VW ID.Code: Κωδικός «Κίνα»
Η VW ανακοίνωσε μια νέα νεανικής στόχευσης φίρμα για την κινεζική αγορά και το ηλεκτρικό ID.Code αναμένεται να είναι το πρώτο της μοντέλο
- Σε δίκη το χακάρισμα του WhatsApp από το κατασκοπευτικό λογισμικό Pegasus
- Λάκης Λαζόπουλος: «Τιμωρήθηκα από το σύστημα»
- Είχε μεταφερθεί στην Ψυχιατρική του ΠΑΓΝΗ ο δολοφόνος της 36χρονης στο Ηράκλειο αλλά δεν τον κράτησαν
- Συνεχίζει τις συναντήσεις ο αλ Τζουλάνι - Ραντεβού με αντιπροσωπεία των Δρούζων του Λιβάνου
Ηγερμανική φίρμα παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου ένα νέο πρωτότυπο SUV ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο, όπως σημειώνει αποτελεί μια σχεδιαστική μελέτη που θα επηρεάσει το σύνολο των ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας αλλά ως έκδοση παραγωγής θα περιοριστεί στην τοπική αγορά.
Για την ακρίβεια, όπως διευκρινίζει η VW το μεγάλο SUV μοντέλο αναμένεται να αποτελέσει μέλος της γκάμας της νέας sub-brand, ID.UX που λανσάρει στην Κίνα και η οποία θα έχει πιο νεανική και lifestyle στόχευση.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το ID.Code όπως ονομάζεται το πρωτότυπο, διαθέτει όντως μια πιο δυναμική-νεανική αισθητική χάρη στην coupe SUV λογική του ενώ στο εσωτερικό, σε αντίθεση με τα σύγχρονα ηλεκτρικά SUV της VW που εστιάζουν στην χρηστικότητα, εδώ η έμφαση έχει δοθεί περισσότερο σε μια πιο παιχνιδιάρικη και νεανική προσέγγιση.
Σε αυτή την αίσθηση συνηγορούν το τιμόνι yoke καθώς και η επιλογή μιας οθόνης κάθετου προσανατολισμού σε στυλ ταμπλέτας στην κεντρική κονσόλα εν είδει infotainment και κέντρου ελέχγου η οποία συνδυάζονται με μια περιμετρική οθόνη στην βάση του παρμπρίζ που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό.
Να σημειωθεί επίσης ότι το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να περιστραφεί κατά 180 μοίρες αλλάζοντας τη διαμόρφωση του θαλάμου αναλόγως τις εκάστοτε απαιτήσεις. Επιπλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις το ID.Code διαθέτει τεχνολογία που το κατατάσσει στο επίπεδο 4 σε όρους αυτόνομης οδήγησης κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να κινηθεί χωρίς να απαιτείται η συνδρομή του οδηγού ο οποίος μπορεί να συμμετάσχει στη διαδικασία μόνο εφόσον το επιθυμεί.
Προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει τεχνικές προδιαγραφές, ωστόσο κατά τις συνήθειες της, το ID.Code αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην αχανή ασιατική αγορά με διαφορετικές επιλογές μπαταριών όσο και διαμορφώσεων αναφορικά με τον αριθμό των μοτέρ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις