Airwolf: H πρώτη ιπτάμενη μοτοσικλέτα – Συναρπαστικές βόλτες… προσεχώς
Το σκάφος θα διαθέτει σασί από ανθρακονήματα, πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, τέσσερις τρισδιάστατα εκτυπωμένους ηλεκτρικούς έλικες και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα.
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Δύο εταιρείες μάχονταν για την παραγωγή της πρώτης ιπτάμενης μοτοσικλέτας στον κόσμο με διαφορετικές όμως προσεγγίσεις.
Η ιπτάμενη μοτοσικλέτα Razor βρισκόταν στη λίστα της Jetpack Aviation για αρκετά χρόνια, αλλά η εταιρεία από την Καλιφόρνια ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έβαλε παύση στο πρόγραμμα για να επικεντρωθεί σε μεγάλα, γρήγορα, στρατιωτικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη.
Ονομάζεται Airwolf και πρόκειται για ένα διθέσιο ηλεκτροκίνητο όχημα κάθετης προσγείωσης/απογείωσης
Έτσι, η εταιρεία UDX απέμεινε μόνη να προσπαθεί να κάνει πραγματικότητα ένα τέτοιο όχημα. Η τσέχικη εταιρεία κατασκευάζει μια ιπτάμενη μοτοσικλέτα που ονομάζει Airwolf. Πρόκειται για ένα διθέσιο ηλεκτροκίνητο όχημα κάθετης προσγείωσης/απογείωσης και βρίσκεται στη τελική φάση δημιουργίας λειτουργικού πρωτοτύπου.
«Αποστολή μας είναι να κάνουμε την πτήση προσβάσιμη σε όλους» λέει (Robb Report) ο Γίρι Μαντέγια συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της UDX η οποία έχει ξεκινήσει τη διαδικασία εγγραφής υποψήφιων πελατών που θα μπορούν να κάνουν μια δοκιμαστική πτήση με το πρωτότυπο όχημα.
Τελευταία λέξη της τεχνολογίας
Το σκάφος θα διαθέτει σασί από ανθρακονήματα, πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και τέσσερις τρισδιάστατα εκτυπωμένους ηλεκτρικούς έλικες (EDF) από τον ιταλικό κατασκευαστή εξαρτημάτων VasyFan.
Τα ηλεκτρικά εξαρτήματα θα παράγονται από την Τσέχικη MGM Compro, ενώ οι κυψέλες μπαταρίας πιθανότατα θα προέρχονται από την Tesla. Το Airwolf θα έχει μηδενικούς ρύπους και θα διαθέτει φτερά για να μπορεί να πετάξει ως συμβατικό αεροσκάφος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Η ιπτάμενη μοτοσικλέτα της UDX θα έχει επίσης το πλεονέκτημα να παρκάρει σε γκαράζ ευκολότερα σε σύγκριση με άλλα αεροσκάφη με συμβατικούς έλικες που απαιτούν μεγαλύτερο πλάτος για να επιτύχουν ισοδύναμη ώθηση.
Αυτονομία περίπου 50 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε τρία δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα
Το πρωτότυπο Airwolf θα έχει αυτονομία αρχικά περίπου 50 χλμ. με την εταιρεία που την κατασκευάζει να υποστηρίζει πως στο άμεσο μέλλον με την πρόοδο της μπαταρίας και τη βελτιστοποίηση του όλου συστήματος κίνησης η αυτονομία θα διπλασιαστεί φτάνοντας τα 100 χλμ.
Οι επιδόσεις της στον αέρα είναι εντυπωσιακές καθώς θα μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε τρία δευτερόλεπτα και θα έχει τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα. Εκτός από την χρήση του ως ιδιωτικό μεταφορικό μέσο η εταιρεία λέει ότι η ιπτάμενη μοτοσικλέτα της θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για αποστολές έρευνας και διάσωσης ανθρώπων.
Η τιμή, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν θα είναι προσιτή σε όλους. Η εταιρεία σχεδιάζει να ρίξει το όχημα της στην κυκλοφορία μέσα σε διάστημα τριών ετών με τιμή που θα προσεγγίζει τα 375 χιλιάδων δολαρίων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις