Μάχη των κολοσσών του fast food για την προσέλκυση πελατών
Με προσφορές οι αλυσίδες fast food προσπαθούν να τραβήξουν πελάτες – Οι επισκέψεις αυξήθηκαν το δίμηνο Φεβρουαρίου-Μαρτίου
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Νέα «επιβράδυνση» των πωλήσεων αναμένεται να ανακοινώσει η McDonald’s και μάλιστα για το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, αναφέρει το Reuters.
Ο γίγαντας του fast food αναμένεται να ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου την Τρίτη πρώτος από τις αμερικανικές αλυσίδες εστιατορίων, με κορυφαίους παίκτες όπως η Starbucks και η μητρική της KFC , Yum Brands που θα ανακοινώνουν αποτελέσματά τους, αργότερα μέσα στην εβδομάδα.
Αναμένουμε ότι η κίνηση θα συνεχίσει να είναι αρνητική και πιστεύουμε ότι η μέση επιταγή θα παραμείνει υπό πίεση από τις μεγάλες εκπτώσεις για την ανάκτηση της κίνησης των καταναλωτών με χαμηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο αναλυτής της BTIG Πήτερ Σαλέχ (Peter Saleh) καθώς είναι γεγονός πως οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα παραμένουν διστακτικοί στο να τρώνε έξω, ακόμη και όταν οι αλυσίδες fast-food μάχονται να τους προσελκύσουν με καλύτερες προσφορές …
Οι προσφορές
Η McDonald’s έχει στηριχτεί στο Dollar Menu, προσφέροντας είδη στις τιμές των 1, 2, 3 δολαρίων για να προσελκύσει πελάτες με χαμηλό προϋπολογισμό, ενώ η Wendy’s αυτό το μήνα προσέφερε κάποια είδη για μόλις ένα δολάριο σε παραγγελίες που έγιναν μέσω εφαρμογών.
Η Taco Bell λάνσαρε επίσης ένα νέο Cravings Value Menu για ορισμένα burritos και tacos στα 3 δολάρια ή λιγότερο τον Ιανουάριο.
Οι επισκέψεις στα McDonald’s αυξήθηκαν κατά 2,4% την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, η Taco Bell σημείωσε άλμα 3,8% και η Chipotle αύξηση 10%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Placer.ai.
Η McDonald’s αναμένεται επίσης ότι θα επηρεαστεί απο τις διεθνείς αγορές εξαιτίας της σύγκρουσης Ισραήλ-Χαμάς και της αδύναμης ζήτησης στην Κίνα.
Τουλάχιστον πέντε χρηματιστηριακές εταιρείες έχουν μειώσει τον στόχο τιμών τους για τη μετοχή της εταιρείας μέχρι στιγμής τον Απρίλιο.
Η αλυσίδα μπιφτεκιών πρόκειται να δει ένα τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης της αύξησης των πωλήσεων
Η McDonald’s αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση 2,36% στις παγκόσμιες πωλήσεις ίδιων καταστημάτων όταν θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου την Τρίτη, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή (EPS) αναμένεται να διαμορφωθούν στα 2,72 δολάρια.
Μία ημέρα αργότερα, η Yum Brands αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση 0,34% στις παγκόσμιες πωλήσεις ίδιων καταστημάτων για το πρώτο τρίμηνο, έναντι αύξησης 1% το τέταρτο τρίμηνο και αύξησης 8% πέρυσι. Τα κέρδη ανά μετοχή πρώτου τριμήνου αναμένεται να αυξηθούν στα 1,20 δολάρια.
Κέρδη και ζημιές για τις μετοχές
Οι μετοχές της McDonald’s έχουν χάσει σχεδόν 8% από έτος σε έτος, περίπου όσο και η Starbucks, ενώ η Chipotle έχει αυξηθεί κατά 40%. Οι μετοχές της Yum Brands και της Wendy’s σημειώνουν άνοδο περίπου 8,5% και 3,4%, αντίστοιχα.
Ο δείκτης S&P 500 Restaurants έχει αυξηθεί κατά 0,88% την ίδια περίοδο, υποαποδίδοντας ένα άλμα σχεδόν 7% στον δείκτη αναφοράς S&P 500 . Η McDonald’s έχει μέση αξιολόγηση «buy», με 38 αναλυτές να καλύπτουν τη μετοχή, με τη μέση τιμή-στόχο τους να είναι 325 δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Η Yum Brands έχει τρέχουσα μέση αξιολόγηση «hold», με 29 αναλυτές να καλύπτουν τη μετοχή, ενώ ο μέσος στόχος τιμής είναι 145,04 δολάρια.
Πηγή ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις