Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Αλυσίδες fast food στο κυνήγι του χρόνου – Πόσο γρήγορο είναι το «γρήγορο φαγητό»;

Αλυσίδες fast food στο κυνήγι του χρόνου – Πόσο γρήγορο είναι το «γρήγορο φαγητό»;

Τα Starbucks το προηγούμενο τρίμηνο είχαν απώλειες, γιατί πολλοί πελάτες δεν ολοκλήρωσαν τις παραγγελίες τους λόγω μεγάλων χρόνων αναμονής

Οι ουρές που σχηματίζονται στα καταστήματα fast food τις ώρες αιχμής είναι ο φόβος και ο τρόμος τόσο των ίδιων των εστιατορίων όσο και των εργαζομένων που τρέχουν σε ένα σύντομο διάλειμμα να πάρουν κάτι να φάνε στα γρήγορα για να επιστρέψουν στο πόστο τους.

Απώλειες για τα Starbucks

Και, όπως γράφει το Bloomberg, το οικονομικό κόστος δεν είναι υποθετικό και αόριστο. Συγκεκριμένα, τα Starbucks το προηγούμενο τρίμηνο είχαν απώλειες, γιατί πολλοί πελάτες στις ΗΠΑ ξεκίνησαν να κάνουν παραγγελίες από τα κινητά τους τηλέφωνα, αλλά δεν τις ολοκλήρωσαν, αναφέροντας εν μέρει μεγάλους χρόνους αναμονής.

Η αλυσίδα καφέ, η οποία ανέφερε την πρώτη της μείωση εσόδων από τα τέλη του 2020, ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με τον συμβουλευτικό κλάδο παραγωγικότητας της Toyota για να λύσει πώς να καλύψει τη ζήτηση κατά τις πιο πολυσύχναστες ώρες.

Τι κάνουν άλλες αλυσίδες

Αντίστοιχα, οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού Chipotle και Cava, στρέφονται στην τεχνητή νοημοσύνη και στον αναβαθμισμένο προγραμματισμό για να εξυπηρετούν περισσότερους πελάτες ανά ώρα – ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για την ενίσχυση των πωλήσεων.

Η ικανότητα της Chipotle να αποστέλλει γρήγορα τις παραγγελίες δοκιμάστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Jack Hartung. Τον περασμένο χρόνο, η αλυσίδα επικεντρώθηκε στο πώς οι γραμμές παρασκευής burrito για παραγγελίες είναι πλήρως στελεχωμένες.

Επίσης, κατανέμει τον αριθμό των ψηφιακών παραγγελιών που μπορούν να υποβληθούν, ώστε οι εργαζόμενοι να μην καταπονούνται, ενώ δείχνει στους υπαλλήλους σχόλια σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το πόσο γρήγορα εξυπηρετούν τους πελάτες.

Η αλυσίδα burrito μπορεί πλέον να εξυπηρετεί έως και 25% περισσότερους πελάτες κάθε 15 λεπτά από πέρυσι, και ορισμένοι πελάτες έχουν αρχίσει να παραγγέλνουν μέσα σε εστιατόρια αντί για online, επειδή γνωρίζουν ότι δεν θα περιμένουν πολύ, είπε ο Hartung. Πλέον η ουρά είναι η μισή από ό, τι ήταν προηγουμένως, είπε ο ίδιος στο Bloomberg.

Η Cava, από την πλευρά της, αναθεώρησε τα χρονοδιαγράμματα, ώστε περισσότεροι εργαζόμενοι να είναι διαθέσιμοι κατά τις ώρες αιχμής, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Brett Schulman. Η αλυσίδα παρακολουθεί με υπολογιστή με χρήση ΑΙ τη διαθεσιμότητα των πιάτων καθώς το προσωπικό σερβίρει.

Τα στοιχεία σε πραγματικό χρόνο μπορούν να συνδυαστούν με ιστορικές τάσεις, δεδομένα καιρού και άλλα στοιχεία για να εξαχθεί μια εκτίμηση, για παράδειγμα πόσο κοτόπουλο πρέπει να μαγειρεύεται κάθε 30 λεπτά, είπε ο Schulman, δίνοντας άμεσα κατευθύνσεις στο προσωπικό.

Εν τω μεταξύ, η Popeyes  δοκιμάζει μια κουζίνα με πιο έξυπνους χώρους εργασίας και άλλες αναβαθμίσεις, αυξάνοντας και τους μισθούς των υπαλλήλων της στα 20 δολάρια την ώρα.

Απώλειες θέσεων εργασίας;

Ποια έργα παραγωγικότητας μπορούν να υιοθετηθούν στην πράξη είναι ένα ερώτημα που μένει να απαντηθεί στην πράξη.

Μια άλλη ανησυχία είναι ότι όλη αυτή η επιπλέον παραγωγικότητα θα οδηγήσει σε λιγότερες θέσεις εργασίας – ένας φόβος που δεν είναι αβάσιμος. Η Pollo Campero, μια αλυσίδα κοτόπουλου που δημιούργησε πιο συμπαγή καταστήματα με πιο αποτελεσματικές κουζίνες, γνωστοποίησε ότι οι νέες τοποθεσίες απαιτούν 10% λιγότερους εργαζόμενους ανά βάρδια.

Πηγή: ΟΤ

Must in

Περί κλίματος, Ντόναλντ Τραμπ και… άλλων δαιμονίων

Στη φετινή Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα, με «οικοδεσπότη» το πετρελαιοπαραγωγό Μπακού, είναι βαριά η σκιά του Ντόναλντ Τραμπ, αλλά πολλοί οι «ελέφαντες στο δωμάτιο»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024