Renault Symbioz: Ο ενδιάμεσος
Η Renault προσθέτει ένα ακόμα SUV μοντέλο στην γκάμα της, στοχεύοντας σε μια ιδιαιτέρως δημοφιλή κατηγορία
Hγαλλική φίρμα συμπληρώνει τη SUV γκάμα της με ένα νέο μοντέλο που τοποθετείται ανάμεσα στο προσφάτως ανανεωμένο Captur και το ελκυστικό Austral, στοχεύοντας στην καρδιά της κατηγορίας.
Το Symbioz όπως ονομάζεται το νέο SUV, συνδυάζει στοιχεία από όσα –πολλά- έχουν προκύψει τελευταία στην Renault τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και τεχνολογίας.
Σε ό,τι αφορά το πρώτο, είναι σαφής, με μια ματιά, η έμπνευση από τον νεότερο σχεδιαστικό κώδικα της γαλλικής φίρμας ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση εφαρμόζεται σε διαστάσεις 4,413 μ. μήκος, 1,797 μ. πλάτος, ύψος 1,575 μ. και μεταξόνιο 2,638 μέτρων.
Σε όρους πρακτικότητας, το πορτ μπαγκάζ του Symbioz ξεκινά από τα 492 ή 624 λίτρα και φτάνει έως τα 1.582 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το διπλό πρώτο μέγεθος οφείλεται στη δυνατότητα κύλισης των πίσω καθισμάτων κατά 16 εκατοστά, ικανότητα η οποία, ενισχύει την ευελιξία, ανάλογα τις εκάστοτε απαιτήσεις αλλά και μπορεί να εξασφαλίζει χώρο έως και 22,11 εκ. για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος.
Αφετηρία για το Symbioz αποτελεί μια προσαρμοσμένη στα παραπάνω μεγέθη παραλλαγή της πλατφόρμας CMF-B η οποία φιλοξενεί τα ήδη γνωστά Clio, Captur αλλά και το μεγαλύτερο coupe SUV λογικής, Arkana.
Όπως όλα τα νεότερα Renault, το Symbioz περιλαμβάνει στις επιλογές του και μια λίγο διαφορετική πιο σπορ έκδοση εξοπλισμού Esprit Alpine ενώ αυτονόητα προσφέρεται σε μια ευρεία παλέτα χρωματικών επιλογών αλλά και μια σειρά, αποκλειστικά σχεδιασμένων για την περίσταση τροχών διάστασης 18 και 19 ιντσών. Στις επιλογές συγκαταλέγεται επίσης και ηλεκτροχρωματική ηλιοροφή η οποία συνηγορεί στην αίσθηση ευρυχωρίας του εσωτερικού.
Στα ενδότερα είναι σαφείς οι επιρροές τόσο από το Captur όσο και από το Austral σε μια λελογισμένη ισορροπία δεδομένων των διαστάσεων του μοντέλου και τη στόχευσή του. Επίκεντρο αποτελούν η κεντρική οθόνη των 10,4 ιντσών για το infotainment η οποία αποτελεί κοινό παρονομαστή για όλες τις εκδόσεις.
Συνδυάζεται με οθόνη 10,3 ιντσών εν είδει ψηφιακού πίνακα οργάνων. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενσωματώνει τον OpenTR Link και βασίζεται στο λειτουργικό Android Automotive 12. Όπως εύκολα υποθέτει κανείς η συγκεκριμένη βάση σημαίνει ότι ενσωματώνονται δημοφιλείς εφαρμογές της Google, όπως o Assistant και τα Google Maps μεταξύ πολλών άλλων, ενώ αυτονόητα προσφέρεται και η ασύρματη συνδεσιμότητα συσκευών με Android Auto και Apple CarPlay.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες το Symbioz θα διατεθεί αρχικά στην υβριδική έκδοση E-Tech των 145 ίππων. Αυτή συνδυάζει δύο ηλεκτρικά μοτέρ 49 και 24 ίππων με ένα κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με απόδοση 94 ίππων. Το σύνολο συμπληρώνεται από ένα αυτόματο multi-mode κιβώτιο και μπαταρία 1,2 kWh.
Εκτός από τη γενναιόδωρη απόδοση των 145 ίππων το σύνολο, εξασφαλίζει τη δυνατότητα ολοκλήρωσης έως και του 80% των αστικών μετακινήσεων με ηλεκτρική ενέργεια απαλλάσσοντας επιπλέον τον ιδιοκτήτη του μοντέλου από το άγχος εύρεσης φορτιστή μιας και πρόκειται για ένα full hybrid σύστημα, τα χαρακτηριστικά του οποίου προσομοιάζουν περισσότερο σε ηλεκτρική λειτουργία.
- Η σάτιρα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα (της εξουσίας) τσακίζει, για αυτό και είναι αναγκαία
- Νέα επίθεση Ανδρουλάκη στη ΝΔ: «Έχουν καταδικάσει τη χώρα στη φθορά»
- Υποκλοπές: O Τραμπ στα χνάρια της κυβέρνησης Μητσοτάκη;
- Νέα Δημοκρατία: Επίθεση Μαξίμου σε ΠΑΣΟΚ – «Ο πράσινος ΣΥΡΙΖΑ είναι μια νέα πραγματικότητα»
- Θα έχανε και με τον κόουτς Αταμάν με τέτοια νοοτροπία
- Xριστούγεννα για τα παιδιά στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης