Ποιο αεροδρόμιο δεν έχει χάσει ούτε μια βαλίτσα
Χτισμένο σε ένα τεχνητό νησί στον κόλπο της Οσάκα, το αεροδρόμιο του Κανσάι είναι το έβδομο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ιαπωνίας εξυπηρετώντας κατά μέσο όρο 20-30 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
- Νέο θρίλερ με την υγεία του Χαμενεΐ - Αναφορές ότι έχει πέσει σε κώμα
- Τραμπ και Ευρώπη: Πώς φτάνουν στην Αθήνα οι αλλαγές πολιτικής από τον Λευκό Οίκο
- «Θα μπορέσουμε να φτιάξουμε ένα κόμμα χρήσιμο για την κοινωνία» - Πώς σχολιάζει ο Φάμελλος τις εξελίξεις στη ΝΔ
- Το Υπουργείο Εξωτερικών βάζει στόχο την «Ισότητα» – Τι περιλαμβάνει το Σχέδιο Δράσης
Μπορεί τα αεροδρόμια της Σιγκαπούρης και της Ντόχα να ανταγωνίζονται μεταξύ τους για τον τίτλο «του καλύτερου στον κόσμο», ωστόσο ένα αεροδρόμιο μπορεί να υπερηφανεύεται ότι δεν έχει χάσει, εδώ και 30 χρόνια ούτε μια βαλίτσα.
Ο λόγος για το διεθνές αεροδρόμιο Κανσάι της Ιαπωνίας που από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του, τον Σεπτέμβρη του 1994 δεν έχει χάσει καμία αποσκευή επιβάτη.
Χτισμένο σε ένα τεχνητό νησί στον κόλπο της Οσάκα, το αεροδρόμιο του Κανσάι είναι το έβδομο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ιαπωνίας εξυπηρετώντας κατά μέσο όρο 20-30 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Ο υπεύθυνος δημοσιών σχέσεων του αεροδρομίου αναφέρει στο CNN πως οι εργαζόμενοι δεν αισθάνονται ότι κάνουν κάτι ιδιαίτερο. «Δουλεύουμε όπως κάνουμε συνήθως. Κάνουμε μόνο τη δουλειά μας σε καθημερινή βάση και αναγνωριζόμαστε γι’ αυτό», λέει ο ίδιος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το αεροδρόμιο, οι χειριστές αποσκευών και το προσωπικό εδάφους δεν έχουν χάσει ποτέ αποσκευή. Αν όμως κάποια χαθεί καθ’ οδόν προς ή από το αεροδρόμιο, θα μπορούσε να φταίει η εκάστοτε αεροπορική εταιρεία και όχι το ίδιο το αεροδρόμιο.
Για το 2024, το Κανσάι κατατάχθηκε ως το 18ο καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο συνολικά, πίσω από τους γείτονές του στο Τόκιο, τη Narita (πέμπτη θέση) και τη Haneda (τέταρτη).
Η έγκαιρη άφιξη των αποσκευών είναι μόνο ένας από τους παράγοντες που εξετάζονται κατά την ανάδειξη ενός «καλύτερου» αεροδρομίου στον κόσμο. Αλλοι παράγοντες που εξετάζονται, επίσης, είναι οι προσφορές τροφίμων και ποτών, το ποσοστό των έγκαιρων αφίξεων και αναχωρήσεων και η καθαριότητα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις