Νέος κανονισμός για τα περίπτερα στο Δήμο Κατερίνης
Ο κανονισμός ορίστηκε κατόπιν διαβούλευσης αναφέρει ο Δήμος Κατερίνης.
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Ένα διαχρονικό αίτημα των ιδιοκτητών και μισθωτών περιπτέρων ικανοποιήθηκε στη διάρκεια της χθεσινοβραδινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κατερίνης. Ο λόγος για το νέο κανονισμό, τον οποίο εισηγήθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Θωμάς Αναστασιάδης, που εστιάζει στη διατήρηση της πραγματικής υφιστάμενης κατάστασης των περιπτέρων στην πόλη έως και τη λήξη των αδειών τους.
Παράλληλα, προστατεύει τους περιπτερούχους από υπέρογκες δαπάνες, οι οποίες θα τους εξόντωναν οικονομικά, καθώς, στην πράξη, θα ήταν ανέφικτο να αποσβεστούν. Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Δήμος Κατερίνης ως αποτέλεσμα των συναντήσεων που έγιναν της δημοτικής Αρχής με τους επαγγελματίες της πόλης.
Στην σχετική ενημέρωση από τον Δήμο, επισημαίνεται ότι «στις διαδοχικές συναντήσεις που είχαν το περασμένο διάστημα ο Δήμαρχος Κατερίνης Ι. Ντούμος και ο αντιδήμαρχος, Θωμάς Αναστασιάδης, ο προηγούμενος κανονισμός ουδέποτε εφαρμόστηκε, καθώς οι απαιτήσεις της προσαρμογής των περιπτερούχων τους οδηγούσε σε οικονομικό μαρασμό.
Αντιθέτως, ο νέος κανονισμός, ο οποίος διαμορφώθηκε κατόπιν άμεσου διαλόγου και διαβούλευσης μεταξύ του Δήμου και του συλλόγου των περιπτερούχων διαμορφώνει μία δίκαιη και οριστική λύση, με σεβασμό στους επαγγελματίες. Επίσης, θέτει τέλος στις αυθαιρεσίες.
Επιπλέον όπως επισημάνθηκε, οι όποιες νέες μισθώσεις – παραχωρήσεις θα προσαρμόζονται στο νέο κανονισμό, βελτιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των περιπτέρων στον Δήμο Κατερίνης».
Ζητούμενο η εύρυθμη λειτουργία
Όπως σημειώνει ο κος Αναστασιάδης: «Η εντολή που έλαβα από τον Δήμαρχο μας, Ι. Ντούμο, ήταν να βρούμε μια δίκαιη και οριστική λύση. Με τη βοήθεια των υπηρεσιακών παραγόντων, αυτή η λύση βρέθηκε και τυγχάνει αποδοχής τόσο από το Δημοτικό Συμβούλιο όσο και από το σωματείο των ενδιαφερομένων. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον προϊστάμενο του αρμόδιου τμήματος, Κώστα Αντωνιάδη, για τη συμβολή του στη διαμόρφωση της ενδεδειγμένης κανονιστικής πράξης, που θα επιτρέπει την εύρυθμη λειτουργία των περιπτέρων».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις