Porsche Cayenne GTS: Aθλητική προσθήκη
Χωρίς υβριδική τεχνολογία και χωρίς καν να είναι η ισχυρότερη της γκάμας η έκδοση GTS της Cayenne υπόσχεται μια δυναμικότερη εμπειρία χάρη σε μια σειρά ρυθμίσεων που αφορούν το πλαίσιο
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Hγερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα της προσφάτως ανανεωμένης Cayenne με τη νέα αθλητικότερη έκδοση GTS. Σχεδιασμένη για να αποτελέσει την πλέον σπορ και δυναμική παραλλαγή της Cayenne, η GTS φιλοξενεί στα σπλάχνα της έναν V8 κινητήρα χωρίς υβριδική «υποβοήθηση» και υιοθετεί βελτιώσεις στο πλαίσιο που προέρχονται από τα πλέον αθλητικά μοντέλα και εκδόσεις της φίρμας.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, πρόκειται για τον V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει και την Cayenne S με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 500 ίππους -40 επιπλέον σε σχέση με την S- και 440 Nm ροπής (+40 Nm). Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η GTS υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα καθώς και μέγιστη ταχύτητα 275 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας, ωστόσο όπως ισχύει για κάθε μοντέλο Porsche με τα συγκεκριμένα διακριτικά, η GTS διαθέτει μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων στο πλαίσιο που εγγυώνται μια συνολικά πιο δυναμική και σπορ εμπειρία.
Στις βελτιώσεις συγκαταλέγεται η αποκλειστική για την έκδοση ρύθμιση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αερανάρτησης η οποία μειώνει τη διαδρομή της και την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την νέα ανάρτηση που εφοδιάζει την ανανεωμένη Cayenne η οποία διαθέτει αμορτισέρ δύο βαλβίδων και διάταξη δύο θαλάμων που επιτρέπει περισσότερη παραμετροποίηση από ποτέ.
Για του λόγου το ακριβές, ανάμεσα στις ρυθμίσεις που μπορεί να κάνει ο οδηγός είναι και η μεταβολή της γωνίας camber των τροχών του μπροστινού άξονα έως και κατά 58 μοίρες αναλόγως το set-up που επιθυμεί και αποκτώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια από μέρους του συστήματος διεύθυνσης όσο και αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης.
Τα παραπάνω συμπληρώνει η παρουσία ενός σοφιστικέ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα ενώ ως προαιρετική επιλογή υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης του συστήματος PDCC για την περαιτέρω ρύθμιση του πλαισίου καθώς και οι ενεργές αντιστρεπτικοί ράβδοι για την ανάρτηση.
Τη διαφορετικότητα της έκδοσης αναλαμβάνουν να σηματοδοτήσουν και οπτικά στοιχεία όπως οι σκούρες λεπτομέρειες Sport Design, οι τροχοί των 21 ιντσών καθώς και ένα νέο σύστημα εξαγωγής επίσης με σκούρο φινίρισμα που αλλάζει σε κεντρικά τοποθετημένο για την Coupe έκδοση – στην παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος οι εξατμίσεις είναι ακροβολισμένες.
Στα ενδότερα, κυριαρχούν επίσης οι σκουρόχρωμες λεπτομέρειες σε αντιδιαστολή με τις χρωματιστές ραφές ενώ οι επενδύσεις αποτελούνται από Race-Tex όπως ονομάζει η Porsche τη δική της εκδοχή για το δέρμα, Alcantara.
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
- Καιρός: Έρχονται χιόνια και θερμοκρασίες υπό το μηδέν – Από πού θα περάσει ο παγερός βοριάς
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις