Τεχνητή νοημοσύνη: Αποσύρεται από τα McDonald’s σύστημα που τα έκανε θάλασσα στις παραγγελίες
Βίντεο που κυκλοφορούν στο TikTok δείχνουν το σύστημα να παραγγέλνει ό,τι του κατέβει.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η McDonald’s ανακοίνωσε ότι αποσύρει το σύστημα αυτόματων παραγγελιών από τα drive-through εστιατόριά της στις ΗΠΑ, μετά τις ξεκαρδιστικές αναρτήσεις πελατών για τα πιο απίθανα λάθη.
Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο αναπτύχθηκε από την IBM και δοκιμάζεται από το 2019, χρησιμοποιεί τεχνολογία αναγνώρισης φωνής για να καταχωρεί τις παραγγελίες που δίνουν οι πελάτες.
Μόνο που η τεχνολογία δεν είναι πάντα αξιόπιστη, όπως δείχνουν τα viral βίντεο με τα αλλόκοτα λάθη του στις παραγγελίες, από παγωτό πασπαλισμένο με μπέικον μέχρι δεκάδες επιπλέον μερίδες κοτομπουκιών.
Η McDonald’s ανακοίνωσε ότι μέχρι τον Απρίλιο θα αποσύρει το σύστημα από τα 100 εστιατόρια όπου δοκιμαζόταν μέχρι τώρα.
@themadivlog How did I end up a butter #fyp ♬ The Office – The Hyphenate
«Έπειτα από προσεκτική εξέταση, η McDonald’s αποφάσισε να τερματίσει την παγκόσμια συνεργασία της με την IBM για AOT [Automated Order Taking, Αυτόματη Λήψη Παραγγελίας] πέρα από το τρέχον έτος» ανακοίνωσε η αλυσίδα ταχυφαγείων σύμφωνα με το BBC.
«Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε μακροπρόθεσμες, επεκτάσιμες λύσεις που θα μας βοηθήσουν να λάβουμε την κατάλληλη απόφαση για μια μελλοντική λύση παραγγελιών φωνής μέχρι το τέλος του έτους» συνεχίζει η ανακοίνωση.
Σε ένα από τα βίντεο, το οποίο μέχρι την Τρίτη είχε συγκεντρώσει 30.000 προβολές στο TikTok, μια κοπέλα είναι φανερά αγανακτισμένη το σύστημα ΑΙ στην προσπάθειά της να παραγγείλει παγωτό καραμέλα. Αντί γι’ αυτό προστίθενται στην παραγγελία της μπόλικες δόσεις βούτυρου.
Σε ένα άλλο βίντεο με 360.000 προβολές, μια γυναίκα αντιλαμβάνεται ότι έχουν προστεθεί στον λογαριασμό της εννέα φλιτζάνια τσάι που είχαν παραγγείλει άλλοι πελάτες.
Σε ένα τρίτο βίντεο, δύο άτομα γελούν καθώς βλέπουν να προστίθενται στην παραγγελία τους κοτομπουκιές αξίας εκατοντάδων δολαρίων, ενώ η New York Post ανέφερε την περίπτωση ενός άλλου πελάτη που είδε το σύστημα να του παραγγέλνει παγωτό με μπέικον.
Από την πλευρά της, η IBM υποστήριξε σε ανακοίνωσή της ότι το σύστημά της είναι από τα πλέον γρήγορα και αξιόπιστα.
«Ενώσω η McDonald’s επανεξετάζει και βελτιστοποιεί τα σχέδιά της για ΑΟΤ προσβλέπουμε στη συνέχιση της συνεργασίας μας σε μια ποικιλία άλλων προγραμμάτων» ανέφερε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις