Συστηματικοί παίκτες τυχερών παιχνιδιών οι Έλληνες – Πρωταθλήτρια η Αττική
Οι άντρες έχουν τα ηνία με ποσοστό 43% ενώ όσον αφορά την ηλικία ένας στους δύο είναι άνω των 55 ετών.
Δημοφιλή αποδεικνύονται τα τυχερά παιχνίδια με του έλληνες/ίδες να είναι ενεργοί και συστηματικοί παίκτες. Σύμφωνα με έρευνα, ένας στους τρεις παίζει τυχερά παιχνίδια τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Οι άντρες έχουν τα ηνία με ποσοστό 43% ενώ όσον αφορά την ηλικία ένας στους δύο είναι άνω των 55 ετών. Οι άντρες παίζουν τυχερά παιχνίδια σε μεγαλύτερη συχνότητα από τις γυναίκες με σημαντικό ποσοστό, που αγγίζει το 24%.
Πρώτη η Αττική, δεύτερη η Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με τη νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari που εστιάζει στη δημοτικότητα και τις συνήθειες των Ελλήνων και παρουσιάζει η ΕΡΤ, τα λαχεία και τα online ή δια ζώσης τυχερά παιχνίδια, το ποσοστό 52% δηλώνει ότι θα στοιχημάτιζε αν ήταν πιο εύκολο και το 40% αναγνωρίζει ότι θα έπρεπε να στοιχηματίζει σε μικρότερο βαθμό.
Πάνω από τρεις στους τέσσερις Έλληνες έχουν παίξει τουλάχιστον ένα είδος στοιχήματος τους τελευταίους 12 μήνες, με τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά να αναδεικνύουν πρωταθλητές στα τυχερά παιχνίδια τους κατοίκους στην Αττική με 78%. Ακολουθεί με μικρή διαφορά η Θεσσαλονίκη με 75% και η υπόλοιπη Ελλάδα με 77%.
Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από χίλια άτομα, ηλικίας άνω των 8 ετών.
⇒ Τα τυχερά παιχνίδια είναι παιχνίδια που στηρίζονται στον στοιχηματισμό χρηματικού ποσού ή άλλου αντικειμένου αξίας. Σε τέτοιου είδους παιχνίδια το κέρδος του εκάστοτε παίκτη εξαρτάται αποκλειστικά ή κατά κύριο λόγο από την τύχη. Σε αυτά προϋπόθεση είναι δηλαδή η ύπαρξη ενός στοιχήματος, ενός ρίσκου και κάποιας ανταμοιβής.
- ΗΠΑ: Ο Ντόναλντ Τραμπ «στέλνει στο διάολο» τους θανατοποινίτες που μετατράπηκε η ποινή τους
- Ισραήλ: «Εξαιρετικά ανησυχητικοί» οι βομβαρδισμοί του στην Υεμένη, λέει ο Γκουτέρες
- Ιράν: Στις 17 Ιανουαρίου θα υπογραφεί η συμφωνία με την Ρωσία
- Αίγυπτος: Οι πόλεμοι φέρνουν κατακόρυφη πτώση των εσόδων απο τη διώρυγα του Σουέζ
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τι αλλάζει σε αποδοχές, αποποιήσεις
- Amazon: Πώς σκοπεύει να «χτυπήσει» Shein, Temu και… Tik Tok