Σάββατο 06 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Social media: Ξεχάστε το Instagram και το TikTok – Aυτός είναι ο νέος βασιλιάς

Social media: Ξεχάστε το Instagram και το TikTok – Aυτός είναι ο νέος βασιλιάς

Η νέα εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης είναι το «πνευματικό παιδί» της 27χρονης Tiffany «TZ» Zhong

Υπάρχει μια νέα εφαρμογή στην αγορά, η οποία κάνει «θραύση» στα social media.

Το Noplace, μια λειτουργία που βασίζεται σε κείμενο και είναι σαν το MySpace και το Twitter να έκαναν ένα… μωρό Gen Z, κυριαρχεί στα charts του Apple App Store αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, το οποίο αναφέρεται στην επιδραστικότητα των social media.

Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης είναι το «πνευματικό παιδί» της 27χρονης ιδρύτριας και επενδύτριας Tiffany «TZ» Zhong, της οποίας η τεχνολογική καριέρα απογειώθηκε στα τέλη της εφηβείας της.

Αντί να αγχώνεστε με προσεκτικά επιμελημένες αναρτήσεις, η εφαρμογή ενθαρρύνει τους χρήστες να μοιράζονται τις σκέψεις τους που πηγάζουν από τη ροή της συνείδησής τους απευθείας.

Οι άνθρωποι μπορούν επίσης να δημιουργήσουν ένα προσαρμόσιμο προφίλ με χρωματικό συνδυασμό για να εμφανίζουν τι ακούν, τι βλέπουν, τι τρώνε, τι κάνουν και τι αισθάνονται.

Social media: Τα «αστέρια» της εφαρμογής

Η εφαρμογή σας επιτρέπει να συνδεθείτε με άλλους χρήστες με βάση τα κοινά σας ενδιαφέροντα – ή «αστέρια», όπως τα αποκαλεί η εφαρμογή. Μόλις προσθέσετε τις νέες σας συνδέσεις, μπορείτε να καρφιτσώσετε τους 10 καλύτερους φίλους σας στο προφίλ σας και να χρησιμοποιήσετε την ροή μόνο για φίλους.

Σύμφωνα με την περιγραφή της στο App Store, έχει ως στόχο να θυμίσει την εποχή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, προτού κυριαρχήσουν οι «αλγόριθμοι και οι διαφημίσεις».

Επίσης, δεν είναι η πρώτη φορά που η Noplace βρίσκεται στο προσκήνιο. Νωρίτερα φέτος, η εφαρμογή συγκέντρωσε 500.000 άτομα στη λίστα αναμονής πριν από την κυκλοφορία της, αφού δημιούργησε διαφημιστικό ενδιαφέρον μέσω των viral TikToks.

Καθώς οι χρήστες κουράζονται από τους εδραιωμένους γίγαντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το Snapchat και το TikTok, νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει στην αρένα, διεκδικώντας μια ευκαιρία.

Το 2020, ήταν το Clubhouse, το 2022, ήταν το BeReal (το οποίο πρόσφατα πωλήθηκε για 500 εκατομμύρια ευρώ) και το 2023, υπήρξε μια πλημμύρα εφαρμογών από το Lapse μέχρι το Lemon8 της ByteDance, που είχαν την τιμητική τους.

«Όλοι μας απλώς ανταγωνιζόμαστε για την προσοχή των ανθρώπων, ειδικά την προσοχή και τον χρόνο της γενιάς Z», δήλωσε η Zhong στο Business Insider.

Πώς να δημιουργήσετε μια viral εφαρμογή

Ενώ το Noplace είχε σχεδόν μισό εκατομμύριο χρήστες στη λίστα αναμονής του μόλις τον περασμένο μήνα, η εφαρμογή δοκιμάζεται για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και μάλιστα είχε διαφορετικό όνομα.

Η Zhong άρχισε να δοκιμάζει την εφαρμογή, που τότε ονομαζόταν Nospace, στα τέλη του 2023 με έναν μικρότερο αριθμό χρηστών που θα έπρεπε να περιμένουν και να λαμβάνουν κωδικούς πρόσκλησης για να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή.

«Όταν αρχίσαμε να κάνουμε λίστες αναμονής, ήταν στην πραγματικότητα ένας τρόπος για τους ανθρώπους να κάνουν κράτηση του ονόματος χρήστη τους», δήλωσε η Zhong, ενώ σημείωσε ότι «Ήθελα οι άνθρωποι να αισθάνονται ενθουσιασμένοι και από νωρίς».

Το Instagram και το TikTok προσπαθούν να επαναφέρουν το «κοινωνικό» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με νέες λειτουργίες για στενούς φίλους

Μπορούν τα…αστέρια να προβλέψουν το χρηματιστήριο; Η γενιά Z το πιστεύει.

Η ίδια και η μικρή της ομάδα των επτά ατόμων συνέχισαν να δοκιμάζουν την εφαρμογή σε ένα κλειστό περιβάλλον, το οποίο τους επέτρεψε να επαναλάβουν γρήγορα, να αφαιρέσουν τα περιττά χαρακτηριστικά, να πλοηγηθούν με εμπιστοσύνη και ασφάλεια και «να ενισχύσουν διπλά τα πράγματα που λειτουργούν», πρόσθεσε η Zhong.

Την ώρα που η εφαρμογή κέρδιζε δημοτικότητα, τον Απρίλιο, η Zhong έλαβε επιστολή παύσης και αποχής από μια άλλη εταιρεία. Η Zhong αρνήθηκε να κατονομάσει την εταιρεία, αλλά μπορεί κανείς να κάνει εικασίες.

Η αλλαγή ονόματος

Έτσι, η Nospace άλλαξε το όνομά της. Εκμεταλλεύτηκε επίσης το θέαμα και στράφηκε στο TikTok για να διαφημίσει τη διαδικασία μετονομασίας. Η Zhong είπε ότι έλαβαν χιλιάδες προτάσεις μέχρι που ένας χρήστης της εφαρμογής πρότεινε το Noplace. Οι χρήστες της εφαρμογής στη συνέχεια ψήφισαν για να το εγκρίνουν.

«Ήταν ένα είδος πραγματικά διασκεδαστικής στιγμής μάρκετινγκ για εμάς και ήταν πολύ συνεργατικό», δήλωσε η Zhong, προσθέτοντας ότι «Η ατμόσφαιρα είναι ακριβώς όπως … κανένα μέρος δεν είναι σαν το σπίτι, κανένα μέρος δεν είναι σαν το εδώ».

Οι χρήστες μπορούν να ενισχύουν και να αντιδρούν με emojis στο Noplace.

Αποφυγή της «μόδας»

Καθώς η Zhong έχτισε και συνεχίζει να χτίζει το Noplace, πολλές από τις αποφάσεις προέρχονται απευθείας από την ανατροφοδότηση των χρηστών.

«Ξοδεύω πολύ χρόνο μιλώντας μαζί τους, κατανοώντας πώς αισθάνονται για ορισμένα χαρακτηριστικά, πώς αισθάνονται για το προϊόν, τι τους κάνει να περνούν περισσότερο χρόνο στην εφαρμογή, τι αποκομίζουν από την εφαρμογή», δήλωσε η Zhong.

Παρακολουθεί ιδιαίτερα τη συμπεριφορά των «ισχυρών χρηστών» της Noplace, ορισμένοι από τους οποίους περνούν ακόμη και οκτώ έως 10 ώρες στην εφαρμογή, δήλωσε η Zhong.

Ο στόχος της από την αρχή ήταν «η προώθηση ενός χώρου όπου οι άνθρωποι μπορούν να εκφραστούν» και να βρουν κοινότητα. Και σε μια εποχή που οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δίνουν προτεραιότητα στην ψυχαγωγία έναντι των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων, το Noplace μοιάζει επίκαιρο.

Η σύγκριση με τους…γίγαντες

Η Zhong συνέκρινε την εφαρμογή της με τις καθιερωμένες εφαρμογές όπως το Twitter, το TikTok και ακόμη και το Reddit: «Πολλά από αυτά δεν είναι προσανατολισμένα προς την κοινότητα και είναι περισσότερο απλά η κατανάλωση περιεχομένου και μέσων ενημέρωσης. Το Reddit, για παράδειγμα … είναι πραγματικά καλό για πληροφορίες. Το χρησιμοποιώ για πληροφορίες, όχι για να συνδεθώ με ανθρώπους».

Το Reddit αποτελεί επίσης σημαντική πηγή έμπνευσης για την εφαρμογή της Zhong, καθώς ένας από τους ιδρυτές του Reddit, ο Alexis Ohanian, έχει συμβουλεύσει τη Zhong σχετικά με την εφαρμογή της και η εταιρεία του 776 επένδυσε στην προηγούμενη εταιρεία της, Islands XYZ.

Καθώς η Zhong κοιτάζει μπροστά, ωστόσο, είναι επιφυλακτική ως προς το να ακολουθήσει τα βήματα των γιγάντων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όταν πρόκειται για την κλιμάκωση της εφαρμογής και την προσθήκη περισσότερων χαρακτηριστικών.

«Θέλω να είμαι πολύ προσεκτική ώστε να μην διογκώσω υπερβολικά την εφαρμογή», δήλωσε, προσθέτοντας ότι «Αυτή είναι η κατάληξη πολλών κοινωνικών εφαρμογών».

Παρόλα αυτά, η Noplace σχεδιάζει να επεκτείνει τις λειτουργίες ομαδικής συνομιλίας με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση των συνομιλιών.

Πηγή: ΟΤ

Sports in

Και Βεζένκοφ και… «μπαμ» για τον Ολυμπιακό

Μετά τη «βόμβα» με Βεζένκοφ, στην κορυφή της λίστας του Ολυμπιακού βρίσκεται πλέον ο Εβάν Φουρνιέ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Ιουλίου 2024