Pagani Huayra Epitome: Ελίτ ανησυχίες
Η ιταλική φίρμα δημιούργησε μια νέα παραλλαγή του Huayra με μηχανικό κιβώτιο επτά σχέσεων
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
ΗPagani φημίζεται για την ικανότητά της να παραδίδει ιδιαίτερα εξωτικά τετράτροχα που ελάχιστοι έχουν τη δυνατότητα ακόμα και να αντικρύσουν. Το τελευταίο της δημιούργημα αποτελεί προφανώς μια νέα έκδοση του Huayra η οποία εξίσου προφανώς, κατ΄απαίτηση κάποιου πελάτη της ιταλικής φίρμας εφοδιάστηκε με ένα παραδοσιακό μηχανικό κιβώτιο αποτελώντας το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της με την συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα.
Το όνομα της νέας έκδοσης είναι Epitome και την υλοποίησή της ανέλαβε το τμήμα ειδικών αποστολών της Pagani, με την χαριτωμένη ονομασία Grandi Complicazioni υπεύθυνο εξίσου για την περσινή υπερβατική έκδοση Imola Roadster αλλά και για κάθε εξαιρετικά περιορισμένου αριθμού έκδοση της ιταλικής φίρμας.
Σε ό,τι αφορά την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου μοντέλου, το μηχανικό κιβώτιο πρόκειται ένα επτά σχέσεων σύστημα μετάδοσης με την υπογραφή της βρετανικής Xtrac το οποίο αξιοποιεί ένα πολύδισκο συμπλέκτη σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και συνδυάζεται με βελτιώσεις που διασφαλίζουν υψηλότερη απόκριση από τον κινητήρα.
Τον συγκεκριμένο ρόλο αναλαμβάνει ο γνωστός διπλά υπετροφοδοτούμενος V12 των 6,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 864 ίππους και 1.100 Nm ροπής κατασκευασμένο από την AMG.
H Pagani έχει παρέμβει επίσης και στη γεωμετρία της ενεργής ανάρτησης προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα «pitch and roll» κατά την επιτάχυνση και τις στροφές υπό πίεση.
Επιπλέον των συγκεκριμένων αλλαγών το Epitome διαθέτει ανασχεδιασμένη όψη και προφυλακτήρες με την πρώτη να διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ένα μεγαλύτερο, ανασχεδιασμένο splitter το οποίο υπόσχεται αυξημένη παραγωγή της κάθετης δύναμης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις