BMW M5 Sedan: Πληθωρική plug-in υβριδική ισχύς
H ισχυρότερη έκφραση της νέας Σειράς 5 δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Με την BMW να έχει ήδη δώσει στη δημοσιότητα teasers από την M5 Touring, θέση στα πεδία δοκιμών παίρνει η τετράθυρη έκδοση με καμουφλάζ σε στοχευμένα σημεία που αποκαλύπτουν λίγα ακόμα παραπάνω στοιχεία για την προσωπικότητά της.
Οι επιρροές από την ήδη γνωστή νεότερη γενιά της Σειράς 5 και την αμιγώς ηλεκτρική i5 είναι προφανείς και αυτονόητες. Αυτό που επίσης παρατηρεί κανείς είναι η έλλειψη εξάρσεων καθώς η BMW τηρεί παραδοσιακά την Μ5 σχετικά «υποτονική» σε σχέση με άλλες εφαρμογές του M Division.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν ένα νέο κάθετο στοιχείο στη γρίλια που προφανώς φιλοξενεί κάποιου είδους ραντάρ. Το κάθετο στοιχείο συνεχίζει και στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, μια ιδιαιτερότητα αποκλειστική στην Μ5.
Τα υπόλοιπα στοιχεία παραμένουν ίδια αν και πλέον είναι ορατό το νεύρο που διατρέχει το καπό με «κατεύθυνση» την γρίλια. Το παζλ συμπληρώνουν μια διακριτική αεροτομή οι διογκωμένοι θόλοι που προδίδουν μεγαλύτερα μετατρόχια και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Στα ενδότερα, η Μ5 θα ακολουθήσει τα πρότυπα της νέας Σειράς 5 παραλαμβάνοντας το νεότερο σύστημα infotainment iDrive 8, με συνδεσιμότητα 5G και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας. Αυτά θα φιλοξενούνται σε δύο οθόνες 14,9 και 12,3 ιντσών σε ενιαία κοίλη επιφάνεια. Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν bucket καθίσματα από ανθρακόνημα καθώς και οι συνήθεις λεπτομέρειες του M Division.
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο η νέα Μ5 θα επωφεληθεί από plug-in υβριδική τεχνολογία πιθανότατα με προέλευση την ΧΜ. Θα πρόκειται για ένα συνδυασμό ενός V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ που στο πληθωρικό SUV του Μ Division προσφέρει ισχύ από 653 έως και 750 ίππους.
Η ισχύς θα μεταδίδεται αυτονόητα και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων ενώ τις προδιαγραφές της έκδοσης θα συμπληρώσουν ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης, διαφορετική προσέγγιση στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης ενώ το παρών θα δώσουν και όλα τα διαφορετικά ρυθμισμένα προγράμματα οδήγησης Μ που θα εξασφαλίζουν την μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της.
Φωτογραφίες: Automedia
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις