Αudi RS4 Avant Edition 25: Αποχαιρετισμός στα όπλα
Η Audi αποχαιρετά το RS 4 με μια επετειακή έκδοση μεγαλύτερης ισχύος η οποία αντλεί τις τεχνολογικές επιρροές της από τις ισχυρότερες του είδους
H γερμανική φίρμα τιμά τα 25 χρόνια από την εμφάνιση του εμβληματικού RS4 με μία νέα συλλεκτική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε περιορισμένα αντίτυπα και θα αποτελέσει μια από τις τελευταίες ευκαιρίες απόκτησης ενός RS4 χωρίς υβριδική τεχνολογία και τα συγκεκριμένα διακριτικά καθώς η νέα γενιά του μοντέλου, αφενός θα μετονομαστεί σε RS5 και αφετέρου αναμένεται να αξιοποιεί κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση.
Η νέα επετειακή έκδοση Edition 25 επωφελείται αρχικά από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων ο οποίος χάρη σε νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου έχει αυξήσει την ισχύ του σε 470 ίππους και 600 Nm ροπής.
Τον βελτιωμένο κινητήρα συμπληρώνουν στοιχεία από την προγενέστερη έκδοση RS 4 Competition μεταξύ των οποίων το διαφορετικής κλιμάκωση κιβώτιο, η πιο σκληροπυρηνική ρύθμιση του διαφορικού Sport Quattro καθώς και η αφαίρεση ηχομονωτικού υλικού προς όφελος μια πιο… έντονης ηχητικά εμπειρίας συνδυαστικά και με το σύστημα εξαγωγής RS Sports Exhaust.
Η αύξηση ισχύος έχει μειώσει τον χρόνο επιτάχυνσης της έκδοσης κατά 4/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με την «απλή» έκδοση RS καθώς η Edition 25 ολοκληρώνει το sprint από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται με την παρεμβολή του ηλεκτρονικού περιοριστή σε 300 χλμ./ώρα.
Αυτονόητα το πλαίσιο δεν έχει εξαιρεθεί από τις βελτιώσεις και επωφελείται από ενερά αμορτισέρ και πλήρως ρυθμιζόμενα ελατήρια ως μέρος του πακέτου RS Sport Supsension Pro το οποίο μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό εργοστασιακά, ενώ δίνει τη δυνατότητα στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του να μειώσουν κατά 1,0 επιπλέον εκ. την διαδρομή της ανάρτησης εφόσον το επιθυμούν.
Στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν επίσης οι χαρακτηριστικού σχεδιασμού τροχοί των 20 ιντσών καθώς και τα carbon κεραμικά δισκόφρενα ενώ σε ό,τι αφορά τα ελαστικά πρόκειται για Pirelli P Zero Corsa και σε ορισμένες αγορές τα αγωνιστικών προδιαγραφών Trofeo RS που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για χρήση σε πίστα.
Σε οπτικό επίπεδο το κύριο χαρακτηριστικό της έκδοσης είναι η ιστορική κίτρινη απόχρωση Imola Yellow η οποία έβαφε την αρχετυπική πρώτη γενιά του RS4 το 2001. Αυτή συμπληρώνεται από άφθονα στοιχεία σε ανθρακόνημα που κοσμούν τους προφυλακτήρες, τους καθρέφτες αλλά και τα αεροδυναμικά στοιχεία. Η ίδια κίτρινη απόχρωση παρεπιδημεί και στις λεπτομέρειες του εσωτερικού και των επενδύσεων και αξίζει να σημειωθεί ότι στα ενδότερα αποτελεί σταθερά, ασχέτως αν δεν επιλέξει κανείς το κίτρινο χρώμα για το αμάξωμα.
- Μπαρτζώκας: «Έρχεται τη Δευτέρα ο Μενσά – Ήταν το 5ο ματς σε 10 μέρες»
- Μπένι Γκαντζ: Ο Νετανιάχου σαμποτάρει τη συμφωνία για τους ομήρους
- Κουτσούμπας: Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι «το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει», έχουμε πρόγραμμα εξουσίας
- Γκουαρδιόλα, ο πραγματικός υπεύθυνος για την κρίση της Σίτι
- Οι λύκοι επέστρεψαν στον Ταΰγετο έναν αιώνα μετά
- Daniel: «Δεύτερα Χριστούγεννα ξεσπιτωμένοι» – Κάτοικος της Φιλιππούπολης Λάρισας ξεσπά στο in