Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Γιατί οι ιδιοκτήτες τους τα εγκαταλείπουν, επιστρέφοντας στο φυσικό αέριο
Οι εταιρείες αυτοκινήτων προσπαθούν ήδη να προσαρμοστούν σε μια ξαφνική αλλαγή στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων για να προσελκύσουν περισσότερους νέους πελάτες.
Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από τη McKinsey διαπίστωσε ότι το 46% των Αμερικανών που έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν πιθανό να επιστρέψουν σε ένα όχημα που κινείται με φυσικό αέριο, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 29% των ιδιοκτητών EV που δήλωσαν ότι πιθανότατα θα επέστρεφαν σε κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οι ερωτηθέντες, σύμφωνα με το Business Insider, δήλωσαν ότι ο κύριος λόγος για την εγκατάλειψη των ηλεκτρικών οχημάτων τους ήταν η έλλειψη υποδομής φόρτισης. Άλλα ζητήματα φόρτισης που βρίσκονται ψηλά στη λίστα περιελάμβαναν την έλλειψη φόρτισης στο σπίτι και τον αντίκτυπο της οδήγησης μεγάλων αποστάσεων.
Η επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων έχει κλονίσει τους πάντες, από τη Ford έως την Tesla
Το άγχος της αυτονομίας και η πρόσβαση σε υποδομές φόρτισης θεωρούνται εδώ και καιρό μεγάλα εμπόδια στην υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά η συνειδητοποίηση ότι αυτά τα ίδια ζητήματα μπορεί να οδηγήσουν τους σημερινούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με μπαταρία πίσω σε αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο είναι ένα νέο πλήγμα για την ήδη δύσκολη μετάβαση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενώ υπάρχουν πολλοί αγοραστές που ενδιαφέρονται για ένα ηλεκτρικό όχημα, οι επιλογές προς πώληση είναι συχνά πολύ μεγάλες, πολύ ακριβές ή δεν είναι αρκετά πρακτικές για να αντικαταστήσουν ένα αυτοκίνητο που κινείται με φυσικό αέριο.
Στραβοτιμονιές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Οι εταιρείες αυτοκινήτων προσπαθούν ήδη να προσαρμοστούν σε μια ξαφνική αλλαγή στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων για να προσελκύσουν περισσότερους νέους πελάτες. Η επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων έχει κλονίσει τους πάντες, από τη Ford έως την Tesla, μειώνοντας τις πωλήσεις και αναγκάζοντας τα στελέχη να επανεξετάσουν τα μακροπρόθεσμα σχέδιά τους για ηλεκτρικά οχήματα.
Ενώ η βιομηχανία έχει κάνει μεγάλα βήματα στην αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων και στους χρόνους φόρτισης της μπαταρίας, οι τεράστιες τρύπες υποδομής καθιστούν ορισμένες περιοχές σχεδόν αδύνατες στην πλοήγηση χωρίς κινητήρα αερίου.
Η μελέτη της McKinsey διαπίστωσε ότι αυτό το ζήτημα είναι ιδιαίτερα οξύ στις ΗΠΑ, οι οποίες είχαν το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι σκέφτονταν να εγκαταλείψουν το EV τους. (Η Αυστραλία ήταν στην πρώτη θέση, με το 49% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ήταν πιθανό να επιστρέψουν.)
Απαιτείται γκάζι στις υποδομές φόρτισης
Η υψηλή θέση της Αμερικής στην λίστα… εγκατάλειψης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Η υποδομή φόρτισης στις ΗΠΑ είναι εδώ και καιρό ένα καυτό ζήτημα, το οποίο έχει καθυστερήσει τις προσπάθειες για την κατασκευή περισσότερων φορτιστών.
Αν και η ώθηση από την αυτοκινητοβιομηχανία για τη χρηματοδότηση υποδομών φόρτισης οδήγησε σε έκρηξη των δημόσιων σταθμών φόρτισης τα τελευταία δύο χρόνια, αυτές ήταν σε μεγάλο βαθμό επιχειρήσεις που έχασαν χρήματα.
Η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει διαθέσει 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για υποδομές φόρτισης και έχει πει ότι θα προσθέσει 500.000 σταθμούς φόρτισης EV έως το 2030. Αλλά αυτή η προσπάθεια έχει εξελιχθεί αργά μέχρι στιγμής, με λίγους σταθμούς να λειτουργούν από τότε που εγκρίθηκε η χρηματοδότηση πριν από δύο χρόνια.
Πηγή: OT
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Χτύπημα Ουκρανίας στη Ρωσία με αμερικανικούς πυραύλους ATACMS;
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου