Τετάρτη 03 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Το κορίτσι του «Hawk Tuah» δέχεται αηδιαστικές προτάσεις από όταν έγινε viral

Το κορίτσι του «Hawk Tuah» δέχεται αηδιαστικές προτάσεις από όταν έγινε viral

Η Hailey Welch περιγράφει το πώς το viral κλιπ έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή της.

Όταν έγινε viral ένα βίντεο που την έδειχνε να επινοεί το «hawk tuah» για να περιγράψει ποια οικεία πράξη εξιτάρει τους άντρες σύμφωνα με την εμπειρία της, η Hailey Welch σκέφτηκε να κρατήσει τον εαυτό της κρυμμένο από τις μάζες.

Η 21χρονη είχε μόλις εγκαταλείψει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εργαζόταν σε ένα εργοστάσιο ελατηρίων κρεβατιών στην πόλη της, το Τενεσί, όταν έμαθε ότι είχε επιτύχει ένα επίπεδο διαδικτυακής δημοσιότητας που παρείχε έναν σχετικά ευχάριστο αντιπερισπασμό

Τότε κυκλοφόρησε η φήμη ότι η γυναίκα στο βίντεο ήταν στην πραγματικότητα η κόρη ενός θρησκευτικού ηγέτη που είχε δήθεν «ταπεινωθεί». Η προσοχή είχε προκαλέσει την απόλυση της γυναίκας από τη δουλειά της στην εκπαίδευση, σύμφωνα με μια άλλη φήμη. Και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης άρχισαν να δημιουργούν ψεύτικους λογαριασμούς με φωτογραφίες της.

Η viral ατάκα

Η Welch άλλαξε γνώμη σχετικά με το να κρατήσει χαμηλό προφίλ και βγήκε για πρώτη φορά μπροστά τη Δευτέρα στο podcast Plan Bri Uncut, διέψευσε όλα όσα είχαν ειπωθεί για εκείνη πριν ως ψεύδη – και περιέγραψε λεπτομερώς πώς το βίντεο κλιπ έχει ανατρέψει τη ζωή της, από cameos δίπλα σε διασημότητες μέχρι προσφορές από αγνώστους να αγοράσουν ένα δείγμα από το σάλιο της.

Η εταιρεία φέρεται να είχε πουλήσει σχεδόν αμέσως εμπορεύματα αξίας άνω των 65.000 δολαρίων – αν και την Τρίτη ο ιδιοκτήτης Jason Poteete δήλωσε ότι η Fathead Threads ήταν τόσο απασχολημένη προσπαθώντας να καλύψει τη ζήτηση για τα προϊόντα της που δεν είχε χρόνο να υπολογίσει ακριβή απολογισμό των πωλήσεων

Η 21χρονη είχε μόλις εγκαταλείψει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εργαζόταν σε ένα εργοστάσιο ελατηρίων κρεβατιών στην πόλη της, το Τενεσί, όταν έμαθε ότι είχε επιτύχει ένα επίπεδο διαδικτυακής δημοσιότητας που παρείχε έναν σχετικά ευχάριστο αντιπερισπασμό για μια χώρα που παλεύει με ακραία καιρικά φαινόμενα που τροφοδοτούνται από κλιματική κρίση, καθώς και με έναν ακόμη αμφιλεγόμενο κύκλο προεδρικών εκλογών.

Προερχόταν από ένα βίντεο στο Instagram στις 11 Ιουνίου που δημοσίευσαν οι YouTubers Tim & Dee TV και το οποίο έδειχνε μια συνέντευξη στο δρόμο στο Νάσβιλ του Τενεσί με δύο γυναίκες των οποίων τα ονόματα δεν αποκαλύφθηκαν.

Όπως σημείωσε το KnowYourMeme.com, η Welch ρωτήθηκε: «Ποια είναι μια κίνηση στο κρεβάτι που κάνει έναν άντρα να τρελαίνεται κάθε φορά;».

Εκείνη απάντησε με ένα χαχανητό, προφανή υπαινιγμό για το στοματικό σεξ, λέγοντας: «Πρέπει να κάνεις αυτό το hawk tuah και να φτύσεις σε αυτό το πράγμα – με καταλαβαίνεις».

«Όχι, μην το κάνεις»

Σε σύντομο χρονικό διάστημα, το κλιπ αντήχησε σε ολόκληρο τον ψηφιακό κόσμο, πολύ πέρα από τα memes που βασίζονται σε λογοπαίγνια και αποτελούν την αιμοδοσία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τελικά, εν μέσω μιας εμμονής ορισμένων να μάθουν ποια ήταν η κοπέλα στο διαβόητο βίντεο, άρχισαν να διαρρέουν στοιχεία για την ταυτότητα της Welch. Και μέχρι τα τέλη Ιουνίου, είχε συνάψει συμφωνία με την εταιρεία Fathead Threads για καπέλα που θα έγραφαν την «υγρή» φράση που αναπαρήγαγε.

Η εταιρεία φέρεται να είχε πουλήσει σχεδόν αμέσως εμπορεύματα αξίας άνω των 65.000 δολαρίων – αν και την Τρίτη ο ιδιοκτήτης Jason Poteete δήλωσε ότι η Fathead Threads ήταν τόσο απασχολημένη προσπαθώντας να καλύψει τη ζήτηση για τα προϊόντα της που δεν είχε χρόνο να υπολογίσει ακριβή απολογισμό των πωλήσεων, τις οποίες μοιράζεται με την Welch.

Τη Δευτέρα, η Welch δήλωσε ότι «ο τύπος [που] φτιάχνει τα καπέλα μου» έλαβε μια προσφορά ύψους 600 δολαρίων για να φτύσει σε ένα βάζο και να το στείλει στον ενδιαφερόμενο.

«Αυτό είναι απλά αηδιαστικό, έτσι δεν είναι» δήλωσε η Welch στο Plan Bri Uncut, παρομοιάζοντας την προσφορά με εκείνους που ενδιαφέρονται να αγοράσουν τα χρησιμοποιημένα εσώρουχα των social media influencers που βρίσκουν ελκυστικά. «Και σκέφτηκα, ‘Θα έπρεπε να το κάνω;’. Μετά είπα: «Όχι, μην το κάνεις».

*Με πληροφορίες από Guardian

Sports in

Ο Ολυμπιακός εναντίον του Μίτσελ και η μέθοδος του Μεντιλίμπαρ

Τέσσερα φιλικά ο Ολυμπιακός στην Ολλανδία. Το ένα απέναντι στη νέα ομάδα του Μίτσελ που…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 03 Ιουλίου 2024