Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Γαλλία: H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες LVMH από… τυριά

Γαλλία: H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες LVMH από… τυριά

Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας

Οι παγκόσμιες πωλήσεις τσαντών και αρωμάτων που παράγονται από την LVMH αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο μερίδιο των εξαγωγών της Γαλλίας από ό,τι το σύνολο του Camembert και του κρασιού που παράγονται από τον φημισμένο γεωργικό τομέα της χώρας.

Ο ηγέτης πολυτελείας με έδρα το Παρίσι αντιπροσώπευε το 4% όλων των γαλλικών εξαγωγών πέρυσι, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας συμβούλων Asterès για την LVMH που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη. Η αξία των 23,5 δισ. ευρώ των αγαθών της που κατευθύνονται στο εξωτερικό πέρυσι ξεπέρασε τη συνεισφορά 3,2% του συνόλου του αγροτικού τομέα, ενισχύοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας στο εμπορικό ισοζύγιο της Γαλλίας.

Ίντριγκες και δολοπλοκίες στον LVMH – Αλλαγή φρουράς στον όμιλο

Η LVMH έχει γίνει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες εταιρείες της Γαλλίας διεθνώς, παράγοντας την πλειονότητα των προϊόντων της στη Γαλλία ή την Ιταλία για να διατηρήσει την ποιότητα που της επιτρέπει να έχει υψηλές τιμές. Οι ΗΠΑ αντιπροσώπευαν το ένα τέταρτο των πωλήσεων στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, ενώ η Ασία αντιπροσώπευε λίγο λιγότερο από το 40%.

«Πετύχαμε αρκετά σταθερή ανάπτυξη στην Ευρώπη, στην Ιαπωνία και στην υπόλοιπη Ασία πέρυσι, αλλά λίγο λιγότερο ισχυρή στις ΗΠΑ λόγω της οικονομικής κατάστασης, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία αντιστροφής τώρα», δήλωσε την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος Μπερνάρ Αρνό.

Η Κίνα έχει γίνει μια πιο περίπλοκη κατάσταση για τον κλάδο, καθώς η ζήτηση για είδη πολυτελείας μειώνεται εν μέσω αβέβαιων οικονομικών προοπτικών και αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Ευρώπη. «Ελπίζω ότι οι οικονομικές εντάσεις θα καταλαγιάσουν και ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε μια σταθερή οικονομική συνεργασία με την Κίνα», δήλωσε ο Αρνό.

Η LVMH περιλαμβάνει πολλές σημαντικές επωνυμίες, που κυμαίνονται από την εταιρεία μόδας Louis Vuitton έως τη σαμπάνια Moët & Chandon.

Πηγή: ΟΤ

Must in

LIVE: Ολυμπιακός – Μαρούσι

Παρακολουθήστε live στις 14:15 την εξέλιξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός – Μαρούσι για την 11η αγωνιστική της Stoiximan GBL. Τηλεοπτική κάλυψη από ΕΡΤ3.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο