«Το κοινό θέλει περισσότερες ποιοτικές εκπομπές» λέει ο CEO του Netflix για τις αυξήσεις
Το μοντέλο στο οποίο προσανατολίζεται η εταιρεία
Το σκεπτικό της Netflix πίσω από τις αυξήσεις των τιμών για τη συνδρομητική υπηρεσία streaming χωρίς διαφημίσεις της εταιρείας εξήγησε ο συν-διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς.
Ο Πίτερς δήλωσε στο The Verge ότι οι πολλαπλές αυξήσεις των τιμών στα πακέτα χωρίς διαφημίσεις τα τελευταία χρόνια είναι μια προσπάθεια να προσφέρει στους καταναλωτές μια ευρύτερη γκάμα επιλογών, οι οποίες απαιτούν πρόσθετες επενδύσεις.
«Θέλουν μεγαλύτερη ποικιλία εκπομπών, θέλουν περισσότερες ποιοτικές εκπομπές, οπότε αυτή είναι η δουλειά μας», δήλωσε ο Πίτερς. «Αν το κάνουμε αυτό καλά, περιστασιακά θα ζητήσουμε από τα μέλη να πληρώσουν λίγο παραπάνω για να διατηρήσουμε αυτήν την ποιότητα».
Πως άλλαξε η πολιτική τιμών του Netflix
Τον περασμένο Ιούλιο, ο γίγαντας του streaming εγκατέλειψε το πρόγραμμα Basic, που μέχρι πρότινος ήταν η φθηνότερη επιλογή χωρίς διαφημίσεις στα 11,99 δολάρια το μήνα, αφήνοντας τους συνδρομητές να επιλέξουν μεταξύ του προγράμματος Standard χωρίς διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 3,50 δολάρια παραπάνω, ή του πιο προσιτού προγράμματος Standard with Ads, το οποίο κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα. Θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν το ακριβότερο πακέτο του Netflix, το Premium χωρίς διαφημίσεις, το οποίο αυξήθηκε από 19,99 σε 22,99 δολάρια το μήνα τον περασμένο Οκτώβριο.
Όταν ρωτήθηκε αν το Netflix στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των θεατών στην κατηγορία διαφημίσεων, ο Πίτερς απάντησε ότι «σίγουρα δεν είναι αυτός ο στόχος». «Αυτό που θα έλεγα είναι ότι η δουλειά μας είναι να προσθέσουμε περισσότερη αξία στην υπηρεσία ψυχαγωγίας που προσφέρουμε», είπε.
Παρόλο που το Netflix μπορεί να μην σκοπεύει να κατευθύνει τους πελάτες τους στο διαφημιστικό του πρόγραμμα, ο Πίτερς ελπίζει να μειώσει τις διαφημίσεις με την πάροδο του χρόνου και να «παρέχει διαφημίσεις υψηλότερης συνάφειας και αξίας».
Το Netflix ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου, αυξάνοντας τους συνδρομητές κατά 9,33 εκατομμύρια παγκοσμίως και κερδίζοντας 9,37 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
Πηγή: ot.gr
- Στη φυλακή ο 19χρονος που σκότωσε το 5χρονο παιδί στο Μαρκόπουλο
- Τασούλας για εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Είναι στενάχωρο, πρώτη φορά δεν ισχύει η ψήφος του εκλογικού σώματος
- Πλατεία Εξαρχείων: Ξηλώνονται οι παράνομες λαμαρίνες του Μετρό μετά από δικαστική απόφαση
- Τα κοστούμια της ταινίας «Wicked» – Το νέο υλικό των παραμυθιών
- Παναθηναϊκός: Στην τελική ευθεία για Παναιτωλικό – Επέστρεψαν οι διεθνείς εκτός του Πελίστρι
- Νεκρός 30χρονος από ρίψη ρουκέτας στην πόλη Ναχαρίγια του Ισραήλ