Ξεκίνησε στον Δήμο Κατερίνης η ψηφιοποίηση 60.000 περίπου δημοτικών αρχείων που σχετίζονται με την πολεοδομία.

Με την ψηφιοποίηση των αρχείων θα ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες φακέλων οικοδομικών αδειών που μέχρι πρότινος χάνονταν, με αποτέλεσμα να πληρώνουν οι πολίτες από 2.000 ευρώ έως και 4.000 ευρώ προκειμένου να δημιουργηθούν νέοι φάκελοι, όπως υποστηρίζει ο Δήμος Κατερίνης σε ανακοίνωση του.

«Ξεκινήσαμε με τα αρχεία της πολεοδομίας, επειδή χρησιμοποιούνται περισσότερο. Στη συνέχεια, και εφόσον κυκλοφορήσουν ανάλογα χρηματοδοτικά προγράμματα, θα επιδιώξουμε να ψηφιοποιήσουμε τα αρχεία όλων των υπηρεσιών του Δήμου Κατερίνης (αρχεία Δημοτολογίου, ΚΕΠ, Τεχνικών Υπηρεσιών κ.ά.», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Ανέστης Μυστρίδης.

Απλοποιείται η διαδικασία

«Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία της ψηφιοποίησης, τότε με ένα κλικ στον υπολογιστή του αρμοδίου υπαλλήλου θα εμφανίζονται όλα τα στοιχεία της οικοδομικής άδειας. Επίσης, δεν θα υπάρχει και ο κίνδυνος φθοράς ενός εγγράφου λόγω υγρασίας κλπ.», επισήμανε ο Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας Δόμησης, Παναγιώτης Ιορδανίδης.