Σάββατο 06 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Οι τρόποι που οι τράπεζες διεκδικούν πελάτες - Τα δώρα, οι στόχοι και οι προωθητικές ενέργειες

Οι τρόποι που οι τράπεζες διεκδικούν πελάτες – Τα δώρα, οι στόχοι και οι προωθητικές ενέργειες

Οι τράπεζες με προωθητικές ενέργειες, χρηματικά έπαθλα και ψηφιοποίηση των εργασιών εγγραφής νέων πελατών επιχειρούν να ενισχύσουν τα μερίδια τους

Το μέγεθος της ελληνικής αγοράς, από την οποία προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων για τις τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες, είναι δεδομένο.

Την ίδια στιγμή ο κλάδος δέχεται πιέσεις, ελεγχόμενες μέχρι στιγμής, από τις ξένες ψηφιακές τράπεζες, οι οποίες διεισδύουν ολοένα και περισσότερο στην Ελλάδα, αποκλειστικά με ηλεκτρονικά μέσα, χωρίς τα έξοδα που συνεπάγεται η λειτουργία ενός φυσικού δικτύου καταστημάτων.

Τράπεζες

Η ανάπτυξη λοιπόν του οργανικού εισοδήματος των παραδοσιακών ιδρυμάτων, περνά όχι μόνο από τη διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου, αλλά και από τη διεύρυνσή του, με την προσέλκυση ιδιωτών από τον ανταγωνισμό.

Με αυτά τα δεδομένα, οι συστημικοί όμιλοι έχουν επιδοθεί τους τελευταίους μήνες σε ένα μπαράζ νέων προσφορών, ώστε να καταστούν πρώτη τράπεζα συνεργασίας, για όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες.

Σύμφωνα με πηγή από τον κλάδο, «πρόκειται για μία από τις πτυχές της στρατηγικής που εφαρμόζουμε για την υποστήριξη των εργασιών μας στην Ελλάδα, η οποία αναμένεται να οδηγήσει σε άνθηση του τραπεζικού τουρισμού τα επόμενα χρόνια».

Ποιοτικός στόχος

Σημειώνει ωστόσο, πως «ο στόχος μας δεν είναι αποκλειστικά αριθμητικός. Θα έλεγα ότι είναι περισσότερο ποιοτικός. Αναζητούμε πελάτες, ενεργούς οικονομικά, που δυνητικά ενδιαφέρονται για προϊόντα από όλους τους τομείς. Όχι μόνο καταθετικά, αλλά και επενδυτικά, ασφαλιστικά, χορηγητικά».

Στη λογική αυτή, συμπληρώνει το ίδιο στέλεχος, «το πρώτο βήμα είναι να φέρουμε τον κόσμο στην τράπεζα, πείθοντάς τον σε πρώτη φάση για το άνοιγμα ενός λογαριασμού. Έτσι, στη συνέχεια, μπορούμε να του προτείνουμε λύσεις για τις καθημερινές του ανάγκες, την αποταμίευση ή τη χρηματοδότησή του».

Προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση η ψηφιοποίηση των εργασιών εγγραφής νέων πελατών αποτελεί το πρώτο καθοριστικό βήμα.

Πλέον, ο καθένας μπορεί να ανοίξει λογαριασμό σε μία τράπεζα, με την οποία δεν είχε καμία σχέση στο παρελθόν, από το κινητό του τηλέφωνο, μέσα σε μόλις λίγα λεπτά της ώρας.

Άλλη πηγή υπογραμμίζει ότι τα επόμενα χρόνια ο ανταγωνισμός από τράπεζες του εξωτερικού θα οξυνθεί, καθιστώντας αναγκαίο το χτίσιμο αμυνών.

Η αλήθεια είναι ότι για συγκεκριμένους τύπους συναλλαγών, οι digital banks που προωθούν προϊόντα τους, κατά κύριο λόγο καταθετικούς ταμιευτηρίου και προπληρωμένες κάρτες, στην ελληνική αγορά, είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές σε επίπεδο τιμολόγησης.

Χρηματικά δώρα

Δεν διστάζουν μάλιστα να δώσουν χρηματικά έπαθλα σε όσους τις επιλέξουν, μετά την εγγραφή τους.

Πρόκειται για μία πολιτική που έχουν ήδη υιοθετήσει μέχρι στιγμής δύο ελληνικοί συστημικοί όμιλοι.

Συγκεκριμένα, προσφέρουν αυτήν την περίοδο σε νέους πελάτες από 25 έως 100 ευρώ μέσω των προγραμμάτων επιβράβευσης των καρτών τους, τα οποία μπορούν να εξαργυρώσουν σε οποιαδήποτε συνεργαζόμενη επιχείρηση.

Επιπλέον, όλες οι τράπεζες βελτιώνουν συνεχώς τις παροχές των συστημάτων ανταμοιβής, μέσω των οποίων οι πελάτες τους μπορούν να εξοικονομήσουν σημαντικά ποσά κάθε μήνα από τις συναλλαγές που πραγματοποιούν.

Το όφελος σε ετήσια βάση, ανάλογα με τις πληρωμές και τις καταναλωτικές συνήθειες του καθενός, μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 500 ευρώ, ενισχύοντας τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Οι δημοφιλείς πελάτες

Ταυτόχρονα, σε συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού, οι τράπεζες προσφέρουν καλύτερους όρους στα περισσότερα προϊόντα τους.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχου, οι οποίοι επιλέγοντας ένα λογαριασμό για την είσπραξη κάθε μήνα των απολαβών τους, έχουν μία σειρά από προνόμια σε επίπεδο τιμολόγησης.

Ο λόγος είναι ότι το προφίλ ρίσκου για τις τράπεζες είναι ευνοϊκότερο σε σχέση με τους υπόλοιπους πελάτες, καθώς οι αποδοχές τους είναι διασφαλισμένες από το Δημόσιο.

Ως εκ τούτου, βρίσκονται στην κορυφή της λίστας για τη χορήγηση δανείων, που αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για τον κλάδο τα επόμενα χρόνια.

Επιπλέον, οι μεγαλύτεροι ηλικιακά είναι πιο πιθανό να διαθέτουν καταθέσεις, τις οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν για τη δημιουργία ενός επενδυτικού χαρτοφυλακίου μέσω των σχετικών υπηρεσιών των τραπεζών.

Προνομιακή τιμολόγηση έχουν και όσοι διαθέτουν τουλάχιστον 50.000 – 60.000 ευρώ, οι οποίοι εντάσσονται αυτόματα στην κατηγορία του personal banking.

Μέσω αυτής απολαμβάνουν περισσότερο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και καλύτερους όρους σχεδόν σε όλο το φάσμα των τραπεζικών προϊόντων.

Πηγή: ot.gr

Sports in

Mundo Deportivo: «Οι Ράπτορς θέλουν να κρατήσουν τον Βεζένκοφ»

Δημοσιογράφος της Mundo Deportivo αναφέρθηκε στην υπόθεση του Σάσα Βεζένκοφ επικαλούμενος πηγές από τους Τορόντο Ράπτορς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Ιουλίου 2024