Με… όπλο το κοτόπουλο ο ανταγωνισμός στα fast food σε καιρό πληθωρισμού
Οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού συνειδητοποιούν ότι το κοτόπουλο τείνει να κοστίζει λιγότερο και να προσελκύει περισσότερους πελάτες – Δεν είναι όμως μόνο αυτός ο λόγος
- Σε κρίσιμη κατάσταση έφηβος που μολύνθηκε από τη γρίπη των πτηνών
- Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες – Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
- Οι αναρτήσεις της Ειρήνης μετά το θάνατο κάθε παιδιού στην Αμαλιάδα
- Πολεμικά αεροσκάφη του Ισραήλ βομβαρδίζουν την Βηρυτό, η Χεζμπολάχ χτυπάει το Τελ Αβίβ
Στον καιρό της ακρίβειας και του υψηλού πληθωρισμού όλο και περισσότερες αλυσίδες fast food προωθούν το κοτόπουλο ως μια πιο προσιτή επιλογή για τους καταναλωτές.
Η στροφή προς το κοτόπουλο ευθυγραμμίζεται με τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών, επιτρέπει τη γαστρονομική καινοτομία και καλύπτει την αυξανόμενη ζήτηση για πιο υγιεινές διατροφικές τάσεις.
Επιχείρηση «κοτόπουλο»
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Yahoo finance τα τελευταία στοιχεία σχετικά με τα κέρδη των επιχειρήσεων κατέδειξαν ότι είναι πράγματι τάση η στροφή προς το κοτόπουλο, καθώς οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού συνειδητοποιούν ότι το κοτόπουλο τείνει να κοστίζει λιγότερο και τείνει επίσης να προσελκύει περισσότερους πελάτες.
Και υπάρχουν τρεις λόγοι πίσω από αυτό.
Οι καταναλωτές σφίγγουν το ζωνάρι και αλλάζουν τον προϋπολογισμό εξόδων τους.
Και έτσι προτιμούν αυτές τις χαμηλού κόστους επιλογές πρωτεΐνης που είναι το κοτόπουλο.
Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό, αλλά και το γεγονός ότι οι προτιμήσεις των καταναλωτών εξελίσσονται. Ψάχνουν για πιο υγιεινές και ενδιαφέρουσες διατροφικές εναλλακτικές. Και είναι πολλοί εκείνοι που πιστεύουν ότι το κοτόπουλο είναι και πιο υγιεινή πρωτεΐνη και έχει μεγάλο χώρο δημιουργικών συνταγών.
Οι εταιρείες μπορούν να προσθέτουν περισσότερες γεύσεις και να εισάγουν νέα προϊόντα πιο γρήγορα.
Πάει καλά
Η στροφή αυτή φαίνεται πως πήγε καλά. Η αμερικανική αλυσίδα εστιατορίων Chipotle αύξησε τις πωλήσεις της κατά 7%.
Η Taco Bell παρουσίασε μια καντίνα κοτόπουλου και έδειξε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2%. ίδε αύξηση πωλήσεων 21,6% και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην καινοτομία, ιδιαίτερα γύρω από το ζεστό σάντουιτς κοτόπουλου με μέλι.
Η αλυσίδα κοτόπουλου Wingstop ανέφερε αύξηση 21,6% στις εγχώριες πωλήσεις των καταστημάτων της το τελευταίο τρίμηνο, λόγω της αύξησης των παραγγελιών.
Η Chick-fil-A, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες γρήγορου φαγητού στις ΗΠΑ πραγματοποίησε πέρυσι πωλήσεις κατά μέσο όρο 7,5 εκατ. δολαρίων σε κάθε μια από τις τοποθεσίες της στις ΗΠΑ, αυξημένες κατά 10% από το 2022,
Η Tyson πωλεί περίπου 20 δισεκατομμύρια κοτομπουκιές και 5,5 δισεκατομμύρια φτερούγες κοτόπουλο ετησίως. Δήλωσε ότι προσθέτει 16 νέα καρυκευμένα και μαριναρισμένα προϊόντα κοτόπουλου, μοσχαρίσιου και χοιρινού κρέατος στο οικονομικό έτος 2024, επτά εκ των οποίων είναι κοτόπουλο.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις