Επέκταση εγγύησης για τις μπαταρίες των plug-in hybrid Ferrari
Νέα πακέτα εγγύησης που προβλέπουν την αντικατάσταση των μπαταριών στα οκτώ και στα δεκαέξι έτη θα προσφέρει η Ferrari για τα plug-in υβριδικά μοντέλα της
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την μεταπωλητική αξία των plug-in υβριδικής τεχνολογίας αυτοκινήτων της για τους ιδιοκτήτες τους η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε δύο προγράμματα επέκτασης εγγύησης των αυτοκινήτων της τα οποία προβλέπουν την αντικατάσταση της μπαταρίας με την οποία εφοδιάζονται, στα οκτώ αλλά και στα δεκαέξι έτη.
Όπως σημειώνει το Maranello, τα δύο προγράμματα εγγύησης εξακολουθούν να ισχύουν ανεξαρτήτως από το αν μια plug-in υβριδική Ferrari αλλάξει χέρια και στοχεύουν «στη διατήρηση των επιδόσεων και την “ανωτερότητα”» των plug-in υβριδικών μοντέλων της Ferrari.
Αυτονόητα τα νέα προγράμματα επέκτασης εγγύησης λειτουργούν συμπληρωματικά στην πενταετή εγγύηση που προσφέρει ήδη η Ferrari για τα κινητήρια σύνολα και τα εξαρτήματα τους στην περίπτωση των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων. Επίσης θα υπάρχει η δυνατότητα ενός ακόμα πιο ολοκληρωμένου πακέτου επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης για το σύνολο του αυτοκινήτου και τα βασικά εξαρτήματα του κινητήρα το οποίο θα είναι ανανεώσιμο με μεταβλητή διάρκεια από δύο έως τέσσερα έτη.
Eπιπλέον όπως επισημαίνουν οι Ιταλοί αν υπάρξει κάποια εξέλιξη σε ό,τι αφορά την τεχνολογία μπαταριών που αξιοποιούνται, εφόσον είναι συμβατή, θα φροντίσουν να την εντάξουν στο αυτοκίνητο, διασφαλίζοντας, σε κάθε περίπτωση, ότι οι ιδιοκτήτες Ferrari θα έχουν στη διάθεσή τους ένα νέο, εξάρτημα αιχμής που θα προσφέρει πάντα υψηλές επιδόσεις.
Φυσικά τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης για την μπαταρία δεν θα είναι δωρεάν με τις αρχικές πληροφορίες να κάνουν λόγο για κόστος 7.000 ευρώ ετησίως. Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η ιταλική φίρμα αναμένεται να πράξει κάτι ανάλογο και με την πρώτη ηλεκτροκίνητη πρότασή της η οποία αναμένεται από την επόμενη χρονιά.
Προς το παρόν ωστόσο προφανώς τα νέα προγράμματα θα ισχύσουν για τις SF90 Stradale και την 296 GTS που ενσωματώνουν plug-in υβριδική τεχνολογία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις