Airbnb: Πώς φέσωσαν τον ιδιοκτήτη με 3.500 ευρώ καλώντας στην Κίνα μέσω internet
Ο ιδιοκτήτης του Airbnb κατάλαβε τι έγινε ενάμιση μήνα μετά, όταν έλαβε τον λογαριασμό - Υπάλληλος κατασκευαστικής ο τζαμπατζής πελάτης
Ενάμιση μήνα μετά ανακάλυψε το φέσι που του άφησε ο κινέζος πελάτης που νοίκιασε διαμέρισμα μέσω Airbnb και έκανε τηλεφωνήματα στην Κίνα κόστους 3.500 ευρώ μέσω internet, αποκαλύπτει ο ιδιοκτήτης του σπιτιού και πρόεδρος του συλλόγου διαχειριστών ακινήτων, Ανδρέας Χίου.
«Ή αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου, την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε τα τηλεφωνήματα»
Σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος στην ΕΡΤ, αντιλήφθηκαν το φέσι όταν ήρθε ο λογαριασμός τηλεφώνου. «Ο συγκεκριμένος πελάτης ήταν υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας και προφανώς χρειαζόταν το τηλέφωνο για συσκέψεις και, δεν ξέρω γιατί, δεν τον βόλευε το wifi ή κάτι άλλο». Αυτό που ο κ. Χίου δεν είχε φανταστεί είναι ότι ο πελάτης θα έφερνε μαζί του σταθερή συσκευή με το απαραίτητο βύσμα ώστε να τη συνδέσει σε μία από τις πράσινες υποδοχές του ρούτερ.
«Στις βραχυχρόνιες μισθώσεις δεν χρειάζεται σταθερή συσκευή, αλλά μόνο wifi. Προφανώς ο πελάτης είχε φέρει μαζί του σταθερή συσκευή την οποία συνέδεσε στην πίσω πλευρά του ρούτερ και έκανε κάθε μέρα και επί ώρες τηλεφωνήματα στην Κίνα. Ή αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου, την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε τα τηλεφωνήματα».
Φραγή εξερχομένων κλήσεων η λύση
Ερωτηθείς για το πώς μπορούν να προστατευθούν ιδιοκτήτες ακινήτων από αντίστοιχα φέσια, ο κ. Χίου απάντησε «αυτό που μου είπε ο πάροχος είναι να παίρνουμε κατευθείαν την εταιρεία τηλεφωνίας με την οποία συνεργαζόμαστε και να ζητάμε τηλεφωνικά να γίνει φραγή των εξερχομένων κλήσεων».
Ο κ. Χίου είπε επίσης ότι δοκίμασε να διεκδικήσει τα χρήματα μέσω της AirBnb στην οποία έστειλε τα στοιχεία της υπόθεσης «αλλά προς το παρόν δεν έχει γίνει τίποτα».
Στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι τα ακίνητα μέσω Airbnb είναι ασφαλισμένα μέχρι του ποσού του 1 εκατ. ευρώ για ζημιές που μπορεί να γίνουν μέσα στο ακίνητο. Όμως, όσον αφορά στον λογαριασμό του τηλεφώνου, είπε ότι οι κλήσεις προφανώς υπολογίζονται ως υπηρεσία και δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
Βεβαίως ο κ. Χίου έχει όλα τα στοιχεία του πελάτη, αλλά σε όλα τα τηλέφωνα που κάλεσε αφού πήρε και τον αναλυτικό κατάλογο από τον πάροχο τηλεφωνίας «βγαίνει μια εταιρία που μιλάνε όλοι κινέζικα, δεν έχω βρει κάποιον να μιλάει αγγλικά». Επίσης, όπως λέει, μια νομική διεκδίκηση δεν έχει νόημα καθώς θα έχει πολλαπλάσια κόστη αφού εκτός των άλλων πρέπει να ορίσουν δικηγόρο και στην Κίνα και «μπλέκεις χειρότερα».
«Το ποσό κληθήκαμε να το πληρώσουμε εμείς γιατί το αντιληφθήκαμε αφού έφυγε ο πελάτης» είπε, για το οποίο τελικά έγινε διακανονισμός με τον πάροχο. «Έπεσε κάτω από το μισό και το πληρώνω με δόσεις» συμπλήρωσε.
«Έχουν συμβεί πολλά προβλήματα ειδικά με το ρεύμα» ανέφερε τέλος ο κ. Χίου. «Κυρίως με το air condition και τον θερμοσίφωνα που τον αφήνουν ανοιχτό όλο το 24ωρο».
- Φάμελλος: Να παραδώσουν την έδρα τους Τζάκρη και Πούλου – Η ιστορία θα κρίνει την επιλογή τους
- «Η γη της ελιάς» στο MEGA: Οι εξελίξεις διαδέχονται η μία την άλλη στο αποψινό επεισόδιο
- Εκ νέου κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης για τον Δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης
- Θεσσαλονίκη: Ανείπωτη τραγωδία – Δεκάχρονο παιδί κατέρρευσε μπροστά στη μητέρα του
- ΕΕ: Στα 3,3 εκατ. τόνους τα ευρωπαϊκά αλιεύματα το 2023
- Black Friday: Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της «Μαύρης Παρασκευής»