Dacia Bigster: Προσιτότητα… αυξημένου μεγέθους
Το μεγαλύτερο SUV της Dacia βρίσκεται καθ΄οδόν προσφέροντας ακόμα περισσότερη χρηστικότητα σε συνδυασμό με τις γνώριμες αρετές ανθεκτικότητας και προσιτότητας της θυγατρικής της Renault
- Δημοσκόπηση: Πάνω από τους μισούς Ουκρανούς θέλουν τερματισμό του πολέμου ακόμα και με εδαφικές παραχωρήσεις
- Εκπαιδευτικός έκανε 20 φορές σεξ με 14χρονο μαθητή της - Καταδικάστηκε σε 30 χρόνια
- Ηνωμένο Βασίλειο: Ο δολοφόνος και βιαστής της Louisa Dunne συνελήφθη 57 χρόνια μετά
- Δημήτρης Σούρας: Τι έλεγε για τους ανθρώπους και τον θάνατο ο γνωστός ψυχίατρος
HDacia ετοιμάζει με ταχείς ρυθμούς το «next big thing» της γκάμας της, ένα νέο μεγαλύτερο SUV που θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω από το Duster και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του ως έκδοση παραγωγής από το 2025.
Παρά το καμουφλάζ, είναι σαφές ότι το νέο μεσαίο SUV της Dacia με μήκος 4,6 μέτρων, δείχνει ως μια μεγεθυσμένη εκδοχή του νέου Duster με δεδομένο και ότι αμφότερα τα SUV αντλούν τις αισθητικές τους επιρροές από το πρωτότυπο Bigster που η Dacia είχε παρουσιάσει το 2021.
Έτσι το Bigster δεν εξαιρείται από το νέο πιο τετραγωνισμένο αισθητικό κανόνα της Dacia ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει αντιστοίχως με το Duster, λεπτά φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω φώτα σε μοτίβο «Υ».
Ανεξαρτήτως λεπτομερειών, μεγάλο ενδιαφέρον έχει ότι στελέχη της Dacia έχουν αφήσει να εννοηθεί ότι το Bigster δεν θα απέχει δραστικά τιμολογιακά από το Duster, ωστόσο αυτό μένει να επιβεβαιωθεί και στην πράξη. Αυτό που επίσης μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η low-cost φίρμα της Renault θα διαθέσει το νέο Bigster και ως επταθέσιο κάτι που θα πρέπει να θεωρείται ως το επικρατέστερο σενάριο.
Στα ενδότερα, αναμένεται μια λογική αντίστοιχη του Duster με επίκεντρο μια κεντρική οθόνη 10,1 ιντσών για το infotainment σε συνδυασμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7,0 ιντσών καθώς και το δημοφιλές σύστημα «ΥοuClip» το οποίο προσφέρει διάφορα σημεία στήριξης μικροαντικειμένων σε όλο το εύρος του θαλάμου επιβατών.
Αφετηρία και για το Bigster θα αποτελέσει η γνώριμη αρχιτεκτονική CMF-B η οποία αξιοποιείται ήδη από το Duster όσο και από τα Sandero και Jogger, με το πρώτο να είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της Dacia που θα χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική η οποία ως γνωστόν είναι συμβατή –και- με υβριδική τεχνολογία.
Αυτή και στην περίπτωση του Bigster αναμένεται να μεταφραστεί σε ήπιες υβριδικές αλλά full-hybrid εκδόσεις στα πρότυπα των αντίστοιχων εκδόσεων του Duster οι οποίες προσφέρουν 130 και 140 ίππους αντίστοιχα με την δεύτερη μάλιστα χάρη στην συνεργασία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, ενός βενζινοκινητήρα και μιας μικρής μπαταρίας να επιτρέπει την ολοκλήρωση έως και του 80% των αστικών διαδρομών με ηλεκτρική ενέργεια.
Φωτογραφίες: Automedia
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις