Σταμάτησε η έρευνα στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο της Mercedes με τις εκπομπές diesel
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε κατηγορήθει ότι εξαπάτησε τους καταναλωτές για τα οχήματα BlueTEC
- «Τουλάχιστον 100 Βορειοκορεάτες στρατιωτικοί σκοτώθηκαν σε μάχες στο Κουρσκ»
- Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος είναι ήδη εδώ – Έχει άλλη μορφή και δεν γίνεται μόνο στην Ουκρανία
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Μπέζος για τη βία κατά των γυναικών: Έχουν ευθύνη όλοι οι θεσμοί
Το σκάνδαλο με το ζήτημα των εκπομπών αερίων για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της Mercedes, που έβαλε σε περιπέτειες τη γερμανική εταιρεία περνάει στο παρελθόν.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ ολοκλήρωσε την έρευνά του για το σκάνδαλο εκπομπών ντίζελ της Mercedes-Benz και η αυτοκινητοβιομηχανία δεν αντιμετωπίζει πλέον κατηγορίες, ανακοίνωσε η εταιρεία το Σάββατο.
Η Mercedes-Benz συνεργάστηκε πλήρως με το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης, ανέφερε η Renata Jungo Bruengger, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την ακεραιότητα, τη διακυβέρνηση και τη βιωσιμότητα της Mercedes, σε δήλωση που έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
«Με την απόφαση του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης (DOJ), κάνουμε άλλο ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της ασφάλειας δικαίου σε σχέση με τις διάφορες διαδικασίες για το ντίζελ», ανέφερε η ίδια, επιβεβαιώνοντας προηγούμενο δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt σχετικά με την απόφαση του DOJ.
Dieselgate
Το 2016, το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ κάλεσε τη Mercedes-Benz να διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με πιθανή παραποίηση των εκπομπών στα πετρελαιοκίνητα οχήματα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία κατηγορήθηκε ότι εξαπάτησε τους καταναλωτές με ψευδείς παραστάσεις για τα οχήματα BlueTEC, τα οποία διαφήμιζε ως «το καθαρότερο και πιο προηγμένο ντίζελ στον κόσμο».
To Dieselgate, με τα παραποιημένα λογισμικά στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα (που ως στόχο είχαν την παράνομη απόκρυψη των πραγματικών εκπομπών ρύπων), σύμφωνα με έρευνα του ICCT, του διεθνούς Συμβουλίου για τις Καθαρές Μεταφορές, αφορά εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη και συνεχίζουν να εκπέμπουν υπερβολικά επίπεδα οξειδίων του αζώτου (NOx), που υποδηλώνουν την ύπαρξη του παράνομου λογισμικού.
Συμφωνα με εκτιμήσεις το 77% των ντίζελ αυτοκινήτων προδιαγραφών Euro 6 και το 85% των παλαιότερων οχημάτων Euro 5 που κυκλοφορούν στους δρόμους συνεχίζουν να εκπέμπουν υψηλά επίπεδα ρύπων.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις