BMW Σειρά 3: Ανανέωση στα σημεία
Η BMW εφαρμόζει μια σειρά στοχευμένων αναβαθμίσεων στην Σειρά 3, εξασφαλίζοντας περισσότερη άνεση πολυτέλεια αλλά και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στις plug-in εκδόσεις
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Αν και η BMW είχε παρουσιάσει πριν περίπου δύο χρόνια την ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 3 που πρωτοεμφανίστηκε το 2023, αποφάσισε να προχωρήσει σε μια νέα σειρά στοχευμένων αναβαθμίσεων προφανώς, προκειμένου να διατηρήσει την 3άρα «στον αφρό» των νέων τεχνολογικών εξελίξεων που έχουν προκύψει στο οπλοστάσιό της και εν όψει της άφιξης της νέας, βασισμένης στην αρχιτεκτονική Neue Klasse, αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής της το 2026.
Η ανανέωση της 3άρας εστιάζει στην ενίσχυση της ηλεκτρικής αυτονομίας των plug-in υβριδικών εκδόσεων καθώς και σε αλλαγές που αφορούν τις ρυθμίσεις του πλαισίου αλλά και τις ψηφιακές ευκολίες. Η BMW δεν έχει «πειράξει» καθόλου την αισθητική με την Σειρά 3 να προσθέτει απλώς δύο νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα στην παλέτα της.
Αντιθέτως το εσωτερικό αποπνέει περισσότερη πολυτέλεια με την προσθήκη ενός νέου δερμάτινου τιμονιού με χορταστική στεφάνη που συνδυάζεται de facto με paddles για την αλλαγή των σχέσεων. Ανασχεδιασμένοι είναι επίσης οι αεραγωγοί, οι επενδύσεις και οι λεπτομέρειες που συνδυαστικά και με τον standard ατμοσφαιρικό φωτισμό συνηγορούν σε μια ακόμα πιο επιμελημένη αίσθηση.
Στο ίδιο μοτίβο στον βασικό εξοπλισμό εκτός από το Forward Collision Alert και τους αισθητήρες στάθμευσης ανήκουν πλέον κάμερα οπισθοπορείας, συνδυαστικά με σύστημα υποβοήθησης οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης μέσω cloud. Στην λίστα προαιρετικών επιλογών συγκαταλέγονται σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας, ενεργό cruise control με λειτουργία Stop&Go καθώς και το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Αssist Plus.
Επιπλέον το σύστημα infotainment ενσωματώνει το νεότερο λειτουργικό της BMW, iDrive 8.5 το οποίο μειώνει ακόμα περισσότερο τους φυσικούς διακόπτες, αφήνοντας τον χειρισμό στην κεντρική οθόνη δια της αφής ή μέσω του προηγμένου συστήματος φωνητικών εντολών. Η κεντρική οθόνη αποτελείται από widgets ενώ έχει προστεθεί λειτουργία Quick Access που διευκολύνει την πρόσβαση στα επιμέρους στοιχεία. Στο κάτω μέρος της οθόνης τοποθετείται το μενού για τον χειρισμό του κλιματισμού για ευκολία στην χρήση. Όσοι το επιθυμούν έχουν επίσης τη δυνατότητα επιλογής HUD με λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας.
Σε επίπεδο κινητήρων, η γκάμα «συμβατικών» κινητήρων βενζίνης και diesel παραμένει αμετάβλητη, εξακολουθώντας να επωφελείται στο σύνολό της από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt με ισχύ 11 ίππους. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τις plug-in υβριδικές εκδόσεις 330e Sedan και Touring οι οποίες είναι πάντα διαθέσιμες τόσο σε δικίνητη όσο και σε τετρακίνητη διαμόρφωση.
Το βελτιωμένο plug-in σύνολο αποτελείται από τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματωμένο στο οκτώ σχέσεων αυτόματο κιβώτιο, αποδίδοντας συνδυαστικά 292 ίππους. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά την μπαταρία των 19,5 kWh η οποία εκτός από τη σχεδόν διπλάσια χωρητικότητά της ανήκει στη νέα γενιά eDrive κάτι που σημαίνει ότι δεν καταλαμβάνει περισσότερο χώρο σε σχέση με το παρελθόν. Ως αποτέλεσμα η ηλεκτρική αυτονομία των plug-in υβριδικών εκδόσεων διαμορφώνεται πλέον σε 101 χλμ. Επιπλέον η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί πλέον με ισχύ 11 kW διαδικασία που ολοκληρώνει την φόρτιση σε 2 ώρες και 15 λεπτά.
Τις προδιαγραφές της ανανεωμένης Σειράς 3 συμπληρώνει η παρουσία πιο άκαμπτων συνδέσμων μεταξύ των αμορτισέρ και του αμαξώματος που σύμφωνα με τις συστάσεις εξασφαλίζουν περισσότερη ακρίβεια αλλά και άνεση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα έχει βελτιωθεί το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης προσφέροντας στο πρόγραμμα Comfort μειώνοντας τα ποσοστά δύναμης που πρέπει να ασκήσει ο οδηγός στο τιμόνι.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις