Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Ένα τεστ για 200 δισ. ευρώ

Ένα τεστ για 200 δισ. ευρώ

Ζωτικής σημασίας οι Ολυμπιακοί στο Παρίσι για τις εταιρείες αθλητικών ειδών

Η αλήθεια είναι μια: Πρόκειται για μια παγκόσμια αγορά αξίας 200 δισεκατομμυρίων. Ο κλάδος των αθλητικών υποδημάτων ζει και αναπνέει στο δρόμο για το Παρίσι 2024. Οι φετινές αθλητικές εκδηλώσεις είναι ζωτικής σημασίας για τις επωνυμίες του κλάδου. Ακολουθώντας μια σταθερή τάση πωλήσεων, οι μεγάλες διοργανώσεις αντιπροσωπεύουν μια σημαντική κινητήρια δύναμη. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην πόλη του φωτός είναι ένα πραγματικό τεστ, που κανείς δεν πρέπει να αποτύχει.

Οι μεγάλες εταιρείες αθλητικών ειδών είναι στις μύτες των ποδιών τους εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων

Η πρώτη φετινή πρόκληση θα είναι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου στη Γερμανία, ωστόσο, η πραγματική δοκιμασία θα έρθει με τους Ολυμπιακούς Αγώνες στη Γαλλία. Εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υποδημάτων προετοιμάζουν στρατηγικές και λανσάρουν τις νέες επίσημες φανέλες των εθνικών ομάδων, μαζί με μια σειρά από ad hoc προϊόντα για τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα του 2024. Μια ξεκάθαρη προσπάθεια τόνωσης των πωλήσεων, οι οποίες επί του παρόντος παραμένουν αρκετά σταθερές, τόσο πολύ ώστε να προκληθούν προβλήματα διαχείρισης αποθεμάτων. Οι πρόσφατες οικονομικές επιδόσεις των κύριων εταιρειών του κλάδου επιβεβαιώνουν αυτή τη σταθερότητα, όπως αναφέρεται στις τελευταίες μελέτες.

Μέτρια ποσοστά

Οι οικονομικές καταστάσεις της Adidas για το 2023 κατέγραψαν σταθερές πωλήσεις σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες (21,4 δισεκατομμύρια ευρώ). Τους πρώτους εννέα μήνες του οικονομικού έτους για τη Nike σημειώθηκε μέτρια αύξηση εσόδων +1% στα 38,7 δισ. δολάρια, ενώ η Puma κατέγραψε αύξηση +1,6% στις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες, φτάνοντας τα 8,6 δισ. ευρώ. Ωστόσο, τα ποσοστά αυτά θεωρούνται μέτρια σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για την ανάπτυξη του κλάδου, οι οποίες κυμαίνονται μεταξύ 6% και 10% ετησίως μέχρι το 2030. Η παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών αποτιμήθηκε σε περίπου 182 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και 193,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Οι θετικές προβλέψεις την προβλέπουν στα 305,6 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030 μόνο στην αγορά των ΗΠΑ, σύμφωνα με το Fortune Business InsightsTM.

Στιγμιότυπο από εκδήλωση της Adidas πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Αναλυτές αναφέρουν ότι ο κλάδος συνεχίζει να βρίσκεται υπό πίεση λόγω της χαμηλής εμπιστοσύνης των καταναλωτών, των παρατεταμένων περιόδων προώθησης και των γεωπολιτικών κινδύνων που επηρεάζουν την αλυσίδα εφοδιασμού. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ενδείξεις βελτίωσης, ιδίως όσον αφορά τη βελτίωση των θέσεων αποθεμάτων.

Μέτρια αύξηση στις λιανικές πωλήσεις αναμένεται ως το τέλος του 2024: ενώ η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι σχετικά ισχυρή, η κατάσταση είναι πιο αβέβαιη στην Ευρώπη. Ως εκ τούτου, οι ελπίδες του κλάδου επικεντρώνονται σε αθλητικά γεγονότα όπως το Euro 2024 και οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού, που θα μπορούσαν να δώσουν σημαντική ώθηση σε ολόκληρο τον τομέα.

Sports in

Σπανούλης: «Θέλουμε να βάλουμε ταυτότητα στην ομάδα»

Ο Βασίλης Σπανούλης τόνισε στις δηλώσεις του πως θέλει να δώσει ταυτότητα στην Εθνική ομάδα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024