Hγερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι θα μείνει πιστή στο χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινώσει σε σχέση με τα λανσαρίσματα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων παρά την κάμψη που παρατηρείται στην Ευρώπη στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Σύμφωνα με το Albrecht Reimold, μέλος του Δ.Σ της γερμανικής φίρμας η βενζινοκίνητη έκδοση της Macan η οποία έχει ήδη αποσυρθεί από την ευρωπαϊκή αγορά για λόγους που σχετίζονται με τις νεότερες προδιαγραφές κυβερνοασφάλειας, θα σταματήσει να διατίθεται και στον υπόλοιπο κόσμο από τις αρχές του 2026.

«Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική έχει ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής της» δήλωσε χαρακτηριστικά το στέλεχος της γερμανικής φίρμας αιτιολογώντας την συγκεκριμένη απόφαση που αφορά το δημοφιλέστερο βάσει πωλήσεων μοντέλο της γερμανικής φίρμας και η οποία, από το 2026, θα αφήσει το «μονοπώλιο» στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Macan η οποία πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στις αρχές της χρονιάς με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν το αμέσως επόμενο διάστημα.

Καθ΄οδόν σύμφωνα με τον ίδιο βρίσκεται και η πρώτη επταθέσια πρόταση της Porsche η οποία θα αξιοποιήσει την αρχιτεκτονική SSP, παίρνοντας την μορφή ενός SUV και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας από το 2025.

Tα επόμενα μοντέλα που θα λάβουν το ηλεκτρικό βάπτισμα είναι οι Porsche 718 Boxster και Cayman οι οποίες και άμα τη εμφανίσει των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεών τους από την επόμενη χρονιά θα πάψουν να υφίστανται ως βενζινοκίνητες, συνολικά μιας και ήδη από την περασμένη άνοιξη, ανακοινώθηκε ότι η διάθεσή τους στην Ευρώπη θα συνεχιζόταν μέχρι το καλοκαίρι καθώς εξίσου δεν συμβάδιζαν με τα πρωτόκολλα κυβερνοασφάλειας που έχει επιβάλλει η ΕΕ.