Levii’s Jeans: Το ντουέτο της Beyoncé με τον Post Malone έχει κάνει περιζήτητα τα αγαπημένα μας τζιν
Το τραγούδι που «απογείωσε» τις πωλήσεις του διαχρονικού denim brand, αναδεικνύοντας το τζιν ως ένα ρούχο-σύμβολο αυτοπεποίθησης και ενδυνάμωσης.
Βρισκόμαστε στα μέσα της φετινής χρονιάς, όμως, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως το μουσικό γεγονός του 2024 ήταν η κυκλοφορία του 8ου προσωπικού άλμπουμ της larger than life Αμερικανίδας pop star Beyoncé. Το πολυαναμενόμενο, επικό “Cowboy Carter” που χρειάστηκε πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί, κυκλοφόρησε στις 29 Μαρτίου και σχεδόν δύο χρόνια έπειτα από την κυκλοφορία του “Renaissance”, αποτελεί μία «ραδιοφωνική ωδή» στην country μουσική, διανθισμένη με στοιχεία pop, classic rock, opera, hip hop, folk και psychedelic soul.
Το άλμπουμ διαρκεί 1 ώρα και 18 λεπτά, περιλαμβάνει 27 κομμάτια και οκτώ συνεργασίες μεταξύ των οποίων και μία με την κόρη της τραγουδίστριας, Rumi. Ωστόσο, το κομμάτι που έχει ξεχωρίσει με περισσότερα από 41 εκατομμύρια streams στο Spotify (μέχρι σήμερα τουλάχιστον), έχει κατακτήσει τα charts, την καρδιά του κοινού και την αγορά είναι το «Levii’s Jeans». Πρόκειται για ένα τρυφερό ντουέτο της “queen Be” με τον δημοφιλή ράπερ Post Malone, ένα κομμάτι που έχει «απογειώσει» τη δημοτικότητα των δύο καλλιτεχνών, αλλά και τις μετοχές της Levi Strauss & Co.
Κι όμως, το συγκεκριμένο κομμάτι αποδεικνύει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την αδιαμφισβήτητη, ακατανίκητη δύναμη της μουσικής και της μόδας όταν ενώνονται, μέσα από ευρηματικές συμπράξεις. Η κυκλοφορία του «Levii’s Jeans», όχι μόνο σηματοδοτεί μία θριαμβευτική συνεργασία για το εμβληματικό denim brand και την βασίλισσα της pop, αλλά την ίδια στιγμή έχει εκτοξεύσει τις πωλήσεις σε τζιν Levi’s, οι οποίες έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, παρουσιάζοντας μία αναπάντεχη άνοδο 20% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Όσο για τη μετοχή της Levi Strauss & Co., έχει σημειώσει άνοδο 15% από την κυκλοφορία του τραγουδιού, αντικατοπτρίζοντας την αισιοδοξία των επενδυτών για το μέλλον του brand.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως πέρα από τα οικονομικά οφέλη, το συγκεκριμένο ντουέτο κατάφερε μία ακόμη, σπουδαιότερη νίκη: Να φέρει σε επαφή ένα τόσο διαχρονικό brand με ένα νέο, δυναμικό, πιο fashion-conscious κοινό, το οποίο παρακολουθεί και θαυμάζει τη Beyoncé. Κάπως έτσι, εκατομμύρια νέοι, εκπρόσωποι της Gen Alpha και της Gen Z, έχουν συσπειρωθεί χάρη σε ένα τζιν, στην αυθεντικότητα που αποπνέει η country, στην κληρονομιά της μαύρης μουσικής που επανασυστήνεται με έναν σύγχρονο και δυναμικό τρόπο. Έτσι, όλοι μαζί μοιράζονται μία αίσθηση συναίσθησης και ενότητας, έχουν έναν δικό τους ύμνο, ο οποίος μέσα από την πιο χαρακτηριστική, μέτζο-σοπράνο φωνή του κόσμου, πρεσβεύει σε κάθε νότα την αυτοπεποίθηση και τη γυναικεία ενδυνάμωση.
Κλείνοντας, αν υπάρχει κάτι που αποδεικνύει η συνεργασία της Beyoncé με τη Levi’s, αυτό είναι πως όταν η μόδα συνυπάρχει με τη μουσική, όταν εμπνέονται η μία από την άλλη, δημιουργείται κάτι μοναδικό, επιτυχημένο, κάτι που έχει απήχηση, κάνει τον κόσμο να γυρίζει προς το καλύτερο, τους ανθρώπους να χορεύουν και να ονειρεύονται ασταμάτητα. Ναι, το ντουέτο «Levii’s Jeans» είναι ένα instant classic που έχει αφήσει ήδη το στίγμα του στα charts και την αγορά, έχει ενδυναμώσει την εικόνα και των δύο brands, όμως, το σημαντικότερο είναι πως έχει γίνει κομμάτι της ιστορίας των ανθρώπων που το ανέβασαν στην κορυφή.
- Η κληρονομιά του σπουδαίου Ναδάλ και το συγκλονιστικό βίντεο με τους 92 τίτλους του Ισπανού
- Σέρρες: Μεγάλη κινητοποίηση για φωτιά σε χωράφια – Προσαγωγές 4 ατόμων από την Πυροσβεστική
- Πηγές 87+: Να απομονώσει τους αποστάτες ο πολιτικός κόσμος, να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας
- Nara Smith: Τελικά είναι παραδοσιακή σύζυγος ή απλά της αρέσει να μαγειρεύει για την οικογένεια;
- Η Μπαρτσελόνα «έκλεισε» τον Ταχ
- «Στη λίστα του ΠΑΟΚ ο Οσούτζι» (pic)