Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Τα ευρήματα δημοσκοπήσεων που κάνουν την Κουμουνδούρου να αισιοδοξεί - Πού στοχεύει ο Κασσελάκης

Τα ευρήματα δημοσκοπήσεων που κάνουν την Κουμουνδούρου να αισιοδοξεί – Πού στοχεύει ο Κασσελάκης

Ο βαθμός ενδιαφέροντος ψηφοφόρων που είναι υψηλός στον ΣΥΡΙΖΑ και το χαμηλό ποσοστό της ενδεχόμενης αποχής - Ο Στέφανος Κασσελάκης διατύπωσε εκ νέου την προσδοκία για πάνω από 20%

Στην πολιτική ανατροπή και στον πήχη του 20% επιμένει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Στέφανος Κασσελάκης, διατυπώνοντας την προσδοκία ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης μπορεί να ξεπεράσει το συγκεκριμένο ποσοστό.

Ερωτηθείς σε συνέντευξη που παραχώρησε στο δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης «FM100», υπογράμμισε πως πριν από τρεις μήνες όλοι θεωρούσαν τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ «πεθαμένο». Έκτοτε, όπως είπε, «έχει επέλθει μια τεράστια αλλαγή και νομίζω έχουμε πάρα πολύ αέρα από πίσω μας, ούριους ανέμους, άρα πιστεύω ότι πάμε πάρα πολύ καλά. Όπως έχω πει και σε άλλη μου συνέντευξη, θα ήμουνα πολύ ικανοποιημένος εάν μπορούσαμε να περάσουμε το 20%».

Παράλληλα τόνισε ότι εάν η ΝΔ είναι στο 30% ή πιο κάτω πρόκειται για μία τελείως διαφορετική πολιτική πραγματικότητα από την επόμενη μέρα των ευρωεκλογών. «Με μια τέτοια ανατροπή συσχετισμών, πιστεύω ότι τα πάντα αλλάζουν από την επόμενη μέρα», είπε ο Στέφανος Κασσελάκης.

Η στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης 19 μέρες πριν τις ευρωεκλογές συνεχίσει την προεκλογική καμπάνια του με μια διττή στρατηγική, όπως επισημαίνουν από την Κουμουνδούρου. «Αφενός η αποδόμηση Μητσοτάκη και αφετέρου η εναλλακτική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ως η μοναδική δύναμη εξουσίας με προοδευτικό πρόσημο, για μια καλύτερη ζωή», τονίζουν.

Σε δεύτερο πλαίσιο είναι οι κινήσεις του ίδιου του Στέφανου Κασσελάκη, όπου απευθύνεται σε κοινά που είτε δεν ήταν προνομιακά για τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ (μικρομεσαίοι, κεντρώοι) είτε είχε χάσει την επαφή του, όπως η νεολαία ή τους πιο απομακρυσμένους ψηφοφόρους από τα πολιτικά κοινά. «Ο κόσμος θέλει φρέσκο αέρα στην πολιτική. Έχει πάψει να πιστεύει στην πολιτική ως ένα μέσο για να βελτιώσει τη ζωή του και αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε, γιατί δεν έχουμε άλλο μέσο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βελτιώσουμε τη ζωή μας έξω από την πολιτική», ανέφερε ο Στέφανος Κασσελάκης από τη Θεσσαλονίκη.

Αισιοδοξία στην Κουμουνδούρου από ποιοτικά ευρήματα δημοσκοπήσεων

Ταυτόχρονα στην Κουμουνδούρου αντλούν αισιοδοξία όχι μόνον από τα ποσοτικά ευρήματα των δημοσκοπήσεων αλλά και από τα ποιοτικά. Όπως αναφέρουν έχουν στοιχεία υπόψιν τους, σύμφωνα με τα οποία οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ εμφανίζονται οι πιο αποφασισμένοι να ψηφίσουν, σε σχέση με τους ψηφοφόρους των άλλων κομμάτων.

Ανάλογα δημοσκοπικά ευρήματα παρουσιάστηκαν στη χθεσινή δημοσκόπηση της Opinion Poll για τον τηλεοπτικό σταθμό «Action24».

Συγκεκριμένα, στον βαθμό ενδιαφέροντος των ψηφοφόρων για τις ευρωεκλογές, εκείνοι που… ζεσταίνονται περισσότερο για τις ευρωεκλογές είναι οι ψηφοφόροι της ΝΔ με ποσοστό 83,7% και ακολουθούν με 80,2% οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ. Στη συνέχεια εκείνοι του ΚΚΕ με 77,6%, του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ με 76% και της Πλεύσης Ελευθερίας με 75,9%.

Βαθμός ενδιαφέροντος ψηφοφόρων

Το 77% των ερωτηθέντων απαντώντας για το αν προτίθενται να απόσχουν από τις ευρωεκλογές απάντησαν πως είναι λίγο ή καθόλου πιθανό ενώ το 20,7% απαντά ότι είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν να μην πάνε στην κάλπη.

Η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ μοιράζονται από κοινού το ποσοστό της μικρότερης αποχής ανάμεσα στους ψηφοφόρους τους, με 10,4%. Στα υψηλά κλιμάκια της αποχής εντοπίζονται οι ψηφοφόροι της «Νίκης» (32%), του ΜέΡΑ25 (18,8%) και της Πλεύσης Ελευθερίας (17,8%). Ακολουθούν της Ελληνικής Λύσης (13,2%) του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ (12,2%) και του ΚΚΕ (10,7%).

«Πόσο πιθανό είναι να απέχετε στις ευρωεκλογές;»

«Πόσο πιθανό είναι να απέχετε στις ευρωεκλογές;»

Στον αέρα άλλα δύο σποτ, αναμένονται τα υπόλοιπα

Επιπλέον χθες Δευτέρα δόθηκαν στη δημοσιότητα τα επόμενα δυο τηλεοπτικά σποτ του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ με αιχμές αυτή τη φορά για το έλλειμμα ασφάλειας στη χώρα και το πλεόνασμα, όπως λένε στην Κουμουνδούρου, διαφθοράς.

Ο κύκλος της τηλεοπτικής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ θα ολοκληρωθεί με άλλα δύο σποτ που αναμένονται τις επόμενες μέρες, συν ένα επιπλέον το οποίο θα προβάλλεται την τελευταία εβδομάδα πριν από την 9η Ιουνίου.

Sports in

Σπανούλης: «Θέλουμε να βάλουμε ταυτότητα στην ομάδα»

Ο Βασίλης Σπανούλης τόνισε στις δηλώσεις του πως θέλει να δώσει ταυτότητα στην Εθνική ομάδα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024