Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
«Το κοινό θέλει περισσότερες ποιοτικές εκπομπές» λέει ο CEO του Netflix για τις αυξήσεις

«Το κοινό θέλει περισσότερες ποιοτικές εκπομπές» λέει ο CEO του Netflix για τις αυξήσεις

Το μοντέλο στο οποίο προσανατολίζεται η εταιρεία

Το σκεπτικό της Netflix πίσω από τις αυξήσεις των τιμών για τη συνδρομητική υπηρεσία streaming χωρίς διαφημίσεις της εταιρείας εξήγησε ο συν-διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς.

Ο Πίτερς δήλωσε στο The Verge ότι οι πολλαπλές αυξήσεις των τιμών στα πακέτα χωρίς διαφημίσεις τα τελευταία χρόνια είναι μια προσπάθεια να προσφέρει στους καταναλωτές μια ευρύτερη γκάμα επιλογών, οι οποίες απαιτούν πρόσθετες επενδύσεις.

«Θέλουν μεγαλύτερη ποικιλία εκπομπών, θέλουν περισσότερες ποιοτικές εκπομπές, οπότε αυτή είναι η δουλειά μας», δήλωσε ο Πίτερς. «Αν το κάνουμε αυτό καλά, περιστασιακά θα ζητήσουμε από τα μέλη να πληρώσουν λίγο παραπάνω για να διατηρήσουμε αυτήν την ποιότητα».

Πως άλλαξε η πολιτική τιμών του Netflix

Τον περασμένο Ιούλιο, ο γίγαντας του streaming εγκατέλειψε το πρόγραμμα Basic, που μέχρι πρότινος ήταν η φθηνότερη επιλογή χωρίς διαφημίσεις στα 11,99 δολάρια το μήνα, αφήνοντας τους συνδρομητές να επιλέξουν μεταξύ του προγράμματος Standard χωρίς διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 3,50 δολάρια παραπάνω, ή του πιο προσιτού προγράμματος Standard with Ads, το οποίο κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα. Θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν το ακριβότερο πακέτο του Netflix, το Premium χωρίς διαφημίσεις, το οποίο αυξήθηκε από 19,99 σε 22,99 δολάρια το μήνα τον περασμένο Οκτώβριο.

Όταν ρωτήθηκε αν το Netflix στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των θεατών στην κατηγορία διαφημίσεων, ο Πίτερς απάντησε ότι «σίγουρα δεν είναι αυτός ο στόχος». «Αυτό που θα έλεγα είναι ότι η δουλειά μας είναι να προσθέσουμε περισσότερη αξία στην υπηρεσία ψυχαγωγίας που προσφέρουμε», είπε.

Παρόλο που το Netflix μπορεί να μην σκοπεύει να κατευθύνει τους πελάτες τους στο διαφημιστικό του πρόγραμμα, ο Πίτερς ελπίζει να μειώσει τις διαφημίσεις με την πάροδο του χρόνου και να «παρέχει διαφημίσεις υψηλότερης συνάφειας και αξίας».

Το Netflix ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου, αυξάνοντας τους συνδρομητές κατά 9,33 εκατομμύρια παγκοσμίως και κερδίζοντας 9,37 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.

Πηγή: ot.gr

Must in

Ολυμπιακός: Η «kalimera» με… Φαλ και Φουρνιέ να πανηγυρίζουν (vid)

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός δημοσίευσε την καθιερωμένη καλημέρα της στα social media, με πρωταγωνιστές του Μουστάφα Φαλ και Εβάν Φουρνιέ σε… πανηγυρικό κλίμα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο