Όταν ξεκίνησε ο Γιώργος Παπαστεφάνου την επαγγελματική διαδρομή του αντιστάθηκε στην επιθυμία του πατέρα του να τον δει να αναλαμβάνει θέση στο εργοστάσιό του.

Κατασκεύαζε μπαταρίες και από 8 ετών τον έπαιρνε μαζί για να βλέπει τη δουλειά τους. Όταν μεγάλωσε και ήρθε η ώρα να δουλέψει στο εργοστάσιο, τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. αφού τραγουδούσε, γελούσε και ξεσήκωνε τις εργάτριες, μέχρι που απολύθηκε.

Ο γνωστός συνθέτης βρέθηκε προσκεκλημένος στην εκπομπή Στούντιο 4 και έδωσε μια εφ όλης της ύλης συνέντευξη.

Πώς ξεκίνησε η διαδρομή στο ραδιόφωνο

Σε ηλικία σχεδόν 19 ετών, τον Φεβρουάριο του 1960, ξεκίνησε η ενασχόλησή του με το ραδιόφωνο της ΕΡΤ, ως μαθητευόμενος αρχικά και στη συνέχεια επαγγελματικά.

«Στα 19 έκανα την πρώτη ραδιοφωνική εκπομπή δίπλα στην Φραγκίσκη. Όταν μίλησε για μένα στο ραδιόφωνο για να με πάρουν, υπέγραψα ένα χαρτί που για 2 μήνες θα μου έκαναν εκπαίδευση αμισθί.

Με έβαλαν να κάνω μια δύσκολη εκπομπή και την επόμενη κατάλαβα τι σημαίνει επιτυχία. Η εκπομπή αυτή έκανε πολλή αίσθηση. Είχα πάει σε ένα δισκάδικο στην Ομόνοια και μπήκε ένας ακροατής και λέει: «Άκουσα μια καταπληκτική εκπομπή που τελείωσε με έναν δίσκο της Μερκούρη».

Όλα έγιναν με το ντουμπλάρισμα της πρωταγωνίστριας που αρρώστησε» και συνεχίζει: «Το 1962 με φώναξαν στο μουσικό τμήμα και μου λένε ο Βεϊνόγλου, που κάνει την εκπομπή δεν μπορεί να έρθει, κατέβα εσύ να την εκφωνήσεις. Επειδή έλειψε κι άλλη φορά, η εκπομπή μου έμεινε και έτσι άρχισα να μιλάω κανονικά στο ραδιόφωνο. Δεν υπήρχε καμία ματαιοδοξία. Κάπνιζα 4 πακέτα την ημέρα για να μπασάρει η φωνή μου γιατί δεν την εμπιστευόμουν καθόλου».

Οι δυσκολίες στην τηλέοραση

«Είχε πολλές απογοητεύσεις και δυσκολίες γιατί η τηλεόραση δεν ήταν το ζητούμενο που είναι σήμερα. Ο Γιώργος Νταλάρας δεν την εμπιστευόταν καθόλου, η Μαρινέλλα επίσης ήταν δύσκολη. Όταν έγινε η συνεργασία και πήγε μια χαρά, ένιωθα ωραία. Τη φοβόντουσαν ή δεν την εμπιστεύονταν.

Πολλές φορές η τηλεόραση ξέφευγε και εγώ προσπαθούσα να μην ξεφεύγω. Ξέφευγε και από την αισθητική πλευρά και από το μέτρο. Για μένα το μέτρο ήταν το πιο σημαντικό. Αυτή την αίσθηση την είχα κληρονομήσει από τους γονείς μου. Να καταλαβαίνεις το σημείο που κινδυνεύεις να γίνεις γελοίος.

Η συνεργασία με τη Σωτηρία Μπέλου

«Δεν ήταν πάντα εύκολα τα πράγματα. Όταν έβγαλα τη Σωτηρία Μπέλλου στην τηλεόραση, βρέθηκαν άνθρωποι από τον χώρο της μουσικής που μου είπανε γιατί προσπαθείς να μας πείσεις πως είναι μεγάλη τραγουδίστρια; Αν είναι δυνατόν. Δεν λέμε ονόματα. Ένας συνθέτης της εποχής, που έκανε κι εκείνος εκπομπές στην τηλεόραση» εξομολογήθηκε ο Γιώργος Παπαστεφάνου.