«Το κοινό θέλει περισσότερες ποιοτικές εκπομπές» λέει ο CEO του Netflix για τις αυξήσεις
Το μοντέλο στο οποίο προσανατολίζεται η εταιρεία
Το σκεπτικό της Netflix πίσω από τις αυξήσεις των τιμών για τη συνδρομητική υπηρεσία streaming χωρίς διαφημίσεις της εταιρείας εξήγησε ο συν-διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς.
Ο Πίτερς δήλωσε στο The Verge ότι οι πολλαπλές αυξήσεις των τιμών στα πακέτα χωρίς διαφημίσεις τα τελευταία χρόνια είναι μια προσπάθεια να προσφέρει στους καταναλωτές μια ευρύτερη γκάμα επιλογών, οι οποίες απαιτούν πρόσθετες επενδύσεις.
«Θέλουν μεγαλύτερη ποικιλία εκπομπών, θέλουν περισσότερες ποιοτικές εκπομπές, οπότε αυτή είναι η δουλειά μας», δήλωσε ο Πίτερς. «Αν το κάνουμε αυτό καλά, περιστασιακά θα ζητήσουμε από τα μέλη να πληρώσουν λίγο παραπάνω για να διατηρήσουμε αυτήν την ποιότητα».
Πως άλλαξε η πολιτική τιμών του Netflix
Τον περασμένο Ιούλιο, ο γίγαντας του streaming εγκατέλειψε το πρόγραμμα Basic, που μέχρι πρότινος ήταν η φθηνότερη επιλογή χωρίς διαφημίσεις στα 11,99 δολάρια το μήνα, αφήνοντας τους συνδρομητές να επιλέξουν μεταξύ του προγράμματος Standard χωρίς διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 3,50 δολάρια παραπάνω, ή του πιο προσιτού προγράμματος Standard with Ads, το οποίο κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα. Θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν το ακριβότερο πακέτο του Netflix, το Premium χωρίς διαφημίσεις, το οποίο αυξήθηκε από 19,99 σε 22,99 δολάρια το μήνα τον περασμένο Οκτώβριο.
Όταν ρωτήθηκε αν το Netflix στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των θεατών στην κατηγορία διαφημίσεων, ο Πίτερς απάντησε ότι «σίγουρα δεν είναι αυτός ο στόχος». «Αυτό που θα έλεγα είναι ότι η δουλειά μας είναι να προσθέσουμε περισσότερη αξία στην υπηρεσία ψυχαγωγίας που προσφέρουμε», είπε.
Παρόλο που το Netflix μπορεί να μην σκοπεύει να κατευθύνει τους πελάτες τους στο διαφημιστικό του πρόγραμμα, ο Πίτερς ελπίζει να μειώσει τις διαφημίσεις με την πάροδο του χρόνου και να «παρέχει διαφημίσεις υψηλότερης συνάφειας και αξίας».
Το Netflix ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου, αυξάνοντας τους συνδρομητές κατά 9,33 εκατομμύρια παγκοσμίως και κερδίζοντας 9,37 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
Πηγή: ot.gr
- Γάζα: 28 Παλαιστίνιοι νεκροί από επιθέσεις του Ισραήλ – Οι οκτώ σε σχολείο
- Σαμάτα: «Μπορώ να πεθάνω στο γήπεδο για την αγάπη του κόσμου»
- «Οι νέοι ηγέτες της Συρίας θα εκδιώξουν τις κουρδικές δυνάμεις», λέει η Τουρκία
- Η συγγραφέας του It Ends With Us παίρνει θέση για τη μήνυση της Μπλέικ Λάιβλι
- Αμφιλοχία: Νεκρός 27χρονος οδηγός που έπεσε με το αυτοκίνητό του στον Αμβρακικό Κόλπο
- Τίμοθι Σαλαμέ: Περήφανος για τον ρόλο του ως Μπομπ Ντίλαν στην ταινία «A Complete Unknown»