Jumbo: Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα ράφια της αλυσίδας
Για τον ανταγωνισμό, επέκταση σε νέες κατηγορίες και χώρες αλλά και τους μισθούς μίλησε χθες σε αναλυτές ο επικεφαλής της Jumbo
- Georgina Cooper: Το cool kid των ’90s πέθανε στα 46 της χρόνια κάνοντας μια νέα αρχή σε ελληνικό νησί
- Αυτό το τρομακτικό βίντεο… «γκρεμίζει» όλα όσα πιστεύαμε για τα ταξίδια με κρουαζιερόπλοια
- Eλεύθερη η 30χρονη που παρέσυρε τον 12χρονο με πατίνι - Παρέδωσε το δίπλωμά της
- Η Μάρθα Στιούαρτ παραδέχεται ότι είχε εξωσυζυγικές σχέσεις – Τόσο αυτή όσο κι ο πρώην άντρας της
Πώς αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό από την Temu; Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα καταστήματά του; Υπάρχουν σκέψεις για επέκταση σε νέες αγορές; Τι λέει για τους μισθούς στην Ελλάδα; Στα παραπάνω ερωτήματα -και όχι μόνο- κλήθηκε να απαντήσει ο Απόστολος Βακάκης κατά την χθεσινή τηλεδιάσκεψη με αναλυτές με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Jumbo, με τις απαντήσεις να είναι κάτι παραπάνω από αποκαλυπτικές σχετικά με τις προθέσεις του επιχειρηματία.
Αρχίζοντας από την κινέζικη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία παρουσιάζει αλματώδη άνοδο ο κ. Βακάκης ξεκαθάρισε πως ο υγιής ανταγωνισμός είναι καλοδεχούμενος, απ’ όπου και εάν προέρχεται. «Εάν αρχίσουμε να φοβόμαστε τον ανταγωνισμό θα έχουμε πρόβλημα», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται…»
Ο ανταγωνισμός, όπως εξήγησε, αποτελεί κινητήριο δύναμη και βοηθά στην βελτίωση και αναπροσαρμογή της στρατηγικής εάν φυσικά οι συνθήκες το απαιτήσουν, λέγοντας πως δεν είναι αλαζόνες και εάν κάποιος χρησιμοποιεί μια επιτυχημένη στρατηγική που κερδίζει πελάτες θα την ακολουθήσει.
«Εάν ακολουθεί» ωστόσο στρατηγικές με αστερίσκους, τότε του ευχόμαστε καλή τύχη γιατί θα την χρειαστεί». Υπενθύμισε μάλιστα πως στο παρελθόν, προηγούμενοι ανταγωνιστές που ακολουθούσαν συγκεκριμένο μοντέλο πωλήσεων είτε εξαφανίστηκαν είτε εξαϋλώθηκαν από την αγορά
Πoτέ… στα τρόφιμα, στα ηλεκτρονικά και στη μόδα
Στη συνέχεια ο κ. Βακάκης σχολίασε και το ενδεχόμενο ένταξης νέων προϊοντικών κατηγοριών στο χαρτοφυλάκιό της Jumbo. Όπως είπε η επέκταση σε νέες κατηγορίες είναι θέμα εξέλιξης, επισημαίνοντας πως «οι κατηγορίες πάνε και έρχονται» γιατί η αλυσίδα προσαρμόζεται και καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών.
Εμφανίστηκε ωστόσο κατηγορηματικός σχετικά με ποιες κατηγορίες προϊόντων δεν πρόκειται να δουν ποτέ οι καταναλωτές στα ράφια των καταστημάτων του. Ποιες είναι αυτές; Ηλεκτρονικά είδη, τρόφιμα, μόδα και χόμπι. Αναλύοντας το σκεπτικό πίσω από αυτή την θεώρηση, ο επικεφαλής της Jumbo είπε ότι πρόκειται για κοστοβόρες κατηγορίες που δεν αποφέρουν μεγάλη κερδοφορία, λέγοντας χαρακτηριστικά πως οι συγκεκριμένες κατηγορίες δεν πληρώνονται σε μετρητά, αλλά σε αποθέματα…
Βέβαια, αυτή την στιγμή η εταιρεία έχει στα ράφια της μερικούς κωδικούς από τις παραπάνω κατηγορίες όπως παιδικό ρουχισμό και ένα μικρό αριθμό σνακ και αναψυκτικών.
«Keep it simple»
Εξίσου κατηγορηματικός ήταν ο κ. Βακάκης σχετικά με την είσοδο σε νέες χώρες, απορρίπτοντας μια έναν τέτοιο ενδεχόμενο. «Δεν έχουμε όρεξη για κάτι τέτοιο (την επέκταση). Έχουμε αρκετές αγωνίες για να προσθέσουμε νέες. Το μόνο της Jumbo είναι keep it simple», ανέφερε με νόημα.
Όπως είπε η διοίκηση έχει διασφαλίσει την ανάπτυξη στις υφιστάμενες αγορές και δεν του αρέσει να εμπλέκεται σε αγορές που δεν καταλαβαίνει πως λειτουργούν.
Οι μισθοί στα Jumbo
Αναφορικά με τους μισθούς στην Ελλάδα ανέφερε πως το θέμα είναι πως αντιμετωπίζει μια εταιρεία τους υπαλλήλους της, και εάν συμβαδίζει με τους κανόνες ή κινείται καλύτερα από τον μέσο όρο ενώ υποστήριξε πως η Jumbo με την πάροδο του χρόνου έχει βελτιωθεί, κάτι που αποτυπώνεται και στην αφοσίωση που επιδεικνύουν οι υπάλληλοι στην αλυσίδα της.
Ο ρυθμός αποχωρήσεων όπως είπε, είναι μειωμένος…
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις