Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Porsche Cayenne GTS: Aθλητική προσθήκη

Porsche Cayenne GTS: Aθλητική προσθήκη

Χωρίς υβριδική τεχνολογία και χωρίς καν να είναι η ισχυρότερη της γκάμας η έκδοση GTS της Cayenne υπόσχεται μια δυναμικότερη εμπειρία χάρη σε μια σειρά ρυθμίσεων που αφορούν το πλαίσιο

Hγερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα της προσφάτως ανανεωμένης Cayenne με τη νέα αθλητικότερη έκδοση GTS. Σχεδιασμένη για να αποτελέσει την πλέον σπορ και δυναμική παραλλαγή της Cayenne, η GTS φιλοξενεί στα σπλάχνα της έναν V8 κινητήρα χωρίς υβριδική «υποβοήθηση» και υιοθετεί βελτιώσεις στο πλαίσιο που προέρχονται από τα πλέον αθλητικά μοντέλα και εκδόσεις της φίρμας.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, πρόκειται για τον V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει και την Cayenne S με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 500 ίππους -40 επιπλέον σε σχέση με την S- και 440 Nm ροπής (+40 Nm). Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η GTS υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα καθώς και μέγιστη ταχύτητα 275 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας, ωστόσο όπως ισχύει για κάθε μοντέλο Porsche με τα συγκεκριμένα διακριτικά, η GTS διαθέτει μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων στο πλαίσιο που εγγυώνται μια συνολικά πιο δυναμική και σπορ εμπειρία.

Στις βελτιώσεις συγκαταλέγεται η αποκλειστική για την έκδοση ρύθμιση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αερανάρτησης η οποία μειώνει τη διαδρομή της και την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος  κατά 1,0 εκατοστό. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την νέα ανάρτηση που εφοδιάζει την ανανεωμένη Cayenne η οποία διαθέτει αμορτισέρ δύο βαλβίδων και διάταξη δύο θαλάμων που επιτρέπει περισσότερη παραμετροποίηση από ποτέ.

Για του λόγου το ακριβές, ανάμεσα στις ρυθμίσεις που μπορεί να κάνει ο οδηγός είναι και η μεταβολή της γωνίας camber των τροχών του μπροστινού άξονα έως και κατά 58 μοίρες αναλόγως το set-up που επιθυμεί και αποκτώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια από μέρους του συστήματος διεύθυνσης όσο και αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης.

Τα παραπάνω συμπληρώνει η παρουσία ενός σοφιστικέ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα ενώ ως προαιρετική επιλογή υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης του συστήματος PDCC για την περαιτέρω ρύθμιση του πλαισίου καθώς και οι ενεργές αντιστρεπτικοί ράβδοι για την ανάρτηση.

Τη διαφορετικότητα της έκδοσης αναλαμβάνουν να σηματοδοτήσουν και οπτικά στοιχεία όπως οι σκούρες λεπτομέρειες Sport Design, οι τροχοί των 21 ιντσών καθώς και ένα νέο σύστημα εξαγωγής επίσης με σκούρο φινίρισμα που αλλάζει σε κεντρικά τοποθετημένο για την Coupe έκδοση – στην παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος οι εξατμίσεις είναι ακροβολισμένες.

Στα ενδότερα, κυριαρχούν επίσης οι σκουρόχρωμες λεπτομέρειες σε αντιδιαστολή με τις χρωματιστές ραφές ενώ οι επενδύσεις αποτελούνται από Race-Tex όπως ονομάζει η Porsche τη δική της εκδοχή για το δέρμα, Alcantara.

Must in

Αποκάλυψη in: Καθαρές οι τοξικολογικές εξετάσεις και του 15 μηνών Παναγιώτη στο «θρίλερ στην Αμαλιάδα»

Νέο πλήγμα στο σενάριο δολοφονίας πέντε μωρών από την 24χρονη Ειρήνη Μ. στην Αμαλιάδα. Κρίσιμες οι ιστολογικές εξετάσεις για το ίδιο παιδί που αναφέρεται ότι ήταν υγιές.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024