Πώς ανακαλύφθηκε το θρυλικό στυλό που έφερε την επανάσταση στο γράψιμο
Το νέο στυλό δύο μόλις χρόνια μετά την εμφάνιση του στην αγορά πούλησε 21.000.000 τεμάχια!
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Ο καταγόμενος από το Val d’Aoste, Marcel Bich, γεννήθηκε στο Τορίνο της Ιταλίας στις 29 Ιουλίου το 1914. Εκεί έζησε τα πρώτα παιδικά του χρόνια πριν μετακομίσει στην Ισπανία και στη συνέχεια στη Γαλλία με τους γονείς του. Απέκτησε τη γαλλική υπηκοότητα το 1932, σπούδασε νομικά στο Παρίσι και υπηρέτησε στη γαλλική Πολεμική Αεροπορία κατά την έναρξη του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου.
Το 1944, ο Marcel Bich και ο συνεργάτης του Edouard Buffard εγκαταστάθηκαν στο Clichy (Γαλλία) όπου άρχισαν να κατασκευάζουν εξαρτήματα για εργαλεία γραφής στο εργοστάσιό τους, PPA (Porte-plume, Porte-mines et Accessoires). Το 1945 ο Bich σκέφτηκε να κατασκευάσει ένα στυλό διαρκείας το οποίο δεν θα ξαναγέμιζε με μελάνι, αλλά θα πετιόταν μόλις άδειαζε. Μετά από χρόνια πειραματισμών κατέληξε στο στυλό με μπίλια. To στυλό Bic.
To θρυλικό λογότυπο της Bic απεικονίζει έναν μαθητή, με κεφάλι μπίλιας, να κρατά πίσω από την πλάτη του ένα στυλό Bic. Η νέα εφεύρεση ήταν αξιόπιστη, καθώς η μπίλια επέτρεπε την ομαλή ροή του μελανιού και ταυτόχρονα ήταν τόσο φθηνή ώστε να μην αναγκάζεται κάποιος να το ξαναγεμίσει. Το πέταγε και απλά αγόραζε άλλο. Το νέο στυλό Bic (παραφθορά του ονόματος του εφευρέτη) δύο μόλις χρόνια μετά την εμφάνιση του στην αγορά πούλησε 21.000.000 τεμάχια!
Η διαφημιστική εκστρατεία
Η εφεύρεση επιχειρηματικά ήταν εξαιρετική. Αφορούσε τους πάντες, άρα η αγορά ήταν όλος ο κόσμος, ήταν φθηνό και πουλιόταν τοις μετρητοίς, άρα υπήρχε πάντα ρευστότητα και κανένα φέσι.
Για τo εμπορία του BIC Cristal στυλό, ο Marcel Bich χρησιμοποίησε μια στρατηγική που βασίζεται στην τολμηρή και μαζική διαφημιστική εκστρατεία. Πρώτα «κατέκτησε» τη Γαλλία και στη συνέχεια τα στυλό BIC βάλθηκαν να «κατακτήσουν» όλο τον κόσμο.
Πρώτη χώρα εξαγωγής ήταν η Ιταλία το 1954, ακολούθησε η Βραζιλία το 1956 και στη συνέχεια «έπεσαν» το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νότια Αφρική και η Αυστραλία το 1957. Οι Ηνωμένες Πολιτείες γνώρισαν τον BIC το 1958, η Αφρική και η Μέση Ανατολή τη δεκαετία του ’60.
Το 1973, ο Marcel Bich αποφάσισε να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές του και να ξεκινήσει τους αναπτήρες BIC. Αφού κέρδισε και εκεί, έφερε την επανάσταση στην αγορά των ξυριστικών μηχανών. Η εταιρία BIC μπήκε στο Χρηματιστήριο του Παρισιού τον Νοέμβριο του 1972.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις