Ολυμπιακοί Αγώνες vs Τέιλορ Σουίφτ – Γιατί πάνε οι Αμερικανοί στο Παρίσι
Το ταξιδιωτικό γραφείο Embark Beyond με έδρα τη Νέα Υόρκη, υποστηρίζει ότι οι συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ έχουν προσελκύσει πέντε φορές περισσότερους Αμερικανούς στο Παρίσι
Οι γαλλικές αρχές προετοιμάζονται εδώ και χρόνια για να υποδεχτούν τους περίπου 2 εκατομμύρια επισκέπτες που θα επισκεφθούν τη χώρα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες αυτό το καλοκαίρι. Αλλά φαίνεται πως παρέβλεψαν ένα πολύ μεγαλύτερο φαινόμενο, αυτό της Τέιλορ Σουίφτ. Το ταξιδιωτικό γραφείο Embark Beyond με έδρα τη Νέα Υόρκη που προσφέρει υπηρεσίες πολυτελείας, υποστηρίζει ότι οι συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ έχουν προσελκύσει πέντε φορές περισσότερους Αμερικανούς στο Παρίσι από ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες.
Αυτήν την εβδομάδα η Σουίφτ θα πραγματοποιήσει 4 εμφανίσεις στο στάδιο La Défense Arena, που βρίσκεται λίγο έξω από το Παρίσι, ξεκινώντας το ευρωπαϊκό κομμάτι της περιοδείας «Eras». Το στάδιο διαθέτει συνολική χωρητικότητα 40.000 θεατών και η συναυλία αποτελεί ένα πολύ μικρότερο event από αυτό των αγώνων. «Δεν θα το περίμενα ποτέ», λέει ο συνιδρυτής της Embark Τζακ Έζον. «Δείτε τι κατάφερε η Σουίφτ στο Superbowl, επισκιάζει μέχρι και τους Ολυμπιακούς Αγώνες».
Ο Έζον αναφέρεται στο πως η Σουίφτ κατάφερε να αυξήσει την τηλεθέαση για το αμερικάνικο ποδόσφαιρο, με το να στηρίξει απλά το σύντροφό της Τράβις Κέλτσε, ο οποίος παίζει στους Kansas City Chiefs. Σύμφωνα με τον πρώην CEO για παγκόσμια θέματα της Paramount, Μπομπ Μπέικις, η παρουσία της Σουίφτ συγκαταλέγεται στους παράγοντες που συνέλαβαν στο να είναι το φετινό Superbowl, αυτό με την υψηλότερη τηλεθέαση μέχρι σήμερα.
Ο «πυρετός» της Σουίφτ φτάνει στην Ευρώπη
Ο «πυρετός» της Σουίφτ έρχεται τώρα και στην Ευρώπη, όπου πολλές πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Παρισιού, διατηρούν περιορισμούς στην επαναπώληση εισιτηρίων, κάτι που διατηρεί τις τιμές τους από το να φτάνουν τους πενταψήφιους αριθμούς που πλήρωσαν ορισμένοι οπαδοί της στην Αμερική.
Ο Έζον σημειώνει πως ανάμεσα από περισσότερα από 200 ταξίδια στο Παρίσι τα οποία έχει οργανώσει η εταιρεία του για τους «Swifties», τα περισσότερα έχουν διάρκεια τριών διανυκτερεύσεων, με τους πελάτες του να προτιμούν πολυτερλή ξενοδοχεία όπως το Plaza Athénée, το Hôtel de Crillon και το Le Bristol. Περίπου το 1/3 των πελατών του είναι μητέρες που ταξιδεύουν μαζί με τις κόρες τους οι οποίες έχουν προγραμματίσει να κάνουν και τα ψώνια τους στη γαλλική πρωτεύουσα. Ένα 20% των πελατών σχεδιάζει και άλλα ταξίδια στην Ευρώπη προσθέτοντας προορισμούς όπως το Λονδίνο και η νότια Γαλλία, ακολουθώντας τις συναυλίες της Σουίφτ.
Την ίδια ώρα, η ζήτηση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι χαμηλότερη από το αναμενόμενο, καθώς αρκετοί από τους γνωστότερους προορισμούς κατεβάζουν τις τιμές τους, εναρμονιζόμενοι με τη χαμηλότερη ζήτηση. Οι τιμές στα ξενοδοχεία έχουν πέσει περισσότερο από 30% τους τελευταίους πέντε μήνες, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Lighthouse.
Οι κρατήσεις για τους Ολυμπιακούς Αγώνες ενδέχεται να αυξηθούν μέχρι την 26η Ιουλίου, ημέρα της τελετής έναρξης των, λόγω και των χαμηλότερων τιμών. Το ενδιαφέρον και οι κρατήσεις σημείωσαν άνοδο 8% μετά από μια πτώση 14% τον Απρίλιο, σημειώνει ο Έζον.
Όσο για το φαινόμενο Σουίφτ στο Παρίσι, εκεί δεν υπάρχει χώρος για εκπλήξεις. Η περιοδεία της έχει ωθήσει ανοδικά αρκετές οικονομίες, όπως αυτή της Αυστραλίας και της Σιγκαπούρης. Το 2024 και σύμφωνα με εκτιμήσεις του Bloomberg Economics, το πρώτο μέρος της αμερικανικής περιοδείας της, συνέβαλε με 4,3 δισ. δολάρια στο ΑΕΠ των ΗΠΑ.
Πηγή: ΟΤ
- Απάντηση ΠΑΣΟΚ σε Π. Μαρινάκη: Διεκδικεί το «βραβείο διαστρέβλωσης» – Λαϊκιστής ο Μητσοτάκης, όχι εμείς
- Φωτιά τώρα στην Αλίαρτο -Στη μάχη και εναέρια μέσα
- ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 7-20: Περίπατος για τους «ερυθρόλευκους»
- Ζιζέλ Πελικό: «Αποφασισμένη να αλλάξει την κοινωνία» – Κοντά στην ολοκλήρωση η εκδίκαση της υπόθεσης
- Αλέξης Χαρίτσης: Η Νέα Αριστερά ήρθε για να μείνει
- Λένα Δροσάκη – Αλέξανδρος Μπουρδούμης: Η πρώτη κοινή τηλεοπτική τους εμφάνιση μετά το διαζύγιο