Boeing: Ράγισε ξαφνικά το παρμπρίζ στα 40.000 πόδια
Ανησυχία προκαλεί το περιστατικό, καθώς το ύψος που πετούσε το αεροσκάφος τη στιγμή του ραγίσματος σημαίνει ότι δεν χτυπήθηκε από πουλί
Πανικός επικράτησε σε πτήση από το Λονδίνο με προορισμό το Σαν Φρανσίσκο, όταν το παρμπρίζ ενός τζάμπο τζετ της Boeing ράγισε ξαφνικά την ώρα που βρισκόταν στον αέρα. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 27 Μαΐου όταν το Boeing Dreamliner 787-9 της Virgin Atlantic, το οποίο ήταν γεμάτο με επιβάτες, βρισκόταν μεταξύ Γροιλανδίας και Ισλανδίας και πετούσε στα 40.000 πόδια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Sun, που δημοσιεύει και φωτογραφία – ντοκουμέντο με τη ζημιά, ο κυβερνήτης και ο αντικυβερνήτης του αεροσκάφους αντίκρισαν έντρομοι ένα τζάμι τεσσάρων στρωμάτων να σπάει σε τρεις ώρες μετά την απογείωση του αεροσκάφους από το Χίθροου.
Δεν χτυπήθηκε από πτηνό
Αν και δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος αποσυμπίεσης της καμπίνας, όπως διαβεβαίωσαν τους επιβάτες, οι πιλότοι έλαβαν τελικά την απόφαση να επιστρέψουν στο Λονδίνο. Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες και τους προσέφερε δωρεάν διαμονή για τη νύχτα, προκειμένου να συνεχίσουν το ταξίδι τους την επόμενη ημέρα.
Ακόμη, το υψόμετρο που πετούσε το τζετ τη στιγμή του ραγίσματος σημαίνει ότι δεν χτυπήθηκε από πτηνό, γεγονός που προβληματίζει περαιτέρω τους ερευνητές. Η θερμοκρασία έξω από το αεροσκάφος τη στιγμή του ραγίσματος ήταν -50C.
Πανικός επικράτησε στο αεροπλάνο την ώρα που ράγισε το παρμπρίζ του αεροπλάνου
Απανωτά δυστυχήματα
Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια της απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε ξεκινήσει για το Χιούστον.
Ακόμη, τον Ιανουάριο, σε πτήση της Alaska Airlines, μία πόρτα εξερράγη ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν σε πτήση προς την Καλιφόρνια. Η Boeing προσπαθεί να αποκαταστήσει τη φήμη της μετά τα δυστυχήματα που σημειώθηκαν το 2018 και το 2019 και στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.
Η Boeing πέρασε τη δυσκολότερη κρίση στην ιστορία της
Η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών πέρασε μία από τις σοβαρότερες κρίσεις στην ιστορία της, όταν δύο αεροσκάφη της συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους 346 επιβαίνοντες στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019.
Βασικός λόγος από τον οποίο προκλήθηκε το δυστύχημα ήταν το λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό.
Συνέπεια τούτου, ήταν ολόκληρος ο στόλος των Max να καθηλωθεί από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.
Πρόσφατα περιστατικά με αεροσκάφη της εταιρείας, έχουν αναζωπυρώσει τους φόβους των επιβατών, όπως επισημαίνουν διεθνή δημοσιεύματα. Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε αναχωρήσει για το Χιούστον.
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- ΑΕΚ Β’: Τέλος ο Κούστας – Ψάχνει νέο προπονητή
- Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Διάγγελμα του προέδρου της Ρωσίας
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
- Καιρός: Έρχονται χιόνια και θερμοκρασίες υπό το μηδέν – Από πού θα περάσει ο παγερός βοριάς