KIA EV6: Ανανέωση… αυτονομίας
H κορεατική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από την ανανεωμένη εκδοχή του ΕV6 το οποίο θα επωφεληθεί και από μία νέα και ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία
Το μοντέλο που ανέλαβε το 2021 να συστήσει την νέα «ηλεκτρική» KIA αποσπώντας εξαιρετικά θετικά σχόλια όσο και βραβεύσεις ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του για την οποία η KIA δημοσιοποίησε τις πρώτες πληροφορίες και εικόνες.
Ξεκινώντας από το σχεδιασμό του, οι εξοικειωμένοι με τις πληθωρικές εξελίξεις στην ηλεκτρική γκάμα της KIA θα αναγνωρίσουν επιρροές από το EV9 όπως μαρτυρά το ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα όπου κυριαρχούν τα πιο λεπτά φώτα ημέρας σε μια διάταξη που η KIA αποκαλεί Star Map.
Tην εικόνα συμπληρώνουν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες μπροστά όσο και πίσω όπου επίσης έχει τονιστεί περισσότερο η οριζόντια λωρίδα LED που λειτουργεί ως συνδετικό στοιχεία ανάμεσα στα δύο φώτα. Αυτονόητα τις νέες επιλογές πλαισιώνουν νέου σχεδιασμού τροχοί διάστασης 19 και 20 ιντσών.
Στα ενδότερα, οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών εξακολουθούν να κυριαρχούν με την διαφορά ότι πλέον ενσωματώνουν την νεότερη εκδοχή λογισμικού των Κορεατών που συνδυάζεται με ανανεωμένα γραφικά.
Επίσης, πλέον τα δεδομένα Apple CarPlay και Android Auto προσφέρουν ασύρματη συνδεσιμότητα. Στις νέες προσθήκες συγκαταλέγεται και μια επιφάνεια αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων στην κεντρική κονσόλα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο ταυτοποίησης του οδηγού και ως μέσο εκκίνησης του αυτοκινήτου. Αναβαθμισμένη ως προς την αντίολισθηρότητά της είναι και η επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης κινητών τηλεφώνων.
Νέου σχεδιασμού είναι και το τιμόνι που έχει εμπλουτιστεί με νέους αισθητήρες που συνδέονται με το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ώστε να διασφαλιστεί ότι ο οδηγός διατηρεί τα χέρια του στο τιμόνι και την προσοχή του στον δρόμο. Έχουν επίσης τοποθετηθεί εσωτερικές κάμερες τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω κάθισμα αλλά και ένα νέο πιο ολοκληρωμένο σύστημα 10 αερόσακων που υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος.
Οι μηχανικοί της KIA έχουν προχωρήσει σε στοχευμένες παρεμβάσεις και στην ανάρτηση με σκοπό ακόμα περισσότερη άνεση ακόμα και αν η κίνηση πραγματοποιείται σε πιο τραχιές επιφάνειες ενώ έχει ενισχυθεί και η μόνωση στο τοποθετημένο πίσω ηλεκτρικό μοτέρ.
Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο αφορά την αντικατάσταση της μπαταρίας των 77,4 kWh με μια νέα μεγαλύτερη με χωρητικότητα 84 kWh η οποία αναμένεται να αυξήσει την συνολική αυτονομία αν και προς το παρόν η KIA δεν δημοσιοποιεί τα σχετικά μεγέθη. Αυτό που σημειώνει πάντως είναι ότι ακόμα και οι εκδόσεις με την παραπάνω μεγαλύτερη μπαταρία υπόσχονται επαναφόρτιση έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά χάρη στο κύκλωμα φόρτισης που επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC με ισχύ έως 350 kW.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του EV6, οι εκδόσεις θα εξακολουθούν να προσφέρουν ισχύ από 229 σε μονοκινητήρια διάταξη έως 325 ίππους στις δικινητήριες τετρακίνητες. Εκκρεμεί η αποκάλυψη της ανανεωμένης εκδοχής της κορυφαίας έκδοσης GT των 585 ίππων η οποία αναμένεται να ακολουθήσει σύντομα και η οποία θα ακολουθήσει το ίδιο μοτίβο αλλαγών ενσωματώνοντας εξίσου την νέα μπαταρία των 84 kWh.
- Βαθμολογία UEFA: Πάλι μόνος του ο Ολυμπιακός – Που βρίσκεται η Ελλάδα
- Η Λάτσιο πήρε το «θρίλερ» με την Πόρτο στις καθυστερήσεις (2-1) – Έκαναν το 4Χ4 οι λατσιάλι
- «Διέλυσε» τη Νόα η Τσέλσι (8-0), φοβερός ΑΠΟΕΛ κόντρα στη Φιορεντίνα (2-1) – Δείτε γκολ από τα ματς στο Conference League (vids)
- Η βαθμολογία του Conference League μετά την ήττα του Παναθηναϊκού – Τα αποτελέσματα και η επόμενη αγωνιστική
- «Δώρο» 64 δισ. δολ. από τον Τραμπ στους μεγιστάνες με το «καλημέρα»
- Τζουγκάρντεν-Παναθηναϊκός 2-1: «Τελείωσε» στο ημίχρονο και ξεχνάει την οχτάδα