Πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής συνάντηση εργασίας και συντονισμού των Γενικών Γραμματέων των Αποκεντρωμένων Διοκήσεων της χώρας κατόπιν σχετικής πρόσκλησης του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, Γρηγόρη Επαμ. Ζαφειρόπουλου.

Στην συνάντηση – η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια και άλλων αντίστοιχων συναντήσεων – συζητήθηκαν τρέχοντα θέματα σχετικά με την λειτουργία των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, τα προβλήματα της έλλειψης του απαιτούμενου προσωπικού και της απώλειας έμπειρου και ικανού στελεχιακού δυναμικού εξαιτίας της κινητικότητας και των κατά παρέκκλιση αποσπάσεων, θέματα σχετικά με την μισθολογική κατάσταση των εργαζομένων, θεσμικά θέματα σχετικά με τις αρμοδιότητες των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, προτάσεις για νομοθετικές ρυθμίσεις μείωσης της γραφειοκρατίας και του διοικητικού χρόνου εξέτασης και διεκπεραίωσης των υποθέσεων και αιτημάτων που διαχειρίζονται οι υπηρεσίες των Α.Δ. καθώς επίσης και θέματα σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών των Α.Δ.

Παράλληλα, έγινε αποτίμηση της συνεργασίας με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών και άλλων Υπουργείων στην προσπάθεια υποστήριξης της λειτουργίας των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων ( διατήρηση οικονομικών κινήτρων , ολοκλήρωση διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ κλπ) και αποφασίσθηκαν οι επόμενες ενέργειες και προτάσεις προς τα συναρμόδια Υπουργεία για την επιτάχυνση διαδικασιών, ενίσχυση των Α.Δ. σε προσωπικό και την αποτροπή απώλειας ικανών στελεχών των Α.Δ.

Αναβάθμιση επιχειρησιακού επιπέδου

Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος δήλωσε:

«Είχαμε μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ουσιαστική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων και προτάσεων σχετικά με τα θεσμικά και λειτουργικά θέματα  που απασχολούν την καθημερινότητα των Α.Δ.

Κοινός στόχος όλων μας είναι  να βελτιώθουν οι συνθήκες λειτουργίας των υπηρεσιών μας – θεσμικά, ψηφιακά αλλά και λειτουργικά (με το απαραίτητο προσωπικό), προκειμένου να αναβαθμιστεί το επιχειρησιακό επίπεδο και η αποτελεσματικότητα και να μειωθεί πολύτιμος διοικητικός χρόνος για την εξέταση και διεκπεραίωση των υποθέσεων και των αιτημάτων των φυσικών και νομικών προσώπων που απευθύνονται στις υπηρεσίες μας»