Τα δύο μυστικά ενός μέτριου ξενοδοχείου για να είναι το… καλύτερο της Αγγλίας
Πως είναι δυνατόν ένα μέτριο ίσως κατάλυμα σε μια πλούσια χώρα, έχοντας γύρω του ισχυρούς ανταγωνιστές, να κερδίζει τις καρδιές τόσων πελατών;
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Η υπερθέρμανση του πλανήτη κοστίζει ζωές - Για πρώτη φορά επιστήμονες υπολογίζουν τους θανάτους
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Το Resident Covent Garden σε ένα Νεο-Μπαρόκ κτήριο στην οδό Μπέντφορντ στο Ουεστμίνστερ του Λονδίνου, επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι χρήστες της μεγαλύτερης ταξιδιωτικής πλατφόρμας στον κόσμο Tripdvisor ως το καλύτερο ξενοδοχείο στο Ην. Βασίλειο.
Στην πραγματικότητα το εν λόγω ξενοδοχείο δεν έχει αισθητικά κάτι το ιδιαίτερο. Το γκρι είναι το κυρίαρχο χρώμα – γκρι λόμπι, γκρι διάδρομοι, κουτί κρεβατοκάμαρες με γκρι τοίχους με γκρι κουρτίνες χωρίς προσωπικότητα εκτός από ένα ριχτάρι, μερικά μπλε και κόκκινα μαξιλάρια στα κρεβάτια.
Αν το ξενοδοχείο κρίνεται μόνο από την εμφάνιση, σίγουρα δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί το καλύτερο στη Βρετανία.
Το ίδιο ισχύει και για τις εγκαταστάσεις, καθώς το ξενοδοχείο των 57 δωματίων δεν διαθέτει εστιατόριο, αίθουσα πρωινού, γυμναστήριο και σαλόν.
Όλα τα δωμάτια είναι ίδια, το καθένα με ενσωματωμένη μίνι-κουζίνα (φούρνος μικροκυμάτων, νεροχύτης με βρύση φίλτρου Brita, βραστήραα, μηχανή Nespresso, τσάι και καφές), ένα μικρό γκρι μπάνιο με μάρμαρο.
Διαθέτει κρεβάτι καλής ποιότητας, τηλεόραση και μια κυκλική τραπεζαρία/τραπέζι εργασίας με δύο καρέκλες και ένα φωτιστικό Anglepoise.
Το δωμάτιό μου με king-size κρεβάτι είχε έναν τοίχο με παράθυρα με θέα στο Strand.
Μπορεί τα πρότυπα του ξενοδοχείου, όπως η καθαριότητα να είναι υψηλά, ωστόσο υπάρχουν και άλλα ξενοδοχείο στην ευρύτερη περιοχή με τα ίδια πρότυπα και μάλιστα σε χαμηλότερη τιμή.
Μπορεί αυτό να είναι πραγματικά το καλύτερο ξενοδοχείο σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο;
Για την ειδική στα ξενοδοχεία Φιόνα Ντάνκαν το εν λόγω ξενοδοχείο έχει δύο δυνατά χαρτιά που το εκτόξευσαν στις προτιμέσεις των χρηστών στο tripadvisor.
Το πρώτο μπορεί να βρίσκεται στους… αλγόριθμους, δηλαδή την αλληλεπίδραση του ξενοοδοχείο με τον ιστότοπο του Tripadvisor.
Αν κοιτάξετε τον ιστότοπό του, θα δείτε ότι η αρχική σελίδα σαλπίζει αμέσως την υψηλή κατάταξή της. Αν κοιτάξετε την καταχώρισή του στο Tripadvisor, θα δείτε ότι κάθε κριτική που δημοσιεύεται λαμβάνει μια ικανοποιητική απάντηση από το ξενοδοχείο.
«Ορισμένα ξενοδοχεία ενδιαφέρονται για το Tripadvisor και τους αλγόριθμούς του περισσότερο από άλλα. εκείνοι που το κάνουν, όπως το Resident, τείνουν να προσελκύουν περισσότερες κριτικές και να σκοράρουν περισσότερο» αναφέρει η Ντάνκαν στην Telegraph.
Γνώσεις και ευγένεια
Το δεύτερο και το σημαντικότερο μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στους υπαλλήλους του, οι οποίοι υποδέχονται με μια χαρακτηριστική θέρμη τους πελάτες.
Ο David Orr, ο διευθύνων σύμβουλος των Resident Hotels, έχει άφθονη εμπειρία στο να διοχετεύει την ανθρώπινη πινελιά σε απλά, οικονομικά ξενοδοχεία, ξεκινώντας το 1999 με το City Inns που έγινε Mint Hotels και το 2020 λανσάροντας το Resident στο Covent Garden.
Η γενική διευθύντρια Patricia Segurola, ηγείται μιας ομάδας που δεν είναι μόνο εξαιρετικά φιλική, αλλά και μια κινητή «βιβλιοθήκη» που παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία για το Λονδίνο, τον πολιτισμό του, τη νυχτερινή ζωή, τα εστιατόρια, τα μπαρ, τα ψώνια κ.λπ.».
Οι περισσότεροι επισκέπτες είναι τουρίστες, πολλοί από τις ΗΠΑ, αλλά η 13μελής ομάδα του ξενοδοχείου κάνει ό,τι μπορεί για να τους βοηθήσει να αισθάνονται σαν κάτοικοι στην περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και να αναπληρώσουν την έλλειψη εστιατορίου.
Νωρίς τα βράδια η Segurola προσφέρει δωρεάν ποτά στο λόμπι, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συναντηθούν και να συνομιλήσουν. «Μερικοί δεν έχουν σχέδια να επισκεφτούν το Λονδίνο», λέει στην Ντάνκαν, αλλά «Αν θέλουν, μπορούμε να τους βοηθήσουμε να φτιάξουν ένα».
Το προσωπικό είναι πραγματικά εντυπωσιακό. «Είναι τόσο σημαντικό να επιλέγουμε ανθρώπους που μπορούν να ακούν, να επικοινωνούν και να νοιάζονται πραγματικά. Τότε μπορούμε να τους εκπαιδεύσουμε».
Ακόμα και αν στο μενού δεν υπάρχει κάτι που θα ήθελε ένας πελάτης, το ξενοδοχείο φροντίζει να το παρέχει. Βέβαια, και πάλι τέτοιες χειρονομίες μπορεί να κάνουν ένα ξενοδοχείο υπέροχο, αλλά δεν αρκεί για να είναι το καλύτερο στη χώρα, σύμφωνα με την Ντάνκαν.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις