Τεχνητή νοημοσύνη και εικονική πραγματικότητα στο φάρμακο
Επιμορφωτική ημερίδα Digital4Pharma για την ψηφιακή μετάβαση της φαρμακευτικής αγοράς
- Ακριβότερο και φέτος το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι - Αναλυτικοί πίνακες
- Πώς τα δεδομένα που συλλέγει η Ουκρανία θα εκπαιδεύσουν την ΑΙ του πολέμου
- Επίθεση με μαχαίρι σε δημοτικό σχολείο στο Ζάγκρεμπ - Ένας μαθητής νεκρός και 7 τραυματίες
- Ολα όσα πρέπει να ξέρετε για το πρόγραμμα «Σπίτι μου 2» – Οδηγός με 32 ερωταπαντήσεις
Επίκαιρες πρακτικές, καινοτόμες εμπειρίες και σύγχρονες τάσεις γύρω από την ψηφιακή μετάβαση προς την υβριδική εποχή της φαρμακευτικής αγοράς ανακάλυψαν και συζήτησαν περισσότερα από 200 στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών στην επιμορφωτική δράση Digital4Pharma.
Η δράση διοργανώνεται για 11η χρονιά από την εταιρεία Get2Work, με τη συμμετοχή φέτος, πάνω από 30 φαρμακευτικών εταιρειών.
Η φετινή εκδήλωση, με θέμα «Mind the Gap», πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 9 Ιουλίου, στις εγκαταστάσεις ΟΤΕAcademy στο Μαρούσι.
Την παράσταση«έκλεψε» η εκπαιδευτική πλατφόρμα Cardiobeans του ΑΠΘ, μέσω της οποίας αναπτύχθηκε ψηφιακά μια σημαντική εκπαιδευτική κοινότητα στην Καρδιαγγειακή Ιατρική
Εκεί, οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν ενεργά 5 exploration sessions δημιουργώντας συλλογικά πρωτότυπο περιεχόμενο, το οποίο στη συνέχεια εκπρόσωποι των ομάδων εξερεύνησης, παρουσίασαν στην ολομέλεια.
Οι θεματικές των sessions μεταξύ των οποίων κλήθηκαν να επιλέξουν αναπτύσσονταν γύρω από κατηγορίες όπως:
- Generative AI in pharma,
- Engagement and content potential through technology and interactions,
- Health trends στα Social Media,
- αφομοίωση ψηφιακών δράσεων για το ευρύ κοινό και
- συνεργασία των γενεών Χ, Υ, Ζ για την ενίσχυση της ψηφιακής ικανότητας.
Παράλληλα και καθόλη τη διάρκεια της ημέρας λειτουργούσε και το experience hub όπου μπορούσε κανείς να δει νέες διαδραστικές τεχνολογίες και λύσεις σε τομείς όπως Virtual Reality, Augmented Reality και όχι μόνο.
Στη συνέχεια, στην ολομέλεια, παρουσιάστηκαν επιλεγμένα business cases από τους χώρους του φαρμάκου και της αυτοφροντίδας, με εισηγητές όπως ο Ευάγγελος Φραγκισκάτος Marketing Specialist Innovative Medicines της Bristol Myers Squibb, ο Σπύρος Μπόκιας Co-Founder and CEO της iPharma και η Νάντια Μανδοπούλου Digital Channels & Capabilities Associate Director της MSD Greece.
Για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη ενότητα παρουσιάστηκε case study από την επιστημονική κοινότητα, με τον Καθηγητή Καρδιολογίας ΑΠΘ Γιώργο Γιαννακούλα ο οποίος «έκλεψε την παράσταση» παρουσιάζοντας πώς μέσω της δημιουργίας και εξέλιξης της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Cardiobeans, αναπτύχθηκε ψηφιακά μια σημαντική εκπαιδευτική κοινότητα στην Καρδιαγγειακή Ιατρική.
Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με ένα panel debate επιτελικών στελεχών με εμπειρία από τον φαρμακευτικό κλάδο και όχι μόνο σε τομείς Innovation, IT, Commercial, Data με τοπικές αλλά και διεθνείς παραστάσεις, το οποίο σχολίασε τις προκλήσεις και τις ανάγκες της ψηφιακής μετάβασης της φαρμακευτικής αγοράς.
Στο panel που είχε τον χαρακτηριστικό τίτλο «Mind the Gap», συμμετείχαν οι: Σεμίνα Βαγιάκου Digital and Innovation Head της Novartis Hellas, Γεώργιος Φιλιώτης Director of Information Technology της Pharmaserve-Lilly S.A.C.I., Ελίνα Πρασσά Head of Strategy & Data, Digital, Technology της Takeda και Λάζαρος Μαυρίδης Data Science Director της AbbVie. Τον συντονισμό του panel ανέλαβε ο Κωνσταντίνος Βαρσάμος, founder & curator της δράσης Digital4Pharma και Managing Partner της GET2WORK.
Η εκπαιδευτική δράση Digital4Pharma διοργανώθηκε από την GET2WORK, υπό την αιγίδα των ΣΦΕΕ, Π.Ε.Φ., PIF, Ε.Ε.Φα.Μ., ΕΛ.Ε.Φ.Ι., ΕΦΕΧ, ΕΛ.Ε.Μ.Α. και HACRO.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις