Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ινδία: Πρέπει να δημιουργήσει 115 εκατομμύρια θέσεις εργασίας έως το 2030

Ινδία: Πρέπει να δημιουργήσει 115 εκατομμύρια θέσεις εργασίας έως το 2030

Αγώνας δρόμου για τη χώρα η δημιουργία 115 εκατομμυρίων νέων θέσεων εργασίας - Τι προβλέπει η μελέτη της Natixis SA

Η Ινδία πρέπει να δημιουργήσει 115 εκατομμύρια θέσεις εργασίας έως το 2030, καθώς περισσότεροι άνθρωποι εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό, σύμφωνα με μελέτη της Natixis SA. Αυτό σημαίνει ότι η χώρα πρέπει να ενισχύσει τις υπηρεσίες και τη μεταποίηση για να διατηρήσει την ανάπτυξη της οικονομίας.

Η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας θα χρειάζεται να δημιουργεί 16,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας κάθε χρόνο, από 12,4 εκατομμύρια ετησίως την τελευταία δεκαετία, έγραψε στην έκθεσή ο ανώτερος οικονομολόγος Trinh Nguyen. Περίπου 10,4 εκατομμύρια θέσεις εργασίας θα πρέπει να προέρχονται από τον επίσημο τομέα, πρόσθεσε.

«Για να επιτύχει αυτό το ηράκλειο έργο, ο αναπτυξιακός κινητήρας της Ινδίας πρέπει να ενεργοποιηθεί σε όλους τους κυλίνδρους, από την κατασκευή έως τις υπηρεσίες τα επόμενα πέντε χρόνια» σημείωσε.

Να «φουλάρει» τις μηχανές της οικονομίας

Ενώ η οικονομία της Ινδίας αναμένεται να αναπτυχθεί περισσότερο από 7% φέτος, ο ρυθμός εξακολουθεί να μην είναι αρκετά γρήγορος για να δημιουργήσει θέσεις εργασίας για τα 1,4 δισεκατομμύρια κατοίκους της. Η υψηλή ανεργία των νέων αποτελεί πρόκληση για τον πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι, καθώς επιδιώκει να κερδίσει τρίτη θητεία στις εθνικές εκλογές που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Παρά το γεγονός ότι η οικονομία της Ινδίας δημιούργησε 112 εκατομμύρια θέσεις εργασίας την τελευταία δεκαετία, μόνο το 10% περίπου των θέσεων εργασίας είναι επίσημες, έγραψε ο Nguyen. Το συνολικό ποσοστό συμμετοχής στο εργατικό δυναμικό της χώρας ανέρχεται στο 58%, πολύ χαμηλότερο από τους ομοτίμους της στην Ασία, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα.

Ο Nguyen είπε ότι ο τομέας των υπηρεσιών της Ινδίας, ο οποίος αποτελεί περισσότερο από το ήμισυ του ΑΕΠ, έχει περιορισμένο πεδίο εφαρμογής όσον αφορά τον αριθμό των εργαζομένων και την ποιότητα της εργασίας. Αυτό σημαίνει ότι η Ινδία μπορεί να αξιοποιήσει τον τομέα της μεταποίησης και να ανταγωνιστεί εταιρείες και χώρες που επιθυμούν ενεργά να διαφοροποιηθούν από μια αλυσίδα εφοδιασμού με επίκεντρο την Κίνα, πρόσθεσε.

Πηγή: ΟΤ

Must in

Μαθήματα ελληνικής Ιστορίας

Στη μελέτη «Ιστορία, έθνος και μυθιστόρημα στη Μεταπολίτευση» ο Δημήτρης Τζιόβας προσεγγίζει τη σχέση λογοτεχνίας και έθνους μέσα από τις μεταμορφώσεις του λεγόμενου «ιστορικού μυθιστορήματος», της μνήμης και των τραυμάτων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024