Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τα 4 πιο αγενή πράγματα που μπορείτε να πείτε και να κάνετε σε ένα εστιατόριο

Τα 4 πιο αγενή πράγματα που μπορείτε να πείτε και να κάνετε σε ένα εστιατόριο

Το προσωπικό της υποδοχής μοιράζεται τα πράγματα που κάνουν οι επισκέπτες και τους ενοχλούν πραγματικά.

Όταν πρόκειται για προσωπικό εστιατορίων, οι πρώτες σας σκέψεις είναι πιθανώς οι σεφ, οι σερβιτόροι και οι μπάρμαν. Υπάρχει όμως ένας σημαντικός παίκτης που μάλλον ξεχνάτε – ο οικοδεσπότης του εστιατορίου.

Ο οικοδεσπότης είναι το άτομο που βλέπετε για πρώτη φορά όταν μπαίνετε σε ένα εστιατόριο, αυτός που απαντά στις κλήσεις σας και εργάζεται για να λύσει τυχόν αλλαγές στην κράτηση της τελευταίας στιγμής.

«Δεν περιμένω από τους ανθρώπους να έχουν βαθιά γνώση του πώς λειτουργεί ένα εστιατόριο – και ο οικοδεσπότης, ο maître d’, είναι κάτι σαν τον μαέστρο μιας μεγάλης συμφωνίας, και οι άνθρωποι δεν είναι μυημένοι σε αυτό», δήλωσε ο Patrick Murphy, διευθυντής φιλοξενίας με έδρα το Κολοράντο.

Αν είστε στη λίστα αναμονής για ένα τραπέζι που επιθυμείτε, αλλά δεν δίνετε προσοχή στις εισερχόμενες κλήσεις ή τα μηνύματα από το εστιατόριο, προσθέτετε άγχος στην ημέρα του οικοδεσπότη

Ο ρόλος του οικοδεσπότη είναι απαιτητικός αλλά συχνά παραβλέπεται και υποτιμάται, πρόσθεσε ο Murphy.

Όταν πρόκειται μάλιστα για προκλητικές, δύσκολες και εντελώς αγενείς αλληλεπιδράσεις, υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις και φράσεις που πραγματικά ενοχλούν τους οικοδεσπότες.

Παρακάτω, οι οικοδεσπότες εστιατορίων και το προσωπικό της υποδοχής μοιράζονται τα πιο αγενή πράγματα που τους κάνουν και τους λένε οι άνθρωποι σε ένα εστιατόριο:

Δεν χαιρετάτε τον οικοδεσπότη όταν μπαίνετε μέσα

Αν έχετε παραλείψει ποτέ να χαιρετήσετε με ευγένεια κατά την είσοδό σας σε ένα εστιατόριο, είστε πολύ αγενείς.

«Όταν κάποιος μπαίνει μέσα … [ο οικοδεσπότης λέει], «Γεια σας, καλησπέρα, πώς είστε απόψε;» και δεν υπάρχει ανταπόκριση ή απάντηση, είναι απλώς, «Έχουμε κράτηση», δήλωσε ο Murphy.

Είναι πολύ εύκολο να απαντήσετε με έναν απλό χαιρετισμό. Για παράδειγμα να πείτε: «Γεια σας, είμαι καλά» ή «Γεια σας, πώς είστε;» και όταν δεν το κάνετε αυτό, μπορεί να είναι απωθητικό για τον οικοδεσπότη, δήλωσε ο Murphy.

«Προσπερνούν κατά κάποιο τρόπο την πιο βασική ανθρώπινη αλληλεπίδραση, η οποία είναι ένα απλό γεια, ένα χαμόγελο, ένας χαιρετισμός, μια αναγνώριση ότι είσαι άνθρωπος και κάνεις μια δουλειά και ότι εκτιμάς αυτή την πρώτη αλληλεπίδραση σε ένα εστιατόριο», είπε.

Δεν απαντάτε όταν σας ενημερώνουν ότι το τραπέζι σας είναι έτοιμο

Αν είστε στη λίστα αναμονής για ένα τραπέζι που επιθυμείτε, αλλά δεν δίνετε προσοχή στις εισερχόμενες κλήσεις ή τα μηνύματα από το εστιατόριο, προσθέτετε άγχος στην ημέρα του οικοδεσπότη.

Η Hannah Brown, οικοδέσποινα στο Νιου Τζέρσεϊ, δήλωσε ότι μερικές φορές οι άνθρωποι δεν απαντούν καθόλου σε μια ειδοποίηση για τη λίστα αναμονής ή χρειάζονται πολύ χρόνο για να απαντήσουν.

Αυτό φέρνει τον οικοδεσπότη σε δύσκολη θέση, αν το άτομο αποφασίσει να εμφανιστεί, αφού πιθανότατα υπάρχουν και άλλα άτομα στη λίστα αναμονής.

Φέρνετε περισσότερα άτομα από όσα έχετε κλείσει στο τραπέζι σας

«Ένα από τα προβλήματα είναι να εμφανίζεσαι με περισσότερα άτομα στην παρέα σου απ’ όσα έχεις κλείσει», είπε η Brown, «αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά».

«Και τότε πρέπει να αγωνιστούμε για να τα καταφέρουμε», πρόσθεσε.

Αν χρειαστεί να φέρετε ένα επιπλέον άτομο, ενημερώστε το εστιατόριο εκ των προτέρων, δήλωσε ο Murphy.

«Επειδή μπαίνοντας στην μπροστινή πόρτα και λέγοντας «Ω, είμαστε πέντε αντί για τέσσερις» αλλάζει όλο το τοπίο σχετικά με το τι είδους τραπέζι μπορούμε να σας προσφέρουμε», σημείωσε ο Murphy.

Το ίδιο ισχύει και για το αίτημα για ένα συγκεκριμένο τραπέζι, δήλωσε ο Murphy. Αν είστε μια παρέα δύο ατόμων, δεν μπορείτε να ζητήσετε απλώς ένα τραπέζι για τέσσερις όταν φτάσετε στο εστιατόριο. Αν θέλετε ένα συγκεκριμένο σημείο, θα πρέπει επίσης να το γνωστοποιήσετε εκ των προτέρων.

«Γιατί δεν μπορώ να καθίσω σε εκείνο το άδειο τραπέζι;»

Τα εστιατόρια δέχονται άτομα που έρχονται χωρίς κράτηση όταν μπορούν, αλλά συχνά τα τραπέζια μπορεί να είναι κατειλημμένα (ακόμη και όταν είναι άδεια), δήλωσε ο Murphy. Και, σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει ένα πράγμα που δεν πρέπει να κάνετε.

«Έρχεστε μέσα και το εστιατόριο είναι αρκετά άδειο – είναι νωρίς το βράδυ, ας πούμε, και πρέπει να σας πω: «Ω, όχι, δεν έχουμε πολύ χώρο αυτή τη στιγμή», και κάποιος κοιτάζει γύρω γύρω και λέει: «Λοιπόν, τι θα γίνει με αυτό το τραπέζι;» είπε ο Murphy.

Με άλλα λόγια, επειδή είναι 5 μ.μ. και υπάρχουν άδεια τραπέζια δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κρατήσεις για αυτές τις θέσεις – «υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που έχουν κάνει κράτηση», είπε.

«Αυτό είναι λίγο αγενές και κατά κάποιο τρόπο στερείται κάποιας κατανόησης ότι ενώ το εστιατόριο μπορεί να φαίνεται άδειο αυτή τη στιγμή, σε μισή ή μία ώρα θα είναι γεμάτο», δήλωσε ο Murphy, «και πρέπει να κρατήσουμε αυτά τα τραπέζια για τους ανθρώπους που έχουν κάνει κράτηση σε εμάς».

Με πληροφορίες από: Huffpost.com | Κεντρική φωτογραφία θέματος: Waiting…

Must in

Απότομη πτώση στα αποθέματα γλυκού νερού – Ανησυχία για παγκόσμια ξηρασία

Η ποσότητα γλυκού νερού που χάθηκε σε μια δεκαετία ξεπερνά κατά 35.000 φορές τη λίμνη του Μαραθώνα. Η προειδοποίηση του ΟΗΕ και ο ρόλος της κλιματικής αλλαγής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024