Ηγαλλική φίρμα κάνει το επόμενο βήμα προς την καθιέρωσή της ως μιας σπορ δύναμης της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας τη δική της εκδοχή για το πρόσφατο Renault 5 και φροντίζοντας μάλιστα να μείνει όσο το δυνατόν πιο κοντά, σχεδιαστικά στο concept που προηγήθηκε αλλά και στο αρχέτυπο Renault 5 Turbo.

Το A290 όπως ονομάζεται αν και μοιράζεται πολλά κοινά τεχνολογικά στοιχεία με το R5, διαθέτει όλες εκείνες τις βελτιώσεις και αλλαγές που θα περίμενε κανείς από ένα hot-hatch, έχοντας υψηλότερη ισχύ και βελτιώσεις στο πλαίσιο.

Ξεκινώντας από το κινητήριο σύνολο, το A290 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές ισχύος 180 και 220 ίππων. Τα ηλεκτρικά μοτέρ τροφοδοτούνται και στις δύο περιπτώσεις από μπαταρία 52 kWh η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 380 χλμ. μέγεθος λίγο χαμηλότερο από το R5 που αξιοποιεί την ίδια μπαταρία.

Η φόρτιση πραγματοποιείται με ισχύ έως 100 kW με την συνδρομή ταχυφορτιστή, διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται σε μισή ώρα για έως και το 80% της αναπλήρωσης της ενέργειας. Επίσης, όπως και το R5 το A290 διαθέτει σύστημα αμφίδρομης φόρτισης που μπορεί να διοχετεύσει την μην χρησιμοποιούμενη ενέργεια είτε για την φόρτιση τρίτων συσκευών ή να την επιστρέψει στο δίκτυο.

Οι επιδόσεις της ισχυρότερης έκδοσης συνοψίζονται σε χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα χάρη και στο χαμηλό βάρος της κατασκευής που δεν ξεπερνά τα 1.479 κιλά.

Πλην των παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί ότι οι μηχανικοί της Alpine έχουν ανασχεδιάσει πλήρως τη βάση στήριξης του ηλεκτρικού μοτέρ, την ανάρτηση ενώ το Α290 διαθέτει και κατά 6,0 εκ. μεγαλύτερα μετατρόχια. Στην αύξηση του μήκους συμβάλλουν και οι φαρδύτεροι τροχοί των 19 ιντσών, ωστόσο οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν την ανάρτηση που επωφελείται από ανασχεδιασμένους συνδέσμους, νέα ελατήρια και νέας ρύθμισης αμορτισέρ. Έχουν τοποθετηθεί επίσης πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές ράβδοι καθώς και το υδραυλικό σύστημα που εφοδιάζει το Renault Megane.

H πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει αναδιαταχθεί ώστε στο μέλλον να μπορεί να φιλοξενηθεί και ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ για μια ισχυρότερη έκδοση. Προς το παρόν το A290 είναι εμπροσθοκίνητο και αξιοποιεί ένα έξυπνο λογισμικό αντί διαφορικού για την ομαλή μετάδοση της ροπής χωρίς σπινιάρισμα.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει ένα ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης καθώς και μεγαλύτερα φρένα αποτελούμενα από δισκόφρενα 320 χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά.