσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, αλλά είπε ότι «ακόμη πιο σημαντικό» είναι ότι οι εργαζόμενοι της Nike εργάστηκαν από το σπίτι τους για 2,5 χρόνια.
«Εκ των υστέρων, αποδεικνύεται ότι είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τολμηρή, ανατρεπτική καινοτομία, να αναπτύξεις ένα τολμηρά ανατρεπτικό παπούτσι στο Zoom», δήλωσε ο Ντόναχοου, προσθέτοντας πως «Οι ομάδες μας ξαναβρέθηκαν μαζί πριν από 18 μήνες αυτοπροσώπως και το αναγνωρίζουμε αυτό. Έτσι, αναπροσαρμόσαμε την εταιρεία μας και τον τελευταίο χρόνο επικεντρωθήκαμε ανηλεώς στην ανοικοδόμηση του δικτύου καινοτομίας».
Ο Ντόναχιου δήλωσε ότι ο μηχανισμός καινοτομίας της Nike «είναι τόσο ισχυρός όσο ποτέ» και ότι οι καταναλωτές μπορούν να περιμένουν να αρχίσουν να βλέπουν νέα προϊόντα κάθε σεζόν.
Δύσκολη στιγμή για την εταιρεία
Τα σχόλια του διευθύνοντος συμβούλου έρχονται σε μια δύσκολη στιγμή για την εταιρεία. Ορισμένοι αναλυτές και επενδυτές έχουν επικρίνει τον γίγαντα των αθλητικών παπουτσιών ότι έχει μείνει πίσω στην καινοτομία και ότι χάνει μερίδιο αγοράς από νεοσύστατες εταιρείες όπως η On Running και η Hoka, οι οποίες έχουν κερδίσει μια νέα γενιά δρομέων και έχουν αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια.
Τον Δεκέμβριο, η Nike ανακοίνωσε ένα εκτεταμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης για τη μείωση του κόστους κατά περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Επίσης, μείωσε τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις, καθώς προειδοποίησε για πιο ήπια ζήτηση στα επόμενα τρίμηνα.
Δύο μήνες αργότερα, δήλωσε ότι απολύει το 2% του εργατικού δυναμικού της, πάνω από 1.500 θέσεις εργασίας, ώστε να μπορέσει να επενδύσει στους τομείς ανάπτυξής της, όπως το τρέξιμο, η γυναικεία κατηγορία και η μάρκα Jordan.
Ο Ντόναχιου επέμεινε την Παρασκευή ότι η Nike εξακολουθεί να «κερδίζει μερίδιο» και παραμένει κυρίαρχη δύναμη στον τομέα τρεξίματος και σε όλα τα αθλητικά πράγματα.
«Έχουμε κάνει περισσότερα για την προώθηση του τρεξίματος από οποιαδήποτε άλλη μάρκα στον κόσμο τα τελευταία 50 χρόνια και συνεχίζουμε να ηγούμαστε με τους κορυφαίους δρομείς», δήλωσε ο Ντόναχιου όταν ρωτήθηκε σχετικά με την On Running και την Hoka, συμπληρώνοντας ότι «Η καινοτομία ήταν πάντα αυτό που χαρακτήριζε τη Nike στο τρέξιμο, όπως και σε άλλες κατηγορίες και έτσι δεν πρόκειται απλά να αντιγράψουμε αυτό που κάνουν οι άλλοι, θα φέρουμε την καινοτομία».
Πηγή: ot.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις