Τέμπη: Δειγματοληψία στα βαγόνια και διευκρινίσεις για την ταυτοποίηση του DNA των θυμάτων
Επιπροσθέτως ζητούν διευκρινίσεις για τον ακριβή αριθμό των θυμάτων.
- Μπακογιάννη: Η Σακελλαροπούλου θα μπορούσε να προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας
- Εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο του Σικάγο έπαιξαν ξύλο με... τις πινακίδες «προσοχή βρεγμένο δάπεδο»
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
- Τα ζώδια σήμερα: Το μάτι μου με κοίταγε
Με αγωνία παρακολουθεί το πανελλήνιο τις αποκαλύψεις σχετικά με το έγκλημα των Τεμπών, ενόψει της πολυσυζητημένη δίκης για την υπόθεση με τους συγγενείς των θυμάτων να καταθέτουν νέο υπόμνημα.
Ζητούν αφενός να γίνει συμπληρωματική δειγματοληψία στα συντρίμμια των βαγονιών της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη, αφετέρου διευκρινίσεις για την ταυτοποίηση του DNA των θυμάτων. Το υπόμνημα κατατέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (06/06) στον ειδικό εφέτη ανακριτή.
Συμπληρωματική δειγματοληψία στα συντρίμμια των βαγονιών και διευκρινίσεις για τον ακριβή αριθμό των θυμάτων της τραγωδίας
Στο σχετικό υπόμνημα που κατέθεσε ο Χ. Κωνσταντινίδης, ζητούνται σύμφωνα με την ΕΡΤ, μεταξύ άλλων, συμπληρωματική δειγματοληψία στα συντρίμμια των βαγονιών της επιβατικής αμαξοστοιχίας που φυλάσσονται στο Κουλούρι Λάρισας από ειδικό μεταλλουργό, ο οποίος θα εξετάσει τα σχετικά υλικά για να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν στην έκρηξη και τη φωτιά. Επιπροσθέτως ζητούν διευκρινίσεις για τον ακριβή αριθμό των θυμάτων της τραγωδίας και τα δείγματα DNA που συλλέχθηκαν και την ταυτοποίηση τους.
Ερωτήματα για τη φωτιά
Συγγενείς των θυμάτων ζητούν επίσης πειστικές απαντήσεις για τα αίτια της φωτιάς που ξέσπασε μετά τη φονική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών, ενώ σημειώνουν ότι εν τέλει τα τρένα κινούνταν παράνομα αφού δεν είχε υπογραφεί σύμβαση πρόσβασης και χρήσης του δικτύου, μεταξύ της Hellenic Train και του ΟΣΕ, κάτι που ήταν «εις γνώσιν του Υπουργείου».
Στο ντοκιμαντέρ #ΜΑΜΑΕΡΧΟΜΑΙ της Ανθής Βούλγαρη, αποκαλύφθηκε ότι η υπογραφή σύμβασης πρόσβασης και χρήσης του δικτύου από την Hellening Train, πρέπει να υπογράφεται κάθε χρόνο και να κοινοποιείται στο υπουργείο Μεταφορών. Υπογράφηκε το 2019 και από το 2020 δεν έχει υπογραφεί ποτέ. «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήξερε τα χάλια του δικτύου και για αυτό δεν υπέγραφε», είπε χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος.
«Αυτό σημαίνει πως τα τρένα κινούνταν παράνομα», όπως τόνισε μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA», ο Αντώνης Ψαρόπουλος, πατέρας 20χρονης Μάρθης, που βρήκε φρικτό θάνατο στα Τέμπη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις