Νέα υβριδική είσοδος στην γκάμα του Fiat 500
Ο επικεφαλής του ομίλου Stellantis ανακοίνωσε την εξέλιξη μιας νέας, υβριδικής τεχνολογίας έκδοσης για την γκάμα του 500
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
H νεότερη γενιά του 500 που αποκαλύφθηκε το 2020 περιλαμβάνει ως γνωστόν στις επιλογές της αποκλειστικά ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, ωστόσο σύμφωνα με δηλώσεις του Νο1 του ομίλου Stellantis όπου και ανήκει η ιταλική φίρμα, αυτό θα αλλάξει καθώς έχει δρομολογηθεί η προσθήκη μιας νέας, υβριδικής τεχνολογίας στην γκάμα του μεταρετρό city car.
Όπως αποκάλυψε ο Carlos Tavares η παραγωγή της υβριδικής έκδοσης θα φιλοκενηθεί στο εργοστάσιο του Τορίνο όπου ήδη κατασκευάζονται οι γνωστές εκδόσεις του 500e.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης, αν και λίγα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής το επικρατέστερο σενάριο είναι το Fiat 500 Hybrid να αξιοποιήσει τον συνδυασμό του κινητήρα 1,2 λίτρου με ήπια υβριδική τεχνολογία υπό την μορφή ενός ηλεκτρικού μοτέρ ενσωματωμένου στο αυτόματο κιβώτιο και μιας μικρής μπαταρίας με απόδοση 100 ή 136 ίππων.
Η συγκεκριμένη υλοποίηση που ήδη αξιοποιείται στα Fiat 600, Opel Corsa και Peugeot 208 αναμένεται να επιτρέψει στο Fiat Hybrid να πραγματοποιεί ελιγμούς στάθμευσης και μικρές διαδρομές αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια αλλά και να ενισχύει τις επιδόσεις του καθώς ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την επιτάχυνση, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Ο τρόπος υλοποίησης των παραπάνω μένει να αποδειχθεί καθώς το 500e βασίζεται σε μια εντελώς διαφορετική πλατφόρμα σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα του ομίλου και είναι και σαφώς μικρότερο από όλα τους καθώς το μήκος του περιορίζεται σε μόλις 3,632 μ. κατ΄επέκταση θα χρειαστεί μια εκ νέου προσέγγιση της υφιστάμενης τεχνολογίας όσο και της ηλεκτρικής πλατφόρμας του 500e.
Aυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Fiat θα περιμένει να λανσάρει την υβριδική έκδοση ταυτόχρονα με την νέα γενιά του ηλεκτρικού 500e η οποία, σημειωτέον, θα επωφεληθεί από μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία και κατ΄επέκταση σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις