Τον χειρότερο εφιάλτη για κάποιον που έχει αγοράσει ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο φέρεται να ζει αγοραστής του μοντέλου SU7 της Xiaomi, ο οποίος ισχυρίζεται ότι το όχημα «παρέδωσε πνεύμα» εν κινήσει.

Υποστηρίζει, δε, ότι το περίφημο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Κίνας υπέστη την εν λόγω βλάβη έχοντας κάνει μόλις 39 χιλιόμετρα και χωρίς να υπάρχουν προειδοποιητικά σημάδια.

«Ο αγανακτισμένος ιδιοκτήτης του SU7 ζητάει από την Xiaomi να γίνει αντικατάσταση του οχήματος»

Το CarNewsChina, το οποίο είναι κανάλι στο YouTube, αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος αγοραστής του SU7 ισχυρίζεται ότι «ενώ οδηγούσε στον αυτοκινητόδρομο εμφανίστηκε ένα μήνυμα στο ψηφιακό πίνακα οργάνων του SU7 που τον ενημέρωνε ότι το αυτοκίνητο επρόκειτο να σταματήσει και ότι έπρεπε αμέσως να το ακινητοποιήσει για να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κέντρο σέρβις της εταιρείας.

Στη συνέχεια εμφανίστηκε ένα δεύτερο μήνυμα, που έλεγε ότι υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης κίνησης και δε μπορούσε ένα γίνει εναλλαγή ανάμεσα στη θέση D (Drive) και R (Reverse) του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων».

Το βίντεο στο CarNewsChina:

«Ο οδηγός κάλεσε την οδική βοήθεια, ώστε να έρθει γερανός και να παραλάβει το ακινητοποιημένο SU7. Αρχικά το ηλεκτρικό sedan μεταφέρθηκε στην αντιπροσωπεία της Xiaomi, όπου οι μηχανικοί όμως δεν κατάφεραν να εντοπίσουν την πηγή του προβλήματος και έτσι αποφασίστηκε να σταλεί πίσω στο εργοστάσιο για να γίνει ενδελεχής έρευνα.

Ο αγανακτισμένος ιδιοκτήτης του SU7 ζητάει από την Xiaomi να γίνει αντικατάσταση του οχήματος και όχι να του επιστραφεί το ίδιο επισκευασμένο. Η απάντηση που έλαβε όμως ήταν αρνητική, καθώς κάθε SU7 που κυλάει από τη γραμμή παραγωγής αφορά συγκεκριμένη παραγγελία.

Η Xiaomi φέρεται να συζητάει μαζί του την επιστροφή ολόκληρου του ποσού που έδωσε για να αγοράσει το ελλαττωματικό SU7, καθώς και την κάλυψη πρόσθετων εξόδων που έκανε.

Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουν το φως της δημοσιότητας προβλήματα σχετικά με το SU7, καθώς έχουν γίνει παράπονα για την ποιότητας της βαφής στο αμάξωμα και για το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) που σταματάει να λειτουργεί μετά τα 135 χλμ./ώρα», προστίθεται στην αναφορά.