MyCoast: «Βροχή» καταγγελιών στην πλατφόρμα για τις αυθαιρεσίες σε παραλίες
Μέχρι την Παρασκευή 21/6 έγιναν 6.059 καταγγελίες για αυθαιρεσίες σε παραλίες στο «myCoast»
Εκατοντάδες είναι οι καταγγελίες για παράνομες ξαπλώστρες και όχι μόνο στην πλατφόρμα «myCoast».
Κυκλάδες, Χαλκιδική, Πρέβεζα, αλλά και Ανατολική Αττική, έχουν την τιμητική τους στις καταγγελίες υπέρβασης παραχωρήσεων ή αυθαίρετης κατάληψης αιγιαλού από πολίτες που έχουν κατεβάσει την εφαρμογή, με τις αρμόδιες αρχές να καλούνται να τις ελέγξουν εξονυχιστικά και να παρέμβουν όπου κριθεί σκόπιμο.
Οι καταγγελίες στο «myCoast» μπορούν να υποβληθούν τόσο ανώνυμα, όσο και επώνυμα
Πάνω από 6.000 καταγγελίες
Συγκεκριμένα, έως την Παρασκευή 21/6 έγιναν 6.059 καταγγελίες.
Οι λόγοι είναι οι εξής:
-παρακώλυση ελεύθερης πρόσβασης
-παρακώλυση πρόσβασης ΑμεΑ
-αυθαίρετη κατάληψη
-ελλιπής καθαριότητα
-μη ανάρτηση πινακίδας
-ελλιπείς υποδομές
-αλλοίωση μορφολογίας ακτής
-απουσία ναυαγοσώστη
Οι περιοχές
Οι «πρωταγωνιστές» των καταγγελιών είναι οι εξής περιοχές:
-Πρέβεζα 872
-Χαλκιδική 733
-Ανατολική Αττική 652
-Κυκλάδες 463
-Κέρκυρα 313
-Χανιά 159
-Μεσσηνία 156
Η εφαρμογή
Η εφαρμογή «myCoast», είναι διαθέσιμη δωρεάν για κινητές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα και tablet.
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι πολίτες είναι τα εξής:
-Ανοίγουν την εφαρμογή και ενεργοποιούν το GPS του κινητού τους.
-Εντοπίζουν την περιοχή ενδιαφέροντος τους στο χάρτη και εμφανίζεται στην οθόνη της συσκευής τους το πολύγωνο της παραχώρησης.
-Επιλέγοντας το πολύγωνο εμφανίζονται τα στοιχεία της, δηλαδή η τοποθεσία, η έναρξη και η λήξη της παραχώρησης, χρήση, το εμβαδόν κ.α.
-Σε περίπτωση που διαπιστώσουν αυθαίρετη κατάληψη έκτασης ή και παρακώλυση ελεύθερης πρόσβασης, μπορούν μέσω της εφαρμογής να υποβάλουν τις προαναφερόμενες καταγγελίες.
-Προσδιορίζουν το λόγο της καταγγελίας και εισάγουν συνοπτική περιγραφή του προβλήματος.
Καταγγελίες και ανώνυμα
Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν τόσο ανώνυμα, όσο και επώνυμα. Στην περίπτωση επώνυμης καταγγελίας, οι πολίτες απαιτείται να συνδεθούν στην εφαρμογή με προσωπικούς κωδικούς ΤaxisNet, για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.
Επισημαίνεται ότι καταγγελία μπορεί να υποβληθεί μόνο μέσω κινητής συσκευής, η οποία βρίσκεται κοντά στο σημείο της εν λόγω παραχώρησης. Επιπλέον, μόνο μία καταγγελία, ανά τύπο καταγγελίας, μπορεί να υποβληθεί την ίδια ημέρα από την ίδια συσκευή και για την ίδια παραχώρηση.
Μετά την επιτυχή υποβολή της επώνυμης καταγγελίας, η εφαρμογή εμφανίζει τον μοναδικό αριθμό και την ημερομηνία υποβολής της. Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν μόνο στο ιστορικό των επώνυμων καταγγελιών τους και στα στοιχεία αυτών, όπως για παράδειγμα την κατάσταση της καταγγελίας.
Οι υποβληθείσες καταγγελίες εμφανίζονται στο υποσύστημα «Μητρώο Παραχωρήσεων Απλής Χρήσης Αιγιαλού και Παραλίας» του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, ώστε να εξεταστούν από τις αρμόδιες Κτηματικής Υπηρεσίες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις