Playables: Το youtube παίζει… παιχνίδια – Δωρεάν σε όλους τους χρήστες
Σύντομα στις οθόνες σας, πάνω από 75 παιχνίδια για να διαλέξετε.
- Ο αντίπαλος της Starlink του Έλον Μάσκ έχει ευρωπαϊκή σφραγίδα
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
Όλοι ασχολούνται με τα παιχνίδια αυτές τις μέρες. Το YouTube έρχεται να προστεθεί στον κατάλογο των εταιρειών που αυξάνουν σιγά σιγά τις πρωτοβουλίες gaming, αναπτύσσοντας το πρόγραμμα Playables σε κινητά τηλέφωνα και σταθερούς υπολογιστές.
Η υπηρεσία θα αρχίσει σύντομα να εμφανίζεται στις οθόνες όλων των χρηστών.
Οδηγίες χρήσης
Για να παίξετε, απλά επισκεφθείτε τον ιστότοπο του YouTube ή την εφαρμογή Android / iOS και αναζητήστε το Playables στην πλαϊνή μπάρα. Η δημοφιλής πλατφόρμα υπόσχεται πως θα επιτρέπει στους παίκτες να αποθηκεύουν την πρόοδό τους και να παρακολουθούν τα σκορ τους. Υπάρχουν πάνω από 75 παιχνίδια για να διαλέξετε, συμπεριλαμβανομένων σκακιστικών παιχνιδιών και σταυρόλεξων μέχρι πιο δημοφιλείς τίτλους για κινητά, όπως τα 8 Ball Billiards Classic, Angry Birds Showdown!, Trivia Crack και Cut the Rope.
Πάνω από 75 παιχνίδια για να διαλέξετε μεταξύ των οποίων: 8 Ball Billiards Classic, Angry Birds Showdown!, Trivia Crack και Cut the Rope
Όπως γράφει το theverge.com, το YouTube ξεκίνησε την προσπάθειά του στον τομέα των παιχνιδιών πέρυσι, προσφέροντας Playables στους συνδρομητές του YouTube Premium. Αυτή η αρχική προσπάθεια είχε πολύ λιγότερα παιχνίδια και υπήρχε μόνο για σχετικά περιορισμένο χρονικό διάστημα και ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.
Παιχνίδια… παντού
Η προσφορά μιας σειράς περιστασιακών παιχνιδιών έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους που χρησιμοποιούν οι εταιρείες τεχνολογίας για να προσελκύσουν ή να κρατήσουν συνδρομητές. Το LinkedIn παρουσίασε πρόσφατα τις προσφορές του σε παιχνίδια που προφανώς είναι αρκετά διασκεδαστικά. Οι New York Times, η Hearst, ακόμη και το Netflix έχουν προσθέσει παιχνίδια ως μέρος των τακτικών υπηρεσιών τους. Ακόμα και η μητρική εταιρεία του YouTube, η Google, δοκίμασε τις δυνάμεις της στα παιχνίδια το 2019 με τη συνδρομητική υπηρεσία παιχνιδιών cloud «Google Stadia». Μετά από περισσότερο από τρία χρόνια, η Google έκλεισε το Stadia το 2023.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις